• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajelu/köröttelujen päättäjäisbileet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
nyt vasta hokasin, että bileet alkaa klo17. meitsi pääsee töistä vasta joskus klo18 maissa ja kotonakin pitäis käydä välissä.
tarkottaaks toi sitä et rujokatti ei oo duunissa? mähän voisin hakee katin päivällä(duunin jälkee mulle) ja voitais mennä sit annepiille ajoissa oottelee sua...siis jos katti haluu...
smile_org.gif

mäki voin annepii tuua jotai musaa...
niin, olen minäkin duunissa mutta pääsen jo viimestään kahden aikoihin lähtemään... eli kyllä, katti haluu
biggrin.gif
siis mikäli et ole jo aikaisemmin menossa, ei tartte oottaa kuitenkaan...

nyt vasta hokasin, että bileet alkaa klo17. meitsi pääsee töistä vasta joskus klo18 maissa ja kotonakin pitäis käydä välissä.
tarkottaaks toi sitä et rujokatti ei oo duunissa? mähän voisin hakee katin päivällä(duunin jälkee mulle) ja voitais mennä sit annepiille ajoissa oottelee sua...siis jos katti haluu...
smile_org.gif

mäki voin annepii tuua jotai musaa...
niin, olen minäkin duunissa mutta pääsen jo viimestään kahden aikoihin lähtemään... eli kyllä, katti haluu
biggrin.gif
siis mikäli et ole jo aikaisemmin menossa, ei tartte oottaa kuitenkaan...
en muista moneen olin duunissa..oisko yhteen..tarkistan asian...mut ollaa yhteyksissä ni haen sut tähän mulle ja sit ollaa menossa kimppa taksilla lepuskista tai meiltä......ei tuu paljon seutulippuu kalliimmaks ku on monta...

Vieraspaikkakuntalaisilla menee monesti sekaisin junat, metrot ja ratikat...
wink.gif

kuuleppa hannula...kreivin aikaa kysyit....meinaa huikkari just ilmotti et se ei pääse..eli sä oot messissä
062802jumpie_prv.gif
laitan meilinä osotteen...

Taas kun on päässyt koneen ääreen...niin:
Mulle käy mikä musiikki vaan kunhan sitä ei tarvi huudattaa täysillä (naapureiden musiikkimausta en tiedä  
smile_org.gif
)
Ruokaa ja naposteltavaa on tulossa jo ihan tarpeeksi, enempää ei kannata tuoda, jonkun täytyy ne kaikki syödäkin  
omg.gif

Harmi et muutama joutui perumaan mutta onneksi saatiin levänneitä varamiehiä paikalle  
thumbs-up.gif

Mutta popin tyylisuunta vinkkejä kaivataan...
idea3.gif
Olisko sellanen ysäritekno mitään...
tounge.gif

2 unlimited, Maxx, Captain Jack ja mitä niitä nyt olikaan...
no voi ziisus
crazy.gif
. yritetäänkö siellä saada oksennus aikaiseksi jo heti kättelyssä
biggrin.gif
ei tartte ees juua viinaa ku tulee ykä
wink.gif

tuokaa mitä musaa tuotte...loppuillasta kaikki kuulostaa hyvältä tai sit ei
biggrin.gif

taas yks peruutus ...herrax joutuu painaa duunii...eli ykspaikka vapaa etkoille
033102beer_1_prv.gif

Back