• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajelu/köröttelujen päättäjäisbileet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Julkisilla se minäkin koitan suoritua ruoholahteen, voisit Arctik tulla samaa matkaa harrastamaan elämysmatkailua, saat pitää kädestä jos alkaa jänskättää liikaa  
biggrin.gif
Mut kimppataksi takasin päin saa multa kannatusta.

Ja sapuskoista, mä en kuiteskaan ehdi mitään ite väsäämään niin voisin tuoda jotain erilaisia pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä tms. naposteltavaa.

Julkisilla se minäkin koitan suoritua ruoholahteen, voisit Arctik tulla samaa matkaa harrastamaan elämysmatkailua, saat pitää kädestä jos alkaa jänskättää liikaa  
biggrin.gif
Mut kimppataksi takasin päin saa multa kannatusta.
Taas tuli kotona sanomista...  
kaboom.gif
Et oo tosissas?!?
omg.gif

Pitääks ny tarkentaa et kädestä saa pitää vaan hanskat kädessä, ja et taksilla sit molemmat/kaikki omiin koteihinsa, asuuhan meitä noihin bileisiin osallistujia kuiteski ainakin 4 tässä samoilla nurkilla.

jos jotai kimppa kyytii järjestyy lepuskista ni oon kyll mesissä....mut jos julkisilla ni pitäiskö treffata rautatieasemalla ja mennä siitä yhessä annepiille
nixweiss.gif

jarru ja kiki ei pääse messii
sad_orig.gif
eli kaks paikkaa vapaana köröttelybileisiin annepiille eikä oo noko nuukaa vaikka et olisikaan ollut mukana köröttelyissä
smile_org.gif

Ei sattumalta Käpylästä / Kumpulasta / Koskelasta olis kukaan tulossa??? Kuusvitosella pääsis kai suoraan...

Nimim. "Ujo"  
blush.gif

PS. Tuomiset viel hakusessa. Tahtoo olis tehdäki jotain itse, kun vaan ehtis miettii et mitä... Jotaki kuitekin.

Mahtuuko vielä mukaan? Muutama naama on tullut tutuksi, muuta olisi kiva tavata lisää porukkaa ihan livenä.

062802jumpie_prv.gif
Jee!

Katselin, että suolaisten syötävien puoli alkaa olemaan hoidossa. Makeista tuli ensinnä mieleen mustikkapiirakka tai -muffinsit. Tai jos mustikkatahrat matoissa, verhoissa, valkoisessa nahkasohvassa ja näyttelykuntoon puleeratussa rotukoirassa eivät houkuttele, niin omenapiirakkakin onnistuu. (Ei sillä, että kukaan sotkea aikoisi, mutta tiedättehän...  
wink.gif
)

Perinteinen jälkiruokajuoma sponsored by Köpi, kunhan joku ehtii noutamaan multa tämän viikon aikana.

hienoo et tomppa ja Bren messissä
buttrock.gif
eli etkot taas täynnä....kiitos köpille etukäteen jälkkäristä vaik mie en kyl siihen koske
smile_org.gif

Vaikka tota suolasta tarjottavaa onki jo melkosesti, voisin silti tehdä kaura-juustotorttua, siit on jotkut tykänneet. Pari plättyy sitä tulee... (Tähän "leipoo"-hymiö)

Wv  
thumbs-up.gif

Tiskijukka haussa  
wink.gif
...Kävin läpi noita mun cd-levyjä ja totesin et mulla ei ole semmoisia levyjä jotka miellyttäis muuta porukkaa  
sad_orig.gif
Olisko joku innokas ottamaan levyjä mukaan

nyt vasta hokasin, että bileet alkaa klo17. meitsi pääsee töistä vasta joskus klo18 maissa ja kotonakin pitäis käydä välissä.
tarkottaaks toi sitä et rujokatti ei oo duunissa? mähän voisin hakee katin päivällä(duunin jälkee mulle) ja voitais mennä sit annepiille ajoissa oottelee sua...siis jos katti haluu...
smile_org.gif

mäki voin annepii tuua jotai musaa...

Mulla ehkä meni jotain vähän ohi, eikä olisi ensimmäinen kerta. Mutta kysyvä ei tieltä eksy:
Voisiko Annepii tai Piipu laittaa minulle vielä privana sen osoitteen, jotta tiedän pyrkiä visiitille oikeaan residenssiin sitten lauantaina. Eksyminenkin onnistuu paremmin, kun on joku määränpää mistä eksyä.  
lookaround_orig.gif

Back