Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä työ tytöt ootte sitten nokkelia ja ihaniaoli jo annepiin kans puhetta et ilmotetaan kantikseen etukäteen..eli hoidossa on...![]()
Tekisi mieli Salmon lisätä tuohon joku lause... mutta taidan jättää sen tekemättä. Voisi nousta mellakkakyllä työ tytöt ootte sitten nokkelia ja ihaniaoli jo annepiin kans puhetta et ilmotetaan kantikseen etukäteen..eli hoidossa on...![]()
![]()
meidän ei tarvii muuta ku ryypytellä ja te hoidatte valmistelut ja järjestelyt![]()
mitäs sä vihjailetTekisi mieli Salmon lisätä tuohon joku lause... mutta taidan jättää sen tekemättä. Voisi nousta mellakkakyllä työ tytöt ootte sitten nokkelia ja ihaniaoli jo annepiin kans puhetta et ilmotetaan kantikseen etukäteen..eli hoidossa on...![]()
![]()
meidän ei tarvii muuta ku ryypytellä ja te hoidatte valmistelut ja järjestelyt![]()
![]()
Tack tack! Kiitosta, kiva tulla! Mietin tota safkapuolta vielä ja ilmotan mihin päädyn, jahka olen plarannut kokkikirjat läpi.tervetulloo etkoille wimmevanamosaat osotteen myöhemmin...![]()
![]()
..Ei oo tullu...Nonni...laitoin tänään osoitetietoja kaikille...tai niin ainakin oli tarkoitus. Jos nyt joku mukaan ilmoittautunut ei saanut viestiä niin kertokaa, voi olla ettei noi mun tietotekniikkataidot ole ihan kohdallaan...
ei meillekkään.. svahnm,camorra..Ei oo tullu...Nonni...laitoin tänään osoitetietoja kaikille...tai niin ainakin oli tarkoitus. Jos nyt joku mukaan ilmoittautunut ei saanut viestiä niin kertokaa, voi olla ettei noi mun tietotekniikkataidot ole ihan kohdallaan...![]()
eiköhän olis parempi, että julkisilla etkoille ja taksilla jatkoiltaMiten olis lepuskin periltä kimppa kyytiä etkoille, mie kun vierastan noita julkisia... taksilla on jotenki mukavampaa...![]()