• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ajelemaan huomenna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tauski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tytär odottaa kuin hullu puuroa huomista ajelua
062802moto_prv.gif
aateltiin mennä saaristoreitille. kummasta päästä olisi viisasta aloittaa? hyviä vinkkejä kahviloista ym? kiitos

Toivottavasti sielläpäin ei sitten sataisi... Täällä Etelä-Savossa ainakin sataa kaatamalla huomenna, jos näihin ennustajiin on uskominen  
mad.gif

bawling.gif

tytär 17 vuotias. ei meitä pieni sade haittaa etsitään sitten vaikka joku paikka missä yöpyä. molemmilla on aikaa ja itsel haluan antaa sitä aikaa mikä on jäänyt väliin nyt tyttärelleni.

tytär 17 vuotias. ei meitä pieni sade  haittaa etsitään sitten vaikka joku paikka missä yöpyä. molemmilla on aikaa ja itsel haluan antaa sitä aikaa mikä on jäänyt väliin nyt tyttärelleni.
Asennetta!  
bowdown.gif

Pitäkää hauskaa, ja toivottavasti ei tosiaankaan tule kaatosade, paistaisi aurinko nyt edes teille  
smile_org.gif

Saariston Rengastien pituus on 250 km, upea reitti, josta saisi kyllä eniten irti kauniilla säällä.
cool.gif

Lisätietoja majoituksista ja mm. lauttojen aikataulut täältä
Ja menomatkalla kannattaa napata Saariston matkailuneuvonnasta Paraisilta esite/kartta mukaan, siinä on palvelut eritelty saarittain. Aamiaismajoitusta löytyy kuulemma myös jos viralliset paikat on syystä tai toisesta täynnä.  

Hauskaa matkaa ja lämmintä päälle!

Edit:pahimmat typot

Saariston Rengastien pituus on 250 km, upea reitti, josta saisi kyllä eniten irti kauniilla säällä.
cool.gif

Lisätietoja majoituksista ja mm. lauttojen aikataulut täältä
Ja menomatkalla kannattaa napata Saariston matkailuneuvonnasta Paraisilta esite/kartta mukaan, siinä on palvelut eritelty saarittain. Aamiaismajoitusta löytyy kuulemma myös jos viralliset paikat on syystä tai toisesta täynnä.

Hauskaa matkaa ja lämmintä päälle!

Edit:pahimmat typot
jep. sanoin tuossa juurikin tyttärelle että lämmintä vaatetta mukaan. toivottavasti tulee paljon uusia motoristeja tutuksi matkalla. itse olen aika kova puhumaan kun olen nilsiästä
biggrin.gif
kotoisin. nostetaan hanskaa kun nähdään.

näyttää siltä että huomenna ajaminen ei ole 'asennetta', vaan silkkaa typeryyttä, taitaa tulla joku manta myrsky kakkonen.

toivottavasti tulee paljon uusia motoristeja tutuksi matkalla. itse olen aika kova puhumaan kun olen nilsiästä
biggrin.gif
kotoisin. nostetaan hanskaa kun nähdään.
Nilsiästä! Mä oon puoliksi nilsiäläinen ja perheellä on siellä mökki, joten on tullut tuossa kyseisessä paikassa vietettyä runsaasti aikaa. Sinne aina sydän halajaa, toivottavasti tänä kesänä pääsis sinnekin päin.

Mä oon käynyt tekemässä joskus tuon rengastien reissun, kun olin vielä kyytiläisenä. Erityisesti mieleen jäi Houtskari, jossa yövyttiinkin teltassa. Siellä oli joku vanha linnavuori tms. jonne oli rakennettu näkötorni. Maisemat sieltä oli aivan mahtavat, joten suosittelen.

Back