Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muakin kiinnostas?Minkäikäinen sun tytär on?
Asennetta!tytär 17 vuotias. ei meitä pieni sade haittaa etsitään sitten vaikka joku paikka missä yöpyä. molemmilla on aikaa ja itsel haluan antaa sitä aikaa mikä on jäänyt väliin nyt tyttärelleni.
jep. sanoin tuossa juurikin tyttärelle että lämmintä vaatetta mukaan. toivottavasti tulee paljon uusia motoristeja tutuksi matkalla. itse olen aika kova puhumaan kun olen nilsiästäSaariston Rengastien pituus on 250 km, upea reitti, josta saisi kyllä eniten irti kauniilla säällä.![]()
Lisätietoja majoituksista ja mm. lauttojen aikataulut täältä
Ja menomatkalla kannattaa napata Saariston matkailuneuvonnasta Paraisilta esite/kartta mukaan, siinä on palvelut eritelty saarittain. Aamiaismajoitusta löytyy kuulemma myös jos viralliset paikat on syystä tai toisesta täynnä.
Hauskaa matkaa ja lämmintä päälle!
Editahimmat typot
jepVaikka ujo olenkin, lupaan jutellä tyttäresi 17v. kanssa jos vastaan rengastiellä tulen.
Jep Jep punaisella Bemarilla minä ajelen.jepVaikka ujo olenkin, lupaan jutellä tyttäresi 17v. kanssa jos vastaan rengastiellä tulen.kunhan et yli aja
saa sille jutella.![]()
harmaalla bemukalla liikkeellä.
Nilsiästä! Mä oon puoliksi nilsiäläinen ja perheellä on siellä mökki, joten on tullut tuossa kyseisessä paikassa vietettyä runsaasti aikaa. Sinne aina sydän halajaa, toivottavasti tänä kesänä pääsis sinnekin päin.toivottavasti tulee paljon uusia motoristeja tutuksi matkalla. itse olen aika kova puhumaan kun olen nilsiästäkotoisin. nostetaan hanskaa kun nähdään.![]()