1992-mallinen Zukizuki (kts.allekirjoitus), 53 000 mittarissa, ei mitään tietoa paljonko oikeasti ajettu, mutta hyvin toimii ja ihan ehjä peli. Otin mä talvihuollossa siitä nopeusmittarinkin irti, mutta mahdoton sanoa, onko sitä peukaloitu vai ei. Noista 12 000 on mun ajamia. Venttiilikopan kun avasin niin sisuskalut olivat täysin uudenveroisessa kunnossa, puhdasta ja kirkasta aivan kuin uudessa moottorissa eikä silmämääräisesti katottuna merkittävää kulumaa ollut nokissa. Ei savuta, kuluta öljyä, kolise tai kalise ja lähtee pyydettäessä aina käyntiin.
Mopo on 2001 seilannut Suomeen, olen toinen suomalainen omistaja ja kaikkiaan viides omistaja jos lapinpolttajat lasketaan mukaan, paperit löytyy. Huoltokirjaa tai muuta historiaa kuin vanhat saksalaiset ja suomalaiset rekisteriotteet ei ole, mutta sillä hinnalla minkä laitoksesta maksoin, historia ei paljoa edes kiinnosta, hinta oli ns. kohillaan. Se on mikä on ja toistaiseksi toiminut suorastaan kiitettävästi (koputtaa puuta). Tavallaan hyvä, että se on tuollainen vanhus ja käyttöpeli, ei mikään pyhämopo jolla ei voi ajaa kun sataa vettä.
Aika iso remppa tuli talvella tehtyä kun totesin, että pyörässä on ainesta ja siihen kannattaa vähän panostaakin, kuluvia osia meni aika paljon uusiksi. Tuli sittten tehtyä vähän muutakin kuin öljyt, tulpat ja suodattimet. Nyt vaan
kunhan tuo kausi alkaa.