• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajatko kännissä moottoripyörällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ajatko kännissä moottoripyörällä? - eli tarvitaanko saunan takusia...

• 1. Kännissä on kiva kaasutella ja meno parhaimmillaan.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Joskus ajan kännissä, mutta pyrin välttämään ajamista.

• 3. Tuleehan sitä joskus muutaman jälkeen pöräyteltyä...

• 4. Yhden jälkeen voin vielä ajaa.

• 5. En ota tippaakaan jos tiedän mopoilevani.

Ääniä: 3 100,0%

• Ääniä yhteensä
    3
Nolona myönnän että uskon kyllä pärräileväni kesällä jokirantaan yhdelle limulle ja sen jälkeen kotiin...
withstupid.gif
Taidan tulla seuraasi.... en kotiin asti. Yhdelle vain.. ei enempää...

Joo ei kyllä rattiin pidä lähteä jos on ottanut sen yhdenkin!! Ajetaanhan selvänä, ilman sitä yhtäkin!
062802moto_prv.gif

joskus nuorempana tuli "laskeskeltua" 0.5 promillen varaan eli 1 kaljan jälkeen ajettua mutta eipä ole enää aikoihin viitsinyt ajaa kuin nollilla, edes kokoontumisajoista sunnuntaina.

ompas kunnollista porukkaa
smile_org.gif
. minä myönnän sen, olen ajanut kännissä.(tapahtu kivenlahes 3 yöllä? ehkä) poliisi pysäytti ja tulivat molemmat ulos, otin viel kypärän pojs päästä. sitte jotain juteltii. #muisti pätki%" ok, ei puhalluttanu ja lähtivät menee
omg.gif
. tapahtu nuorempana. ollakseen vanha ja viisas on oltava nuori ja hullu. ...Jos menee tappelee gorillankaa sademetsäs niin onko hullu vai tyhmä? kumpaakin? hullu voi olla hullu mut ei vältämättä tyhmä
confused_orig.gif
, tyhmä voi olla tyhmä mutta myös hullu
confused_orig.gif
wink.gif
näin.

Kännisssä en aja takuulla. Muutaman kerran tuli viimekesän kuumilla ilmoilla istuttua terassilla ja otettua yks pieni olut... Noin 1 tunnin istumisella ... tätä en laske rattijuoppoiluksi. Eipä tuo varmaan olis kauheen kiva tunne yrittää päissään ajella muutenkaan.
crazy.gif

Tällä alkoholin käyttömäärällä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
, jos vielä onnistuisin ajamaan kännissä
tounge.gif
Taitaa lottovoitto ennemmin kolahtaa
062802jumpie_prv.gif

Eli vastaus on ehdoton ei
smile_org.gif
Kyllä minulla selvinkinpäin on ihan tarpeeksi haastetta muussa liikenteessä
nixweiss.gif

Yhden voin ottaa, jos on tarkotus pysyä samalla terassilla vielä pari tuntia vesimukin kanssa  
biggrin.gif
(siinä ajassa se yksikin ehtii jo haihtua verestä). Mutt promillet 0 moottoriajoneuvolla ajellessa...
thumbs-up.gif

Rattijuoppoutta en hyväksy, enkä koskaan edes suostu rattijuopon kyytiin...ennemmin kävelen sitte vaikka 10 km tai meen taksilla!
mad.gif

Kahvia vahvempaa en kurkkuuni kaada kun pyörällä liikun. Ja kun joskus baariin eksyn niin seuraavana päivänä tulee kyllä odoteltua varsin maltillisesti että huurut haihtuu päästä ja promillet verestä ennenkuin lähtee liikkeelle...

Periaatteessa yhden annoksen jälkeen voin ajaa, mutta käytännössä en ota sitä yhtäkään jos olen autolla saati mopolla liikkeellä.

En ota ainuttakaan jos olen autolla tai pyörällä liikenteessä. Pyrin muutenkin välttämään baariin menoa autolla/pyörällä koska jostain syystä baarissa tulee aina sellanen olo kun olis kännissä vaikka joisi pelkkää vettä koko illan...  
smile_org.gif

Jos kalja tms. maistuu, on parempi jättää ajelut myöhempään ajankohtaan... Yritän suunnitella menemiseni siten, että jos otan, ei tarvitse ajaa!

062802moto_prv.gif
Sitten ku mä hankin pyörän niin sitte en aijo juoda tippaakaan jos tiiän että aijon mennä ajelemaan!
talktohand.gif

Back