• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajatko kännissä moottoripyörällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ajatko kännissä moottoripyörällä? - eli tarvitaanko saunan takusia...

• 1. Kännissä on kiva kaasutella ja meno parhaimmillaan.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Joskus ajan kännissä, mutta pyrin välttämään ajamista.

• 3. Tuleehan sitä joskus muutaman jälkeen pöräyteltyä...

• 4. Yhden jälkeen voin vielä ajaa.

• 5. En ota tippaakaan jos tiedän mopoilevani.

Ääniä: 3 100,0%

• Ääniä yhteensä
    3
Yksi bisse korkeintaan ja siinä on raja.
Pikku krapulassa on tullut joskus ajeltua peläten jokaista varjoa ja nopeuskin alle normaalin. Ei hyvä!
bawling.gif

No jos rehellisiä ollaan... Mopoiässä tuli ajeltua humalassa pariin otteeseen. Autolla olen ajanut kännissä, seuraavana aamuna oli olo sen mukainen. Rattijuoppoutta olen aina pitänyt yhtenä tyhmimmistä teoista joita ihminen tekee, ja sitten piti itse mennä ajamaan...
veryangry.gif

Viime viikonloppuna pelotti h**vetisti lähteä mopottimella mökille, kun sitä ei koskaan tiedä mitä tulee kännissä kohellettua.

Mitä tuohon onnettomuuteen tulee, niin autoa ajanut mies (38v, ei ajokorttia vuodesta 88...) kuoli heti ja tuo 14-vuotias tyttö kuoli pari päivää sairaalassa oltuaan.
kynttila.gif

EN kaljoittele ja aja-tarpeeksi piiitkä tauko kupittelun ja ajon välillä-alko+mopo=tappava yhdistelmä!!!

Niin... Iloinen olen vastauksista! Kolme tosin tykkää näköjään humaluspäissään suhautella, mutta toivottavasti todellakin on pilaa.

Itse tuli mopolla aikanaan ajeltua muutamia kertoja pikku tuiterissa, mutta se oli hurjassa nuoruudessa ja niinpoispäin... typerää silti. Ei käy kieltäminen.

Autolla ja moottoripyörällä on oikeastaan sama juttu, eli yksi tulee joskus äärimmäisen harvoin otettua ja sen jälkeen kyllä tulee paussia pidettyä ajamiseen. Yhden kaljan jälkeen tietää suunnilleen vaikutukset, mutta krapulassa onkin sitten vaikeampi. Onneksi ei pyörällä ole tullut vielä eteen krapulapäivänä ajoa muuta kun kerran ja silloin kyllä tuli odotettua reilusti.

Joku sanoi polkupyörällä promilleissa ajelevansa... mulla on polkupyörällä humaluspäissään ajelut on nyt pannassa... laitontahan sekin on;-) Viimeksi vaan kävi niin, että tuloksena oli murtuneita kylkiluita. Ei kiitos enää... Taksi tai jalat turvallisempi.

Tyhmyydestä kärsii koko äijä. Karu totuus.
Kupitellaan kun kupitellaan
033102beer_1_prv.gif

Ja ajellaan kun ajellaan
062802moto_prv.gif

...Mutta ei samaan aikaan... eikä edes peräkkäin... paitsi ensin mopo ja sitten kuppi
smile_org.gif

bowdown.gif
joo joskus tulee lähettyä kokeileen mites kumi käryää ,mutta wain yksityisellä alueella ei missään tapauksessa yleisellä tiellä
bowdown.gif
My Webpage

Eikös se tule ryypättyä kortti kun kaljan käteen ottaa ja ilman korttiahan ei saa ajaa
nixweiss.gif

joten mieshän ei voi tehdä yhtäaikaa kahta asiaa niin ei kai silloin voi ajaa pyörääkään kännissä mukamas selvin päin
idea3.gif

Mun aivot ei kestä yhtään. Periaatteessakin ei. En pidä siitä, että ulkopuolinen voima vaikuttaa aivoihin eli romillen osatkin sumentaa.

Oonko mä ainoo ku myöntää:
...joskus tulee poikettua reissulla "sille yhdelle", mutta siihen se sitten jääkin, jollen vie mopotinta välissä pois!
wink.gif

Mulla oli aiemmin periaatteena, että "yhden bissen voi kyllä ottaa".  
confused_orig.gif

No, abt. 5 vuotta sitten rankan urheilusuorituksen jälkeen päätin taas palkita itseni huurteisella (0,33 pullo), minkä jälkeen hyppäsin kotilon ruoriin ja lähdin liikenteeseen.  
withstupid.gif

Ensimmäisessä risteyksessä meinasin ajaa etuajo-oikeutetun Volvon eteen ja toiseks olisin jäänny! Onneksi Volvo-kuskilla oli peli hanskassa ja se onnistu väistämään.  
bowdown.gif

En vain yksinkertaisesti huomannu sitä Volvoa ja panen sen bissen aiheuttaman heikentynee huomiokyvyn piikkiin.

Tuon kokemuksen jälkeen vahva periaatteeni on ollut:
EI TIPPAAKAAN ENNEN LIIKENTEESEEN LÄHTÖÄ  
buttrock.gif

Mulla oli aiemmin periaatteena, että "yhden bissen voi kyllä ottaa".  
confused_orig.gif

No, abt. 5 vuotta sitten rankan urheilusuorituksen jälkeen päätin taas palkita itseni huurteisella (0,33 pullo), minkä jälkeen hyppäsin kotilon ruoriin ja lähdin liikenteeseen.  
withstupid.gif

Ensimmäisessä risteyksessä meinasin ajaa etuajo-oikeutetun Volvon eteen ja toiseks olisin jäänny! Onneksi Volvo-kuskilla oli peli hanskassa ja se onnistu väistämään.  
bowdown.gif

En vain yksinkertaisesti huomannu sitä Volvoa ja panen sen bissen aiheuttaman heikentynee huomiokyvyn piikkiin.

Tuon kokemuksen jälkeen vahva periaatteeni on ollut:
EI TIPPAAKAAN ENNEN LIIKENTEESEEN LÄHTÖÄ  
buttrock.gif
Eikö rankalla urheilusuorituksella ole osuutta asiaan? Yhtäkkiä tuntuisi olevan suurempi syyllinen kuin yksi olut
nixweiss.gif

Mutta kukin omalla tavallaan
cool.gif

Eikö rankalla urheilusuorituksella ole osuutta asiaan? Yhtäkkiä tuntuisi olevan suurempi syyllinen kuin yksi olut
nixweiss.gif

Mutta kukin omalla tavallaan
cool.gif
No se "rankkuus" oli vain hyvä syy huonokuntoiselle saada juoda se yksi bisse. Kyseessä oli puolen tunnin sulkkis vuoro, jonka jälkeen janotti. Saattohan silläkin olla oma osuutensa, mutta siltikin tuon kokemuksen jälkeen:               "jos ajan, en ota."  
sport05.gif

eipä tule kännissä ajeltua, ja kun muutenkin oon niin huono viinaksia juomaan ei promillet tuota ongelmaa...siis tosi tylsä tyyppi  
thumbs-up.gif

Vaikka olen 'isokokoinen' ja paatunut baarikärpänen niin jos hilupilttuussa menee aamuun asti niin seuraava päivä mennään nilkalla tai sitten hallituksen puheenjohtaja kuljettaa mutinan saattelemana.

Kiva on ollut havaita tässäkin aiheessa orggilaisten fiksuus. Jopa uskomattoman paljon on mielestäni 'yhtään ei oteta, jos ajetaan' -mielipiteitä.
cool.gif
Erinomaisen hyvä niin, vaikka omasta mielestäni sen yhden oluen/siiderin voin ottaa muodostumatta silti pahaksikaan riskiksi muille tienkäyttäjille. Kenenkään ei tarvi pelätä, että pamautan kahtasataa kotilosta läpi..
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Ei tippakaan silloin kun ajellaan...mutta sitten kun ei tartte huolehtia ite ajopuolesta niin
033102beer_1_prv.gif

Nuorempana vastuutomampana, tyhmempänä, villimpänä, sekopäisempänä tuli mopolla ja kotilolla joskus ajettua jokunen pätkä humalteessa. Se oli silloin mutta nyt järki lienee lisääntynyt. Eli EI EI ja EI miestäväkevämpää jos ajaa. Nykyään sitä ei tule otettua juuri muutenkaan, joskus lasillinen viiniä tai pullollinen olutta.

Back