Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
UskomatontaMuistelen erästä hoitoa aikojen takaa: olimme ajelulle lähdössä ja tämä hyväkäs istahti suoraan kuskin paikalle, lupaa kysymättä![]()
Hyvinhän meillä on asiat. Mies ajaa kaikki yli-isot ajoneuvot ja minä pienemmät, henkilöautoa ajellaan molemmat. Mutta teen kyllä jatkuvaa henkisen tason käännytystyötä saadakseni hänetkin innostumaan mpyöristä..huonosti on asiat![]()
Itsellä on järjettömän vaikea olla kenenkään kyydissä. ei vain pysty. Miten sen tietää osaako ne edes ajaa.
edit:sanoessani 'ne' en tarkoita naisia, vaan kuskeja yleensä.![]()
*reps* En osaa edes kuvitella.
olis muuten vinkee näky oikeesti, jos "minun mieheni" olisi vyöruusuna. Ei ole kuin tuplaten painavampi ja puolet pidempi![]()
![]()
![]()
![]()
Meilla sama juttu: ~60kg kuskina ja 110+ kg massua kyydissa...*hihittelee mielikuvalle*
olis muuten vinkee näky oikeesti, jos "minun mieheni" olisi vyöruusuna. Ei ole kuin tuplaten painavampi ja puolet pidempi![]()
![]()
![]()
![]()
ei aja, eikä istu. Vaikka olis kortti niin en istuis enkä antais ajaa mun pyörällä. Joku raja nyt sentään. En edes ota sitä mielellään taakse(joskus hellyn).![]()