• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ai Harley on heikko myytti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ktmracing
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulee näin äkkiseltään sivusta katsojana hivenen huvittunut tunnelma kun yhden, hivenen hinta/laatu ylihintaisen ajoneuvon fanaattiset onnelliset omistajat kehuvat tuota elämää suurempaa hankintaa...
Eli Harrikassa siis ei hinta ja laatu kohtaa? Mitenkäs tuon perustelet ja millä kokemuksella?
Miksi 30 vuotta ja osapuutteellinen pappa-tunturi maksaa nyt 10 kertaa enempi kuin se maksoi joskus 70 luvulla uutena?

SE ON KATSOS JUST SE HINTA JA LAATU!
withstupid.gif
Ei millään pahalla mutta tuostakin postauksesta paistoi läpi hyvinkin tunteenomainen mielipide, henkilöllä tuskin on omakohtaisia kokemuksia Harley Davidsonin omistamisesta vai kuinka?

Jokainen tekee omat valintansa, joku ajaa Mersulla ja toisen mielestä '87 Corolla on maailman paras auto, onhan se kestävä ja hoitaa hommat siinä kuin muutkin.
Kuten sanottua antaa kaikkien kukkien kukkia, ajele Corollalla tms mun puolesta, olet varmasti tehnyt päätöksen perustuen omiin kriteereihesi ja tarpeisiisi ja jos koet sen Corollan olevan paras vaihtoehto sinulle niin mikä minä olisin sitä arvostelemaan, hyvä laitos vaikkei ehkä olekkaan minun makuuni
smile_org.gif

En ole ihan varma ymmärsitkö tuon pointin?
Joutuisiko vielä selventämään? Voin kirjoittaa hitaammin ja vaikka tavuttaakkin sanat valmiiksi jos se helpottaa ymmärtämistä?
smile_org.gif

vittu tää on kuin koittaisi keskustella pillusta 5-vuotiaan piltin kanssa... ettehän te oikeasti ole noin saatanan tyhmiä?

Se oli hypoteettinen kysymys, ei tarvitse vastata
smile_org.gif

Copy/Paste Stagan viestist=Ei millään pahalla mutta tuostakin postauksesta paistoi läpi hyvinkin tunteenomainen mielipide

En tarkoita minäkään pahaa,mutta taidat olla EHKÄ PIKKASEN tunteella mukana täsä  
nixweiss.gif

Kui sä muuten möit pois sun harrikas?
Eiks sull semmoinen ollut ennen tota bemaria?

PS:
Kai joku on jo sulle niistä kukist ja mehiläisist kertonut?
tounge.gif

Tulee näin äkkiseltään sivusta katsojana hivenen huvittunut tunnelma kun yhden, hivenen hinta/laatu ylihintaisen ajoneuvon fanaattiset onnelliset omistajat kehuvat tuota elämää suurempaa hankintaa...
Eli Harrikassa siis ei hinta ja laatu kohtaa? Mitenkäs tuon perustelet ja millä kokemuksella?
Miksi 30 vuotta ja osapuutteellinen pappa-tunturi maksaa nyt 10 kertaa enempi kuin se maksoi joskus 70 luvulla uutena?

SE ON KATSOS JUST SE HINTA JA LAATU!
withstupid.gif
Ei millään pahalla mutta tuostakin postauksesta paistoi läpi hyvinkin tunteenomainen mielipide, henkilöllä tuskin on omakohtaisia kokemuksia Harley Davidsonin omistamisesta vai kuinka?

Jokainen tekee omat valintansa, joku ajaa Mersulla ja toisen mielestä '87 Corolla on maailman paras auto, onhan se kestävä ja hoitaa hommat siinä kuin muutkin.
Kuten sanottua antaa kaikkien kukkien kukkia, ajele Corollalla tms mun puolesta, olet varmasti tehnyt päätöksen perustuen omiin kriteereihesi ja tarpeisiisi ja jos koet sen Corollan olevan paras vaihtoehto sinulle niin mikä minä olisin sitä arvostelemaan, hyvä laitos vaikkei ehkä olekkaan minun makuuni
smile_org.gif
Juu. eipä ole ollut. Mutta eipähän tuosta koskaan tiedä mennä sanomaan millä merkillä sitä taas parin kesän päästä taas körötellään?

Niin, ja tuo loppu meni kohdaltani just väärinpäin: Olen ajanut pää-asiassa autoilla mersulla tai volvolla, eikä niidenkään ostopäätös ole johtunut niiden laadusta vaan lähinnä fiiliksestä, jälleenmyynti arvosta, ja vanhasta pinttyneestä tottumuksesta. Moottoripyörän merkki ja malli on vaihtunut aivan fiiliksen mukaan, ilman fanattisia ja ennakkoluulottomia merkki- ja ennakkoluulo mielipiteitä.

Tai lähinnä ennakkoluuloni, juuri tiettyjä fanattisia tuotemerkkejä käyttäviä kohtaan, ja siitä johtuvia ihmisten luonteenpiirteitä kohtaan on jotenkin vahvistunut?

JA EIHÄN TÄMÄ TIETENKÄÄN KOSKE KAIKKIA!!!

Osalle mp:n käyttäjistä kulkuväline on pelkkä väline hauskaan harrastukseen, kaiken muunkin hauskan merkeissä. Uhma-egotauti vaivaa usein teini-agnisteja tai muuten vain ...

Nevermind, olipahan minkä tahansa täysin ideologinen ja neuroottinen tuotemerkin käyttäminen syy tai seuraus joka aiheuttaa ihmisellä tietynlaista käyttääntymismallia:

Pois se minusta.
bowdown.gif

Minun mielestäni Harrikan vahvuus on perinteissä.Se on myös sen riippakivi.Ainoa merkki mikä ei voi muuttaa tyyliään KOSKAAN...Buell:ia ei lasketa..V Rodi oli jollain tavalla uudistumista ja kaikki sen johdannaiset,mut enpä tiedä jatkosta..?

Mutta ethän vain vertaa Harleytä Mersuun?  
biggrin.gif
Ehkä vertaus pitäisi tehdä Chervolettiin tai dodgeen..
smile_org.gif
No usissa jenkkiautoissa on vissiin vieläkin ne ihanan vihreät '80 luvun casio laskin "look" digitaalimittaristot. Uudessa harleyssä on.. niin no, mitä siinä nyt olikaan..  
biggrin.gif
Juu ja mersussa on pystyssä oleva kuumemittarityylinen nopeusmittari ja Volvoissa nauha vaakatasossa.

Volkkareiden lootissa on synkkaamattomat ykköset, japsien pellit ruostuu parissa talvessa läpi ja britit ei lähde käyntiin jos on aamukastetta maassa.

jep jep.

Onko stagalla jokui adhd hd,eita kohtaan?
Voisit kyllä mennä hd seurakuntaan vaikka paaviksi tolla vakaumuksella  
wink.gif

En sitten tarkoittanut pahaa!
Oikeasti!
Huumoriahan tämä!
Ja pikkasen ihmettelemistä?

HARLEY-DAVIDSON CLUB FINLAND ry. on vuonna 1980 perustettu Harley-Davidson merkkikerho. Kerhon tarkoitus on ylläpitää ja kehittää Harley-Davidson -harrastusta Suomessa ja pitää yhteyttä alan ulkomaisiin harrastajiin ja järjestöihin. Kerhoon kuuluu yli 5000 jäsentä.

ja tähän clubiin ei voi liittyä muuten kuin omistamalla ko. pyörän.
Joo liitymäkaavakkeessa kysytään pyörän vm ja malli, rekkaria ei ole pakko laittaa. Eli voit liittyä tähän tilisiirto mc; hen vaikka et omistaisi harrikkaa.

Hieno topikki!Eiköhän kaikki siitä omasta vessastaan tykkää yli kaiken.On todellakin kuin joku jo sanoikin että viisvuotiaat muksut keskustelisivat hiekkalaatikolla pillusta,niin kuin jotain asiasta tietäisivät.Mun puolesta vois laittaa lukkoon koko topikin
wink.gif

Mistä sitä tietää mitä hiekkalaatikosta on opittu?
Helppoa se on kirjoitella tänne mielipiteitä (ja mollata tai tulla mollatuksi),mutta kuka siinä oikeasti tietää kenellä on sitä know howwia mistäkin asioista
wink.gif

Onko se tosiaan niin et jos ei ole omistanut harrikan koko elämänsä aikana niin ei saa mitään sanoa?
Se että kaveriporukassa on niitä harrikoita ollut pidempään kun foorumin kirjoittaneiden keskiikä ja joillakin on niitä vieläkin niin se sitten lasketaan ESSON BAARIN huhuiksi vaan sen takia että kirjoittaja ei ole ite semmoista omistanut?

Olen kyllä aina ollut tietoinen siitä että noi harrikkakuskit ovat (tai ainakin haluaisivat kovasti olla) vähän toista kastia kun muut mutt en mä tiennyt että teijän uskonnossa se on noinkin kova pyhäinhäväistystä jos joku EI harrikkakuski jottain kommentoi?
Onneks ei kukaan ole mitään pilapiirroksia tänne laittanut harrikoista,muuten sais lehdissä lukea noista itsemurhaharrikkakuskipommittajista
tounge.gif

Onko teillä sama homma kun karavaanareillakin?
Eli mitä pienempi karavanarinumero tarras niin sitä "siniverisempi ja bättre folket" ja parhaat parkkipaikat viedään isonumerolisilta teidän kokontumisis?

Ihme sakkia kun vetää herneitä joka vitun asiasta niin kauan kun se pyörästä on kyse!!!
Vähän rennompi meininki vois olla ihan jees
withstupid.gif

PS:
Oli kyllä kasa vuosia sitten tosi lähellä että olisin ostanut yhen pitkäkeulaisen pannupään,onneks en ostanut jos pyörän omistaminen vetää tommoseks!!!

PS2:
Lasken vieläkin mun kaverit jotka ajavat harrikoilla mun kaveriksi!!!(vaikka niillä ei oliskaan muuta sanottavaa kuin ESSON BAARIN HUHUJA omist pyörist)

Heh jätkä on tietävinään merkistä kaiken vaikkei ole edes pyörää koskaan omistanut ja lainapyörillä ajotkin taisi olla aika vähissä? Kavereillasi taisi olla H-D:itä mutta et koskaan kertonut mitä mallia taikka pyörien ikää?

QUOTE]Onko se tosiaan niin et jos ei ole omistanut harrikan koko elämänsä aikana niin ei saa mitään sanoa?[/QUOTE]
Kuule urpo, ootko koskaan nähnyt mua tai jotakuta muuta Harrikan omistajaa länkyttämässä KTM-foorumilla tai jauhamassa paskaa Kotarista yleisellä?

Siinä on se ero meissä, sä kuvittelet tietäväsi Harrikat ja jaksat jauhaa paskaa ko. merkistä vaikket tiedä pyörästä yhtäänb mitään, mua taasen ei kiinnosta paskankaan vertaa kotari tai sen omistajat, jos merkistä tykkää niin mikäs siinä, varmastikkin soiva laite.

Luultavasti toi ei mennyt perille mutta se on sellaista, kuten sanottua "Lasten kanssa on turha puhua pillusta, ne ymmärtää siitä yhtä paljon kuin Adve Harrikoista"
smile_org.gif
[

Mulla on ihan samaa mitä sä ajattelet mun pyörästä tai must!
En omasta mielestäni ole missään vaiheessa kirjoitellut et harrikat olisivat ihan paska pyöriä,vai olenko?

Toi sun jeesustelu ilman et sulla on mitään tietoa mitä muut ihan oikeasti saattais tietääkin menee pikkasen överiks kyllä,olet heti haukkumassa idiootteiks ym. kun joku vahingossakin uskaltaa jottain negatiivistä harrikoista kirjoittaa
omg.gif

Mitä minä kirjoitan on mun henkilökohtainen mielipiteeni,ja jos se nytt sua niin vietävästi syö niin hauku vaan muakin idiotiksi jos se sun maailmas pelastaa?

JA IHAN NYTTEN HIIIITAAAAASTI KIRJOITTELEN ISOLLA ETTÄ STAGAKIN EHKÄ YMMÄRTÄÄ
confused_orig.gif
(tuskin,mutta pakko yrittää).
JUU,OLEN AJANUT LAINAPYÖRÄLLÄ,EN OLE OMAA HARRIKKAA OMISTANUT,KAVEREILLA ON NIITÄ VIELÄKIN (kaikki eivät ole vielä muihiin vaihtanut) JA JOS MUN KAVEREITA MITÄ OLEN KOHT 40 VUOTTA TUNTENUT JOTTAIN NIITTEN OMIA KOKEMUKSIA OMISTA PYÖRISTÄ (yhteenlaskettuna kavereilla on melkein 80 vuoden ajokokemus erilaisilla harrikoilla) KERTOO NIIN MITÄ VITTUA TOMMONEN PIENI LUUMUPIERU ON JATKUVASTI SITÄ OTTAMAAN ESIIN ETTÄ MINÄ EN OLE OMISTANUT,MINÄ EN OLE OMISTAMUT,MINÄ EN OLE OMISTANUT .......
Enkä ole missään vaiheessa todennut että tietäisin kaiken harrikoist,sitä kun en tee!(tää on se kohta mitä staga lainaa seuraavaan vastaukseen  
wink.gif
)

Vois pikkuhiljaa mennä sun päähään et ei ehkä ole ihan esson baari huhuja kun ne jottain omista kokemuksista kertoo mulle/mitä olen itse huomannut kun olen ollut niitten kanssa ajelee/kun soittavat et voinko tulla pakulla hakee kun pyörä jätti tielle taas,vai mitä?

Mitä sä sillä tedolla teet jos mä kerron kaikkien pyörien mallia ja ikä
confused_orig.gif

Et mitään!
En edes muista kaikki mitkä kavereil on ollut vuosien saatossa.
Sulla menee ikuisiis selata kaiken maailman foorumeita specsejä hakee et voi siinä puolustella/tai jotain,eri mallien/vuosmallien erot ja syyt ja sitten heität Copy/Paste suoraan jonkun muun kirjoittama "inffoa" tänne ja myhäilet siin näytön edessä kotona ja nautit sun elämästäsi.

En ole pahemmin nähnyt harrikkakuskeja kurafoorumeissa kottaraisia  mollaamas,kyse ehkä siitä että ette tiedä noitten foorumien olemassaoloa tai ihan miten vaan?

Jos kottaraista mollataan täälläkin niin luuletko että vedän herneen nenään siitä?
No en varmana!!!
Vittu älä ole noin hemmetin lapsellinen,vanha mies kun pitäis olla ja kaikki?
Vai eikö sulla ole muuta elämää kun täällä puolustella harrikoita viimeiseen verenpisaraan tietämättä mitään muuta kun just sen yhen ainoan asian?
Minä en ole omistanut,minä en ole omistanut ....
Lukisit (ja kovin mielellään saisit ymmärtääkin) kaikkea mitä kirjoitan eikä vaan just se mitä haluat nähdä,vai eikö mies pysy hereillä lukeakseen noinkin monta riviä kerralla?

Ja jos kottaraisiin mennään niin se nytt sattuu ole just se pyörä mulle!!!

Juu,niillä on lapsitauteja (ei pahemmin enää onneks),mutt kun kotona tallissa niitä vesipumpun laakerit vaihtaa,ym laakereita ja stefoja mitkä ne olisivat voineet jo tehtaalla tehdä kunnol,niin sitten pelittää  
wink.gif

Nääkin ovat tietty vuosmallikohtaisia milloin tehtaalla on herätty ja milloin joutuu ite vaihtaa.

Porukka sanoo et ne tärisee niin saatanasti,sen ne tekeekin(melkein kaikki),mutta ei sitä huomaa jossain ei asfalttialustalla.
Ei ole tekareita niin ei tarvii pelätä et ne tippuu vauhdis  
wink.gif

Etkä ole muuten vieläkään kertonut minkä takia vaihdoit oman harrikan pois?

Käy ny viel kattoo kaikki mitä olen täsä foorumis (tai muissa) paskaa kirjoitellut harrikoist,avaisit mielummin silmäsi ennen kuin luet niin asia selvii sullekin!

Back