Mulla on ihan samaa mitä sä ajattelet mun pyörästä tai must!
En omasta mielestäni ole missään vaiheessa kirjoitellut et harrikat olisivat ihan paska pyöriä,vai olenko?
Toi sun jeesustelu ilman et sulla on mitään tietoa mitä muut ihan oikeasti saattais tietääkin menee pikkasen överiks kyllä,olet heti haukkumassa idiootteiks ym. kun joku vahingossakin uskaltaa jottain negatiivistä harrikoista kirjoittaa
Mitä minä kirjoitan on mun henkilökohtainen mielipiteeni,ja jos se nytt sua niin vietävästi syö niin hauku vaan muakin idiotiksi jos se sun maailmas pelastaa?
JA IHAN NYTTEN HIIIITAAAAASTI KIRJOITTELEN ISOLLA ETTÄ STAGAKIN EHKÄ YMMÄRTÄÄ
(tuskin,mutta pakko yrittää).
JUU,OLEN AJANUT LAINAPYÖRÄLLÄ,EN OLE OMAA HARRIKKAA OMISTANUT,KAVEREILLA ON NIITÄ VIELÄKIN (kaikki eivät ole vielä muihiin vaihtanut) JA JOS MUN KAVEREITA MITÄ OLEN KOHT 40 VUOTTA TUNTENUT JOTTAIN NIITTEN OMIA KOKEMUKSIA OMISTA PYÖRISTÄ (yhteenlaskettuna kavereilla on melkein 80 vuoden ajokokemus erilaisilla harrikoilla) KERTOO NIIN MITÄ VITTUA TOMMONEN PIENI LUUMUPIERU ON JATKUVASTI SITÄ OTTAMAAN ESIIN ETTÄ MINÄ EN OLE OMISTANUT,MINÄ EN OLE OMISTAMUT,MINÄ EN OLE OMISTANUT .......
Enkä ole missään vaiheessa todennut että tietäisin kaiken harrikoist,sitä kun en tee!(tää on se kohta mitä staga lainaa seuraavaan vastaukseen
)
Vois pikkuhiljaa mennä sun päähään et ei ehkä ole ihan esson baari huhuja kun ne jottain omista kokemuksista kertoo mulle/mitä olen itse huomannut kun olen ollut niitten kanssa ajelee/kun soittavat et voinko tulla pakulla hakee kun pyörä jätti tielle taas,vai mitä?
Mitä sä sillä tedolla teet jos mä kerron kaikkien pyörien mallia ja ikä
Et mitään!
En edes muista kaikki mitkä kavereil on ollut vuosien saatossa.
Sulla menee ikuisiis selata kaiken maailman foorumeita specsejä hakee et voi siinä puolustella/tai jotain,eri mallien/vuosmallien erot ja syyt ja sitten heität Copy/Paste suoraan jonkun muun kirjoittama "inffoa" tänne ja myhäilet siin näytön edessä kotona ja nautit sun elämästäsi.
En ole pahemmin nähnyt harrikkakuskeja kurafoorumeissa kottaraisia mollaamas,kyse ehkä siitä että ette tiedä noitten foorumien olemassaoloa tai ihan miten vaan?
Jos kottaraista mollataan täälläkin niin luuletko että vedän herneen nenään siitä?
No en varmana!!!
Vittu älä ole noin hemmetin lapsellinen,vanha mies kun pitäis olla ja kaikki?
Vai eikö sulla ole muuta elämää kun täällä puolustella harrikoita viimeiseen verenpisaraan tietämättä mitään muuta kun just sen yhen ainoan asian?
Minä en ole omistanut,minä en ole omistanut ....
Lukisit (ja kovin mielellään saisit ymmärtääkin) kaikkea mitä kirjoitan eikä vaan just se mitä haluat nähdä,vai eikö mies pysy hereillä lukeakseen noinkin monta riviä kerralla?
Ja jos kottaraisiin mennään niin se nytt sattuu ole just se pyörä mulle!!!
Juu,niillä on lapsitauteja (ei pahemmin enää onneks),mutt kun kotona tallissa niitä vesipumpun laakerit vaihtaa,ym laakereita ja stefoja mitkä ne olisivat voineet jo tehtaalla tehdä kunnol,niin sitten pelittää
Nääkin ovat tietty vuosmallikohtaisia milloin tehtaalla on herätty ja milloin joutuu ite vaihtaa.
Porukka sanoo et ne tärisee niin saatanasti,sen ne tekeekin(melkein kaikki),mutta ei sitä huomaa jossain ei asfalttialustalla.
Ei ole tekareita niin ei tarvii pelätä et ne tippuu vauhdis
Etkä ole muuten vieläkään kertonut minkä takia vaihdoit oman harrikan pois?
Käy ny viel kattoo kaikki mitä olen täsä foorumis (tai muissa) paskaa kirjoitellut harrikoist,avaisit mielummin silmäsi ennen kuin luet niin asia selvii sullekin!