• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahveniston moottoriradan arvostelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ahveniston moottoriradan arvostelut - perusteluineen, kokeneiden mielipiteitä

• 10

Ääniä: 0 0,0%
  • 9,5

• 9

• 8,5

• 8

• 7,5

• 7

• 6

• 5

• 4

• Ääniä yhteensä
    0
Terve!
aikasemmin oli kalustona Honda RS125 -91 , niistä ajoista ahvenistolta ei ole oikeastaan tietoa.
nykyään alla on Yamaha R6 -00 kilpuri (mutta vakiomoottorilla)
eikä oo kellotettu ku sillon tällöin nyt vasta keväällä niin jotain 1,31-1,33 luokkaa on ajat ollu. mutta ei oo kyllä ahvenistolla tullu oikeastaan sitä viimistä puristusta otettua koskaan.  
tounge.gif

t.Juha

Messevä rata nakupyörälle vauhdit alle 2:den sadan,jolloin muoviluodeillekin on mukavasti saumaa...
Tietty jarrutussessio tulee alkaa ajoissa jos kumiallergiaa esiintyy..
cool.gif
033102ass_1_prv.gif

Ahvenistosta olen tykänny heti ekasta kokeilusta lähtien
buttrock.gif
. Sopivan haasteellinen ajaa, ajolinjat tärkeät. Vanhalla 280 kg Z-Kawalla pääsin n.1.50 aikaan pyörässä olleen kellon mukaan. Tuolla radalla jää turha turvallisuuden tunne pois kun sitä ei ole, sellainen real thing-meininki. Suosittelen kokeilemaan, järjen kanssa, omat sekä pyörän rajat tuntien.

Ahvenisto saa kyllä multa numeroks 5!
En tykkää radasta ollenkaan. Liian hidas mun makuun...

Edelleen paras rata missä oon ajanu on Hockenheim! Nykyään se on täys paska jos totta puhutaan. Mutta ennen kun sitä muutettiin se oli loistava rata!!!

Kiva paikka oli ajaa ensimmäistä kertaa radalla.. 600f cebarilla tuli päästeltyä 1.46 muistaakseni ja kivaa oli kyllä vaikka kovin turvaton ratahan tuo on päristellä. Tuli vielä silloin ajettua farkut jalassa, eipä tule kyllä toista kertaa tuota tehtyä jos sattuis slipat vääntää.

Mutta lähtisin kyllä ehdottomasti toisenkin kerran, ehkä hiukan vähemmällä limitillä tulisi nytten ajettua. Arvosanaks laitetaan 8 ajettavuuden puolesta ja turvallisuuden puolesta _paljon_ vähemmän.

Hieno rata. Hieman vähempi tehoisellakin pääsee fiilikseen. Väännöillä "vfr" oikein hieno rata ajella. Kilvettömällä "600" surkea ajettava. Hakkaa kaikki, suoraan ja jarrutus radat..

Apparan paras puoli on se että se on lähellä,ajotekniikan harjoitteluun sopii mutta vaarallinenhan se on jos tulee lähtö tangentin suuntaan.Olen nähnyt siellä pari kaiteisiin vetoa ja yhden kuoleman tornin mutkassa joten maltti on tarpeen.Perinteisesti varovasti liikkeelle ja pikkuhiljaa vauhtia lisää. Ja kun alkaa tuntua siltä nyt mä osaan tämän niin heti pois.Muuten voi lipsahtaa. Seiskan kieppi..

Back