Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hannula sanoi:Ei se ole nopea vaan hidas.
"Poikkeuksena Ahvenisto, jossa ei ole nopeaa ryhmää, vaan sen tilalla on ryhmä "hidas 2"."
Laita tikettiä ratavastaavat(ät)moottoripyora.orgJone-83- sanoi:Pystyykö tätä kautta jotenkin vaihtamaan lipun nopeaan ryhmään? vai onnistuuko vasta paikan päällä?
Jos haluaa ostaa lipun paikanpäältä, niin tottakai melunmittaus voidaan suorittaa ennen maksua. Jos kuitenkin olet ostanut lipun kaupan kautta eikä pyörä mene rajoista läpi, ei maksua palauteta.Ytsför sanoi:Saako mittausta ennen maksua?
Jone-83- sanoi:Onnistuuko vaihtaa ryhmää nopeampaan? tuli ostettua paikka hitaaseen ja pitäis saada vaihdettua, vai onnistuuko vasta paikan päällä?
Akiva sanoi:Laita tikettiä ratavastaavat(ät)moottoripyora.org
Huom. Ahveniston nopea on keskinopea.
Juutana sanoi:Jos haluaa ostaa lipun paikanpäältä, niin tottakai melunmittaus voidaan suorittaa ennen maksua. Jos kuitenkin olet ostanut lipun kaupan kautta eikä pyörä mene rajoista läpi, ei maksua palauteta.
Ostettuja lippuja ei vaihdeta, sillä verkkokauppamme ei siihen järjestelyyn tällä hetkellä taivu. Mikäli tilaa huomataan ilmoittautumisen jälkeen olevan, voidaan ryhmämuutoksia tehdä siinä vaiheessa, mutta tätä emme voi etukäteen luvata. Varmimmin pääset ajamaan haluamaasi ryhmään jos joku täällä ostaa lippusi ja ostat itse lipun haluamaasi ryhmään.
Lipun omistajavaihdoksista tulee laittaa sähköpostia tuohon Akivan mainitsemaan ähköpostiosoitteeseen.
keimol sanoi:Mulla olisi lippu myytävänä tähän tapahtumaan, kun olen itse estynyt pääsemään paikalle. Tarjoukset kelpaa![]()
RoRo sanoi:Jäsenhintainen lippu hitaaseen myynnissä 0400 888897/Jukka
Myyty.
Puh: 0407478589, h.hiekkanen@gmail.comkawarepo sanoi:Hitaaseen haluaisin paikan
![]()