• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto la 4.8 klo 10-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mainio kurssi, Mainio päivä, Hyvät kouluttajat.

Hieno rata ja sopii tälläseen kurssiin nenä päähän,, ja kaiteet ei houkuta ylittään ittiään

sbanc sanoi:
Kiitos kouluttajille mahtavasta opetuksesta

+1 :thumbup:

Erittäin hyvä ja mielenkiintoinen koulutus. Ja herättävä... huomasi, että kuinka osaamaton sitä vielä onkaan. Toivottavasti tämä on vielä joku päivä toisin...

Kiittää ja kumartaa, olipas pitkästä aikaa hauskaa reenata rataa. Ja keitto oli parasta mitä olen ikuna affenalla saanut, ei ees lusikkaa tarvinnu kun oli niin kiinteää :rakastunut:

Joo, oli kyllä melko kiinteä keitto. Kiitos osallistujille, suosihan se keli kuitenkin.

Kiitokset kaikille osallistujille sekä eteenkin Lippumiehille talkoisiin osallistumisesta.

Kiitokset Ajotaito II-koulutuksesta! Ei ehkä mennyt omalta osalta ihan niinkuin Strömsössä, mutta oli kullanarvoinen päivä ensikertalaiselle.
Ja silmäkin kesti hyvin ajelun kotiin asti :)

Mahtava päivä siitä tuli sittenkin. Tosi iso käsi pienryhmäkoulutuksesta, aivan mahtavaa. Ihan ekalla setillä ilman mitään koittamista ja ihan hilaa ajaen oma enkka, ja pars päivän saldo oli yli 5s alle entisen ja optimi melkeen 10s. Ja tossa ajoin tosi hiljaa, omasta mielestäni. Koitin hakee oikeita linjoja,rentoa menoa, huomioiden pikkusen myös tota ajoasentoa. Vois näemmä rupee pikkusen tota takapuoltakin siirtään johonkin suuntaan.:jippikaijee:

Tyhmä minä. :doh:

Kiitokset Nitroukselle kehittävästä pienryhmäkoulutuksesta. Tuli vähän opetussuunnitelman ulkopuolistakin ohjelmaa. :sad:

Ja suurensuuret kiitokset kaikille järkkäreille, jotka huolehti musta kaadon jälkeen. On hienoa, että ihmiset vilpittömästi auttaa ja välittää. Mieltä lämmitti myös monet kyselyt voinnista varikolle palattua.

Ajelin kotiin ja vähitellen alkoi särkeä kroppaa sieltä sun täältä. Keimolan kohdalla tietyön töyssyt sai kirosanat sinkoilemaan kypärän sisällä. Lääkärissä kävin: kyynärpäässä ilkeännäköinen ruhje ja kolotusta olkapäässä ja alaselässä.

Pyörään kun laittaa tilapäisen vilkunkuvun, niin hyvin kulkee. Kun en tajunnut hakea sitä raatoautosta mukaan.

Nähdään Alastarolla viikon kuluttua, jos kyynärpää mahtuu ajopuvun hihaan. :bye:

Letti sanoi:
Tyhmä minä. :doh:

Kiitokset Nitroukselle kehittävästä pienryhmäkoulutuksesta. Tuli vähän opetussuunnitelman ulkopuolistakin ohjelmaa. :sad:

Ja suurensuuret kiitokset kaikille järkkäreille, jotka huolehti musta kaadon jälkeen. On hienoa, että ihmiset vilpittömästi auttaa ja välittää. Mieltä lämmitti myös monet kyselyt voinnista varikolle palattua.

Ajelin kotiin ja vähitellen alkoi särkeä kroppaa sieltä sun täältä. Keimolan kohdalla tietyön töyssyt sai kirosanat sinkoilemaan kypärän sisällä. Lääkärissä kävin: kyynärpäässä ilkeännäköinen ruhje ja kolotusta olkapäässä ja alaselässä.

Pyörään kun laittaa tilapäisen vilkunkuvun, niin hyvin kulkee. Kun en tajunnut hakea sitä raatoautosta mukaan.

Nähdään Alastarolla viikon kuluttua, jos kyynärpää mahtuu ajopuvun hihaan. :bye:

Käy ny ihmeessä siellä lekurissa pikimiten, jos et käyny jo. Hyvä tsemppi sulla kyllä kuitenkin on, hienosti ajoit ja käväsit vielä samoin tein heittämässä möröt poi selästä. Kunnioitettavaa. Ei ku paranemisiin, ja toivotaan et on vaan kolhuja/mustelmia.

Kiitoksia kanssa ajelijoille, kivaa oli. auton avaimet vietti radalla muutaman setin enemmän kuin itse kuski, mutta onneksi löytyi seuraavalla setillä.:D

Pienryhmäkoulutus oli ihan loistosettiä, kiitokset Nitroukselle. Hyvää kritiikkiä omaan ajamiseen, ehkä minäkin sitten joskus opin ajamaan radalla:blink:

Ajotaito2 nähty. Kiitos kouluttajille.

Radanvarsikuvia itsekin kaipailen mikäli hidas2 koulutusryhmästä joku otti ja sattui mustavifree zeta kuviin :)

Jeis !!

Hitsi että olikin kivaa, Iso käsi sille immeiselle (en vaan muista nimeä) joka kävi yli määräisenä meille muutamalle Ahveniston-ekakertalaiselle näyttämässä ajo linjoja :jippikaijee:

Olin tosi epäileväinen että jää päivä kesken, etten vaan uskalla korkeuserojen takia ajaa siellä mutta niin vaan uskalsin ja ajat parani koko päivän :rakastunut:

Tossa muutama kuva hitaasta ja ajotaito kakkosesta. Valitettavasti nopeasta en ehtinyt ottamaan ollenkaan kuvia kun kuvaus paikoilta meni takaisin rämpimiseen 15min ja piti ehtiä ajamaan.

https://picasaweb.google.com/tatu.karden/20120804Ahvenisto48?authkey=Gv1sRgCLCD5u7bitDtowE

Linkki näkyy vain sen saaneille (eli kaikille jotka ketjun lukee) mutta jos joku ei halua kuviaan nettiin ,niin laita YVnä niiden kuvien numerot jotka haluat mun poistavan.

Iso Kiitos siis kaikille mukana olleille.

Anu.nukka sanoi:
Jeis !!

Hitsi että olikin kivaa, Iso käsi sille immeiselle (en vaan muista nimeä) joka kävi yli määräisenä meille muutamalle Ahveniston-ekakertalaiselle näyttämässä ajo linjoja :jippikaijee:

Saatoinpa hyvinki olla minä, jos oli keltanen liivi päällä ja supermoto alla.

Kiitokset kaikille pienryhmään osallistuneille. Mukava päivä oli ja oli hienoa nähdä, että kaikilla meni ajaminen päivän aikana selkeästi eteenpäin, joten en ihan turhan panttina siellä radalla pyöriny. Muistakaa vaan pitää päivän opit tiukasti mielessä myös kadulla ajellessa, että menevät selkärankaan asti.

Nitrous sanoi:
Saatoinpa hyvinki olla minä, jos oli keltanen liivi päällä ja supermoto alla.

Kiitokset kaikille pienryhmään osallistuneille. Mukava päivä oli ja oli hienoa nähdä, että kaikilla meni ajaminen päivän aikana selkeästi eteenpäin, joten en ihan turhan panttina siellä radalla pyöriny. Muistakaa vaan pitää päivän opit tiukasti mielessä myös kadulla ajellessa, että menevät selkärankaan asti.

No sinäpä hyvinkin :respect:

Anu.nukka sanoi:
Jeis !!

Olin tosi epäileväinen että jää päivä kesken, etten vaan uskalla korkeuserojen takia ajaa siellä mutta niin vaan uskalsin ja ajat parani koko päivän :rakastunut:

Tossa muutama kuva hitaasta ja ajotaito kakkosesta. Valitettavasti nopeasta en ehtinyt ottamaan ollenkaan kuvia kun kuvaus paikoilta meni takaisin rämpimiseen 15min ja piti ehtiä ajamaan.

https://picasaweb.google.com/tatu.karden/20120804Ahvenisto48?authkey=Gv1sRgCLCD5u7bitDtowE

Linkki näkyy vain sen saaneille (eli kaikille jotka ketjun lukee) mutta jos joku ei halua kuviaan nettiin ,niin laita YVnä niiden kuvien numerot jotka haluat mun poistavan.

Iso Kiitos siis kaikille mukana olleille.

Iso kiitos kuvista :) harvoin itteään näkee kuvissa.

Hienoja kuvia! kiitos Anu.nukka :right:

Kiitos myös järjestäneelle taholle ja rata järkkäreille... :peukutpystyyn:

Kiitos kuvista anu.nukka. Hyvää settiä. Pikkusen pystyy analysoimaan ajo-asentoa ym. Kiitos näistä.:thumbup:

Back