Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sbanc sanoi:Kiitos kouluttajille mahtavasta opetuksesta

Letti sanoi:Tyhmä minä.![]()
Kiitokset Nitroukselle kehittävästä pienryhmäkoulutuksesta. Tuli vähän opetussuunnitelman ulkopuolistakin ohjelmaa.![]()
Ja suurensuuret kiitokset kaikille järkkäreille, jotka huolehti musta kaadon jälkeen. On hienoa, että ihmiset vilpittömästi auttaa ja välittää. Mieltä lämmitti myös monet kyselyt voinnista varikolle palattua.
Ajelin kotiin ja vähitellen alkoi särkeä kroppaa sieltä sun täältä. Keimolan kohdalla tietyön töyssyt sai kirosanat sinkoilemaan kypärän sisällä. Lääkärissä kävin: kyynärpäässä ilkeännäköinen ruhje ja kolotusta olkapäässä ja alaselässä.
Pyörään kun laittaa tilapäisen vilkunkuvun, niin hyvin kulkee. Kun en tajunnut hakea sitä raatoautosta mukaan.
Nähdään Alastarolla viikon kuluttua, jos kyynärpää mahtuu ajopuvun hihaan.![]()

Anu.nukka sanoi:Jeis !!
Hitsi että olikin kivaa, Iso käsi sille immeiselle (en vaan muista nimeä) joka kävi yli määräisenä meille muutamalle Ahveniston-ekakertalaiselle näyttämässä ajo linjoja![]()
Nitrous sanoi:Saatoinpa hyvinki olla minä, jos oli keltanen liivi päällä ja supermoto alla.
Kiitokset kaikille pienryhmään osallistuneille. Mukava päivä oli ja oli hienoa nähdä, että kaikilla meni ajaminen päivän aikana selkeästi eteenpäin, joten en ihan turhan panttina siellä radalla pyöriny. Muistakaa vaan pitää päivän opit tiukasti mielessä myös kadulla ajellessa, että menevät selkärankaan asti.

Anu.nukka sanoi:Jeis !!
Hitsi että olikin kivaa, Iso käsi sille immeiselle (en vaan muista nimeä) joka kävi yli määräisenä meille muutamalle Ahveniston-ekakertalaiselle näyttämässä ajo linjoja
Olin tosi epäileväinen että jää päivä kesken, etten vaan uskalla korkeuserojen takia ajaa siellä mutta niin vaan uskalsin ja ajat parani koko päivän
Tossa muutama kuva hitaasta ja ajotaito kakkosesta. Valitettavasti nopeasta en ehtinyt ottamaan ollenkaan kuvia kun kuvaus paikoilta meni takaisin rämpimiseen 15min ja piti ehtiä ajamaan.
https://picasaweb.google.com/tatu.karden/20120804Ahvenisto48?authkey=Gv1sRgCLCD5u7bitDtowE
Linkki näkyy vain sen saaneille (eli kaikille jotka ketjun lukee) mutta jos joku ei halua kuviaan nettiin ,niin laita YVnä niiden kuvien numerot jotka haluat mun poistavan.
Iso Kiitos siis kaikille mukana olleille.