• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 8.7.2015 keskiviikko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lasse.L sanoi:
Mulle kelpaisi toinen lippuvuoroista. Jos saan valita, niin 16-18. :)

Ensimmäistä kertaa pappia kyydissä tässäkin asiassa, joten miten toimitaan? :blink:
Jees hyvä homma. Ei mee lippu hukkaan.

Mielestäni tässä riittää, että aamulla ilmoittaudut mun nimimerkillä ja tuut liputtajien palaveriin. Saa korjata, jos pahasti valehtelen.

rantaile sanoi:
No nyt on db-killeri tilattu. Täytyy toivoa vaan, että tulee ajoissa ja sopii paikalleen.

Ajoissa tuli, mutta vähän väkivaltaa ja rautasahaa vaatii, että paikalleen saa. Saas nähä kuinka hyvin vaimentaa kun osittain ainakin pääsee puhaltaan nyt killerin ohi.

ASA sanoi:
Jees hyvä homma. Ei mee lippu hukkaan.

Mielestäni tässä riittää, että aamulla ilmoittaudut mun nimimerkillä ja tuut liputtajien palaveriin. Saa korjata, jos pahasti valehtelen.

Hieno homma että järjesty. Eli Lasse hoitaa huomisen ja mä täytän lasiini paksun siivun viskiä.

Ratavastaaville olis hyvä maili laittaa.

rantaile sanoi:
Ajoissa tuli, mutta vähän väkivaltaa ja rautasahaa vaatii, että paikalleen saa. Saas nähä kuinka hyvin vaimentaa kun osittain ainakin pääsee puhaltaan nyt killerin ohi.

:banned: ja :no: TAI :orgmp: ja :thumbsup:

Lasse.L sanoi:
Mulle kelpaisi toinen lippuvuoroista. Jos saan valita, niin 16-18. :)

Ensimmäistä kertaa pappia kyydissä tässäkin asiassa, joten miten toimitaan? :blink:

Tää on tällä selvä, merkkasin kuponkeihin. Nähdään aamulla ilmoittautumisessa!

Jos on Helsingistä tulossa ajajia, niin vois lähteä Keimolan Nesteeltä kello 8:00 yhtä matkaa. Vaieikö?

ASA sanoi:
Jos on Helsingistä tulossa ajajia, niin vois lähteä Keimolan Nesteeltä kello 8:00 yhtä matkaa. Vaieikö?

Voipi hyvinkin olla että siihen 7.30-7.45 ilmestyn.

Mulla voi olla lievää ylikuormaa päällä, ne se ei olis yhtään huonompi idea että joku ajaa perässä ja tsiigaa ettei Jokisen eväät tipu motarille.

Vielä 100 kertaa parempi tietysti olis, jos joku on niillä huudeilla kärryn kanssa että sais kamat kyytiin?

Ei ole kärryä, mutta rouva on tulossa autolla Ahvenistolle, niin siinä kyydissä voisi mennä. Vai mitä pitää kuljettaa?

Salmon sanoi:
Ei ole kärryä, mutta rouva on tulossa autolla Ahvenistolle, niin siinä kyydissä voisi mennä. Vai mitä pitää kuljettaa?

Vaimennin ja vararengas.

Siis pelkkä ulkogummi ilman vannetta.

Laitan privana puh. numeron

Onko mahdollista jos x10 ehtii aamuks ahvenistolle ja mopotin menee äänistä läpi päästä ajotaito 2 kurssille mukaan opettelemaan, ratamaksu tietysti paikanpäällä käteinen vai kortti?

Bartti sanoi:
Onko mahdollista jos x10 ehtii aamuks ahvenistolle ja mopotin menee äänistä läpi päästä ajotaito 2 kurssille mukaan opettelemaan, ratamaksu tietysti paikanpäällä käteinen vai kortti?

Kyllä siellä näytti tilaa olevan. Ainoa riski hommassa piilennee siinä että aikaisemmin on ensin maksettu ja sitten mitattu.

En tiedä onko käytäntöä muutettu.

Bartti sanoi:

Käteisellä paikanpäällä. Varmasti saadaan sinut mahtumaan koulutukseen.

Haluaisin nyt muistuttaa kaikkia, että järkkärit ja kouluttajat lupailee/ei lupaile mitään ratapäiviin liittyvää. Voi esim. Olla että paikalle onkin tulossa vain yksi kouluttaja niin on ikävää jos joku ajaa turhaan paikalle kun ei mahdukaan.

Nähdäänpäs kaikki huomenna ja pidetään kiva ratailupäivä! :thumbup:

wanico sanoi:
Kyllä siellä näytti tilaa olevan. Ainoa riski hommassa piilennee siinä että aikaisemmin on ensin maksettu ja sitten mitattu.

En tiedä onko käytäntöä muutettu.

Ainakin orgin päivillä on viimeiset 7 vuotta saanu mittauttaa melut ennen maksua. Tai ainakin rahat on saanu takaisin jos on pompannu meluista. Tuo ainakin ollut käytäntönä kaikilla niillä Apparan päivillä kun olen itse ollut paikalla.

Paskat täältä mihkään päässyt ajoissa lähtemään :sad: mutta jos koittais edes paikanpäälle ajella kattelemaan.

Gessumiäs kiittää ja kumartaa - saipahan treenaa sadekelin ajoa sydämensä kyllyydestä tyhjällä radalla! Pokseri kun ei vettä pelkää... :p

-jp-

Back