• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 8.7.2015 keskiviikko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toi 95dB on kyllä aika tiukka...tuolla tullut käytyä useasti ja epävireiseltä ompelukoneelta kuulostava K1200GT vakipöntöllä antaa tasan 95dB...kerran olen saanut lukeman 94 dB, eli reilusti ali rajan.:grin:

No nyt on db-killeri tilattu. Täytyy toivoa vaan, että tulee ajoissa ja sopii paikalleen.

rantaile sanoi:
No nyt on db-killeri tilattu. Täytyy toivoa vaan, että tulee ajoissa ja sopii paikalleen.

Mulla lienne tuolla tallin perukoilla arrowin mutkallinen 1 kpl ja suoria huiluja pari.

En ole myymässä, mutta voin ajopäiviksi lainata.

Ja eiköhän nuo saa klemmarivirityksellä kiinni melkein putkeen ku putkeen?

Juvi sanoi:
Annetaan liputusvuoro hitaaseen ryhmään.

Onko liputusvuoro vielä antamatta eteenpäin? :) Mulle kelpais vaikka sateen uhalla. On nääs kesän ainoo lomaviikko. :D

v Kiitos paljon Juvi jo etukäteen :thumbup:

wanico sanoi:
Mulla lienne tuolla tallin perukoilla arrowin mutkallinen 1 kpl ja suoria huiluja pari.

En ole myymässä, mutta voin ajopäiviksi lainata.

Ja eiköhän nuo saa klemmarivirityksellä kiinni melkein putkeen ku putkeen?

Kiitti tarjouksesta. Tänään saapu paketti postista. Eiköhän tuon saa jotenkin ruuvailtua kii.

Annetaan keski/nopea liputusvuoro. Yhteydenotot tekstarilla.

O5o 3329229

Viimeksi muokattu:
Lasse.L sanoi:
Itselläni 2005 ZX-10R ja siinä Yoshimuran TRS vaimennin ilman killeriä. Mittaajan mukaan "heittämällä läpi" vuosi sitten melumittauksessa. Ei mahdotonta, mutta pettymysten välttämiseksi toki suositeltavaa olla lisävaimennusta.

Ratahan on komea ja ehdottomasti ajamisen arvoinen! :orgmp2:

Minulla oli samalla pyörällä ja sliparilla 96 ilman ja 93 killerillä.

Meneeköhän tuommonen -91 FZR vakioputkella tuosta 95db:stä läpi? Kovasti tekis mieli päästä treenailemaan. Ekaa kertaa ratailemassa tuossa 29.-30.6 ja heti kärsitään hirveästä ratakärpäsen puremasta.

Dumpo sanoi:
Meneeköhän tuommonen -91 FZR vakioputkella tuosta 95db:stä läpi? Kovasti tekis mieli päästä treenailemaan. Ekaa kertaa ratailemassa tuossa 29.-30.6 ja heti kärsitään hirveästä ratakärpäsen puremasta.

Jos asut tai liikut PK-seudulla, ni ainakin Leppävaaran kirjasto lainaa db-mittaria.

Dumpo sanoi:
Jos on vakiputkella niin pitäis mennä läpi, omassa YZF 750R:ssä tais olla 91 db kun mittasin viime kesänä vakiputkella.

Edittiä: Kun ajelin tiistaina perässä niin äänet ei ainakaan säikyttäneet alastarolla ja muisti reistasi omasta eli 90 tasan oli desibelit mitatessa.

tate66 sanoi:
Jos on vakiputkella niin pitäis mennä läpi, omassa YZF 750R:ssä tais olla 91 db kun mittasin viime kesänä vakiputkella.

Edittiä: Kun ajelin tiistaina perässä niin äänet ei ainakaan säikyttäneet alastarolla ja muisti reistasi omasta eli 90 tasan oli desibelit mitatessa.

Eihän tuo vakiopönttö kauheasti mölise, mutta jos tosiaan kirjastosta löytyy niin varmuudeksi kokeilen. Ei sitä tiedä millasessa kunnossa villat putkessa on :D

ASA sanoi:
Löytyy vielä.

Jos ei kukaan muu tule niin mä voisin ehkä aikani kuluks kurvailla paikalle tuuraamaan jos pääsen aamun lippuvuorolle (ettei satais, muut pääsis kuivalle ajaan tän hetken sääennusteen mukaan). Ajamaan tuskin pääsen näillä pakoäänillä.. Eli jos ei kukaan muu pääse. Eli en vielä ilmottaudu mut noin niinku vikana backuppina.

shyhander sanoi:
Jos ei kukaan muu tule niin mä voisin ehkä aikani kuluks kurvailla paikalle tuuraamaan jos pääsen aamun lippuvuorolle (ettei satais, muut pääsis kuivalle ajaan tän hetken sääennusteen mukaan). Ajamaan tuskin pääsen näillä pakoäänillä.. Eli jos ei kukaan muu pääse. Eli en vielä ilmottaudu mut noin niinku vikana backuppina.

Mulla on kans sama tilanne eli eiköhän nää saada järjestettyä :)

MachinaAnimata sanoi:
Annetaan keski/nopea liputusvuoro. Yhteydenotot tekstarilla.

O5o 3329229

Vielä löytyy, eikö tosiaan kelpaa kenellekään lippuvuoro? Tuli kaato 29.6. Alastarolla niin valitettavasti en pääse itse kurvailemaan.

Back