• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 5.5.2019 (Sunnuntai)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JMH sanoi:
Isännälle vinkki, et jos Ahvenistolle halajaa useammin, niin sellaista killeriviritystä, että menee alle 95. Kehäkessalla pääsee sitten viritystä testaamaan. Ens maanantaina esmes.

Viime kesänä mitattu killerin kanssa 96.. jäi harmittavan lähelle.. täytyy laittaa isäntä kasaamaan Rukkanen muovilaatikoista ens kaudeksi ni sillä pitäis jäädä alle.. oma hornetti kun kuulostaa lähinnä sähkömopolta normi putkella :)-

Neppis86 sanoi:
Viime kesänä mitattu killerin kanssa 96.. jäi harmittavan lähelle.. täytyy laittaa isäntä kasaamaan Rukkanen muovilaatikoista ens kaudeksi ni sillä pitäis jäädä alle.. oma hornetti kun kuulostaa lähinnä sähkömopolta normi putkella :)-

Jos noin lähellä, niin eri killerillä, nykyistä killeriä muokkaamalla tai änkkärin uudelleen villoittamalla on rajan alla.

Vai onko orkkisänkkäri tallessa? Tai no saahan noita halvalla. Tuntuvat ainakin Suomessa olevan jäteromun hinnoissa nuo alkuperäiset vaimentajat.

JMH sanoi:
Jos noin lähellä, niin eri killerillä, nykyistä killeriä muokkaamalla tai änkkärin uudelleen villoittamalla on rajan alla.

Vai onko orkkisänkkäri tallessa? Tai no saahan noita halvalla. Tuntuvat ainakin Suomessa olevan jäteromun hinnoissa nuo alkuperäiset vaimentajat.

Orkkista ei oo tallella kun viime kesänä ostettu tämä pärrä ja mitään ylimääräisiä osia ei tullu mukaan eikä olla mitään osia vaihdettukkaan.. ja se orkkis on niin ruma etten mä taho :grin:

Neppis86 sanoi:
Orkkista ei oo tallella kun viime kesänä ostettu tämä pärrä ja mitään ylimääräisiä osia ei tullu mukaan eikä olla mitään osia vaihdettukkaan.. ja se orkkis on niin ruma etten mä taho :grin:

Kuule, jos sellainen olis, niin sen vois lyödä kiinni vain ratapäivää varten, jos sinne radalle oikeasti tahtoo. :)

Mut joo, ei siis ole. Menee pieneksi virittelyksi, jos tuonne oikeasti haluaa mennä muutoinkin kuin melupäivinä.

Ei pitäis olla mahdoton rasti, eikä kalliskaan.

AMatu sanoi:
Minulla mene killerin kanssa läpi, eiköhän sinulla mene:thumbup:

Oletan että menee kanssa. Killeri on vielä kiinni. Jos en ehdi maanantaina Kessalle niin pitää päättää sitten tuntumalta, että hylkäänkö suoraan 110db päivän lipun ja luotan että 95db menee läpi mittaamatta. :D Tai sitten lataan puhelimeen softan ja kokeilen sillä suuntaa-antavaa.

Kehä kessa lienee kehä 3 neste asema osoitteessa Niittytie 2, 01510 Vantaa?

Kun täältä landelta lähetään tulemaan, niin mihin aikaan kannattaa olla kessalla ettei tarvii olla yksin paikalla?:thumbsup:

Kilppari sanoi:

Kun täältä landelta lähetään tulemaan, niin mihin aikaan kannattaa olla kessalla ettei tarvii olla yksin paikalla?:thumbsup:

Kyllä. Ja aja sinne Motorestille asti mikä on itse nesteen takana.

Kilppari sanoi:

19.00 aletaan mittaamaan meluja.

Myydään jäsenhintainen keskihitaan lippu, 5.5.2019 Ahvenistolle.

Tähän ketjuun 1. vastannut saa lipun.

Niin, tarviikos jollekulle "järkkärille" tai muulle vastaavalle ilmoittaa, kuka lippuja käyttää? Olen siis ostanut omilla tunnuksilla kaksi lippua. Toista niitä käyttää tuoreehko motorgin nuorisojäsen.

Vai tullaanko vain paikalle ja sieltä listoilta löytyy meikäläisen kohdalta kaksi lippua? Joista toisen käyttää tämä junnukuski. :tyhmäminä:

yöLiitäjä sanoi:
Niin, tarviikos jollekulle "järkkärille" tai muulle vastaavalle ilmoittaa, kuka lippuja käyttää? Olen siis ostanut omilla tunnuksilla kaksi lippua. Toista niitä käyttää tuoreehko motorgin nuorisojäsen.

Vai tullaanko vain paikalle ja sieltä listoilta löytyy meikäläisen kohdalta kaksi lippua? Joista toisen käyttää tämä junnukuski. :tyhmäminä:

Paikan päälle ja molemmilta jäsenkortti tiskiin niin homma bueno. Toki listojen tekoa helpottamaan voi laittaa ratajärkkäreiden spostiin viestin, että ketkä on tulossa sun ostamilla lipuilla.

Back