• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 5.5.2019 (Sunnuntai)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitääkö siis olla tulostettu lippu mukana, eikö riitä että näyttää puhelimesta lipun?

EliTT sanoi:
Pitääkö siis olla tulostettu lippu mukana, eikö riitä että näyttää puhelimesta lipun?

Ei tarvitse mitään fyysistä lippua, kunhan nimi on listassa.

Jonezi sanoi:
Ei tarvitse mitään fyysistä lippua, kunhan nimi on listassa.

Itse olen myynyt lippuni eteenpäin ja toimittanut siitä kyllä alkuperäisen tilauksen tiedot ostajalle. Riittääkö se vai pitääkö minun ilmoittaa vielä erikseen siitä jonnekin muualle? Hän pystyy siis sähköpostilla todistamaan, että on ostanut lipun minulta.

pejuko sanoi:
Itse olen myynyt lippuni eteenpäin ja toimittanut siitä kyllä alkuperäisen tilauksen tiedot ostajalle. Riittääkö se vai pitääkö minun ilmoittaa vielä erikseen siitä jonnekin muualle? Hän pystyy siis sähköpostilla todistamaan, että on ostanut lipun minulta.

Ratavastaaville s-postiviesti, että:

Mikä ratapäivä ja mikä ryhmä
Kuka myi ja kuka osti
Jos jäsenlippu, niin onko ostaja jäsen

Myynnissä jäsenhintainen hidas+ajotaito lippu!

Edit: hinta neuvoteltavissa, laittakaan vaan yv jos ratapäivä kiinnostaa ja villapöksyt löytyy kaapista

Tässä näyttää keli masentavan yhtä jos toista....

Saa nähdä jaksaako itsekään paikalle. Mitään en kuitenkaan myy :D

PrivateeR sanoi:
Ei toi ennuste mikään kauhea ole. Sadekuurojen mahdollisuus on, mutta lämpötila on toki alhainen

On se sellainen, että ajajakokous kakkonen näyttää tällä hetkellä itselle mukavammalta. Ei sinne pakkasessa viitti tulla kärryä purkamaan. Pyöräkään lähe silloin käyntiin. :D

Myydään jäsenhintainen lippu keskinopeaan, yhteydenotot privana kiitos

solifer sanoi:
Saas nähdä viittiikö lähtee jos on lämpö lähellä nollaa.

Toinen ajajakokous on 11.30. Iltapäivällä jos ajelee, niin settejä on:

12
13
14
15
16
17

scuuba sanoi:
Ei noi oo kuuman kelin dunloppeja, eli ei mitään hätää.
Tartteeko paineiden suhteen tehä jotain? Kuitenki keli tulee olemaan tyyliin +6 astetta.

Normi lämppäripaineet oli muistaakseni etusessa 2,4 ja takasessa 1,4... ni pitääkö ruuvata johonki suuntaan kylmällä kelillä?

PrivateeR sanoi:
Tartteeko paineiden suhteen tehä jotain? Kuitenki keli tulee olemaan tyyliin +6 astetta.

Normi lämppäripaineet oli muistaakseni etusessa 2,4 ja takasessa 1,4... ni pitääkö ruuvata johonki suuntaan kylmällä kelillä?

Jollakin muulla radalla saisit kovastikkin neuvoja mitä tarvitsee tehdä, jotta pito maksimoidaan.
Apparalla tule paikalle poistele ruosteita ja nauti kurvailusta.

Kylmä kauden eka apaara ei ole se paikka jossa edes 90% osaamisesta mitataan.
Ajon rentous, ajoasento, katseen käyttö noissa varmaan on viilaamista tuolle päivälle.

Pitkä kuuma kesä on tulossa, pidetään kuskit ja kalusto siihen valmiina :thumbup:

No sitä mä tässä yritän että sais paineet sillee ettei kylmene nakit ja käy yhtäkkiä niinku Nitroukselle Virtasalmella.

Back