Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EliTT sanoi:Pitääkö siis olla tulostettu lippu mukana, eikö riitä että näyttää puhelimesta lipun?
Jonezi sanoi:Ei tarvitse mitään fyysistä lippua, kunhan nimi on listassa.
pejuko sanoi:Itse olen myynyt lippuni eteenpäin ja toimittanut siitä kyllä alkuperäisen tilauksen tiedot ostajalle. Riittääkö se vai pitääkö minun ilmoittaa vielä erikseen siitä jonnekin muualle? Hän pystyy siis sähköpostilla todistamaan, että on ostanut lipun minulta.
JMH sanoi:Ratavastaaville s-postiviesti, että:
Mikä ratapäivä ja mikä ryhmä
Kuka myi ja kuka osti
Jos jäsenlippu, niin onko ostaja jäsen
EliTT sanoi:Myynnissä jäsenhintainen hidas+ajotaito lippu!
Ei toi ennuste mikään kauhea ole. Sadekuurojen mahdollisuus on, mutta lämpötila on toki alhainenJMH sanoi:Tässä näyttää keli masentavan yhtä jos toista....
PrivateeR sanoi:Ei toi ennuste mikään kauhea ole. Sadekuurojen mahdollisuus on, mutta lämpötila on toki alhainen
Skele sanoi:Mulla olisi sama setti myynnissä. YV:ta vaan.
jamuha sanoi:Annetaan liputusvuoro. Keskihidas, mutta voi varmasti vaihtaa muihinkin ryhmiin.
Genesis750 sanoi:Laitoin yv: tä ja voisin ottaa tämän jos on vielä vapaa.
solifer sanoi:Saas nähdä viittiikö lähtee jos on lämpö lähellä nollaa.
Tartteeko paineiden suhteen tehä jotain? Kuitenki keli tulee olemaan tyyliin +6 astetta.scuuba sanoi:Ei noi oo kuuman kelin dunloppeja, eli ei mitään hätää.
PrivateeR sanoi:Tartteeko paineiden suhteen tehä jotain? Kuitenki keli tulee olemaan tyyliin +6 astetta.
Normi lämppäripaineet oli muistaakseni etusessa 2,4 ja takasessa 1,4... ni pitääkö ruuvata johonki suuntaan kylmällä kelillä?