Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous sanoi:Kellään lainata mopoo mulle koulutuskäyttöön?

Kiitos! Kuulin että keskiryhmässä ollut hiljaista, täytyy ehkä tulla osallistumaan pitkästä aikaa
pupu sanoi:No mä teen huomenna jotku tosi upeet killerit tohon pR1nsessaan, niin jos sä vaikka sillä?![]()
JuSu1978 sanoi:Vieläkö on hiljaista keski/nopea ryhmässä? Oliskohan uskaltautunut sekaan? n.1.40 pintaan ollu ajat. Hitaassa kuitenki joutuu ehkä liikaa ohitteleen.!?
Vielä on ilmainen lippuvuoro tarjolla, ottakaa joku.
Vielä on ilmainen lippuvuoro tarjolla, ottakaa joku.
Nitrous sanoi:Kellään lainata mopoo mulle koulutuskäyttöön?
pupu sanoi:No mä teen huomenna jotku tosi upeet killerit tohon pR1nsessaan, niin jos sä vaikka sillä?![]()
Brocol sanoi:Jäi tänne vielä laittamatta, varasin tämän. Odotan vielä kuittauksen tekstarilla, sitten mailia ratavastaaville.
wanico sanoi:Enstex
Mun Bemua voi lainata ainakin lippuvuoron aikana.
Ja saatan heittää reppuun mukaan pari ylimääräistä killeriä jos ne tallin perukoilta löydän.
Toisex:
Voin myös jonkun possuletkavuoron vetää.
Jos kouluttaja haluaa seurata koko AT ryhmän ajoa monitoreista

AnnukkaER5 sanoi:Nyt tulee kai pöllö kysymys. Huomiseen possujunaan ostin kaksi lippua, itselleni ja ystävälleni. Toimitusehdoissa sanotaan, että lippu tulee tulostaa mukaan. Onko minulle lähetetty jotain muuta lippua kuin pelkkä tilausvahvistus sähköpostiin? Tilausvahvistuksessa ei erikseen todeta, että lippu on maksettu, eikä myöskään ole mitään erillistä liitetiedostoa. Sen sijaan toimituskohteena on oma postiosoitteeni. Olisin tässä tulostimen äärellä vielä, mutta hädissäni siitä mitä pitää tulostaa... Olenkohan hukannut jonkun sähköpostin tai kirjepostin - vai riittääkö tilauksen id?![]()
Micky sanoi:Ja jos joku haluaa lainata mopoa tällä hetkellä (katu- ja rata)pyörättömälle ratavastaavalle jonkun setin ajaksi, niin kiitän nöyräati ja tarjoan safkat tai pulla kahvit omasta pussista.
T: Ratavastaavat / Micky