• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 4.8.2015 tiistai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä voin ostaa kiertotiehuvittelijan klinikkapaikan hintaa 20€. Ratapäivä on jo ostettuna.
Laita mulle yksärillä tiedot

-Salmon

Nitrous sanoi:
Kellään lainata mopoo mulle koulutuskäyttöön?

No mä teen huomenna jotku tosi upeet killerit tohon pR1nsessaan, niin jos sä vaikka sillä? :orgmp:

JuSu1978 sanoi:
Vieläkö on hiljaista keski/nopea ryhmässä? Oliskohan uskaltautunut sekaan? n.1.40 pintaan ollu ajat. Hitaassa kuitenki joutuu ehkä liikaa ohitteleen.!?

Tilaa on todella hyvin, joten tervetuloa sekaan vain.

Nitrous sanoi:
Kellään lainata mopoo mulle koulutuskäyttöön?

pupu sanoi:
No mä teen huomenna jotku tosi upeet killerit tohon pR1nsessaan, niin jos sä vaikka sillä? :orgmp:

Enstex

Mun Bemua voi lainata ainakin lippuvuoron aikana.
Ja saatan heittää reppuun mukaan pari ylimääräistä killeriä jos ne tallin perukoilta löydän.

Toisex:

Voin myös jonkun possuletkavuoron vetää.
Jos kouluttaja haluaa seurata koko AT ryhmän ajoa monitoreista

wanico sanoi:
Enstex

Mun Bemua voi lainata ainakin lippuvuoron aikana.
Ja saatan heittää reppuun mukaan pari ylimääräistä killeriä jos ne tallin perukoilta löydän.

Toisex:

Voin myös jonkun possuletkavuoron vetää.
Jos kouluttaja haluaa seurata koko AT ryhmän ajoa monitoreista

Kiitokset tarjouksesta, mutta mopo on saatu jo lainaksi ja kurssin vetämisestä selvitään kyllä puhtaasti omin voimin.

Nyt tulee kai pöllö kysymys. Huomiseen possujunaan ostin kaksi lippua, itselleni ja ystävälleni. Toimitusehdoissa sanotaan, että lippu tulee tulostaa mukaan. Onko minulle lähetetty jotain muuta lippua kuin pelkkä tilausvahvistus sähköpostiin? Tilausvahvistuksessa ei erikseen todeta, että lippu on maksettu, eikä myöskään ole mitään erillistä liitetiedostoa. Sen sijaan toimituskohteena on oma postiosoitteeni. Olisin tässä tulostimen äärellä vielä, mutta hädissäni siitä mitä pitää tulostaa... Olenkohan hukannut jonkun sähköpostin tai kirjepostin - vai riittääkö tilauksen id? :blink:

Viimeksi muokattu:
AnnukkaER5 sanoi:
Nyt tulee kai pöllö kysymys. Huomiseen possujunaan ostin kaksi lippua, itselleni ja ystävälleni. Toimitusehdoissa sanotaan, että lippu tulee tulostaa mukaan. Onko minulle lähetetty jotain muuta lippua kuin pelkkä tilausvahvistus sähköpostiin? Tilausvahvistuksessa ei erikseen todeta, että lippu on maksettu, eikä myöskään ole mitään erillistä liitetiedostoa. Sen sijaan toimituskohteena on oma postiosoitteeni. Olisin tässä tulostimen äärellä vielä, mutta hädissäni siitä mitä pitää tulostaa... Olenkohan hukannut jonkun sähköpostin tai kirjepostin - vai riittääkö tilauksen id? :blink:

Kun olet lipun ostanut ja saanut tilausvahvistuksen sähköpostiisi sekä rahasi ovat lähteneet tililtä, niin kaikki on kunnossa. Saavut vain paikalle ratavarikolle ja ilmoitat ilmoittautumisessa nimesi, nimimerkkisi ja ryhmän, mihin olet lipun ostanut, niin tarkistamme tämän listalta. Kerrothan kaverillesi, että lippu on ostettu sinun nimissäsi. Mikäli lippu on ostettu jäsenhintaan ja kaverisi ei ole jäsen, niin tulee ilmoittautumisessa maksaa 15 euroa.

Hyvä olisi olla varalla kännykkässä tai tulosteena tilausvahvistus, mikäli kaupan ja listojen kanssa on ongelmaa, mutta useimmissa tapauksissa näitä ei tarvita. Tervetuloa!

Termos kaikille! Huomenna on kesän ehkä paras keli, joten kaikki joukolla Apparalle!

Mutta sellainen pyyntö on paikalle tuleville, että ruuvailaan ne killerit mökäputkiin tai vaihdetaan ne orkkikset jo tänään niihin pyöriin, kiitos. Ei käytetä meidän ratavastaavien eikä muiden ratailijoiden aikaa mölyjen uusinta mittauksiin ja uusinta mittausten uusintamittauksiin. Aamulla on tapahtumaa muutenkin ihan tarpeeksi. Koitetaan aloittaa mökämittaukset jo hyvissä ajoin ilmoittautumisen kanssa rinnan, niin ehditään mittailemaan mopot ennen ajajakokousta (ainakin pääosin).

Ja jos joku haluaa lainata mopoa tällä hetkellä (katu- ja rata)pyörättömälle ratavastaavalle jonkun setin ajaksi, niin kiitän nöyräati ja tarjoan safkat tai pulla kahvit omasta pussista.

T: Ratavastaavat / Micky

Micky sanoi:
Ja jos joku haluaa lainata mopoa tällä hetkellä (katu- ja rata)pyörättömälle ratavastaavalle jonkun setin ajaksi, niin kiitän nöyräati ja tarjoan safkat tai pulla kahvit omasta pussista.

T: Ratavastaavat / Micky

Mun mopoa saa lainata jos tarve vaatii esim. 2 h liputuksen aikana, sais kawasaki kerrankin kunnon kyytiä. Eikä maksa mitään.

no niin mussukat :polonen:

Tiistain liputusvuorot

[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD]klo
[/TD]
[TD]portti[/TD]
[TD]lippu 1[/TD]
[TD]lippu 2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]Brocol[/TD]
[TD]Timpa[/TD]
[TD]Tiuso[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]HurR1cane[/TD]
[TD]Juvi[/TD]
[TD]JuSu1978[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]Leppis[/TD]
[TD]j_alli[/TD]
[TD]kimmok[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18
[/TD]
[TD]ASA[/TD]
[TD]wanico[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

lisätty myös aloitus viestiin

motorg-trailer-bar.png

Moro,

Onkohan tuolla 4.8.2015 Ahveniston Ajotaito II vielä tilaa mattimyöhäiselle?

-= Sep1 =-
CBR 600 RR

Viimeksi muokattu:
Back