vstrom sanoi:Mikäli kuski ja kyytiläinen jää yhteensä alle 150 kilon
Painoa saa olla siis yhteensä maks 125kg, koska ajovarusteet vie lopun.
Onhan se 62,5kg/ henkilö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vstrom sanoi:Mikäli kuski ja kyytiläinen jää yhteensä alle 150 kilon
lario sanoi:Painoa saa olla siis yhteensä maks 125kg, koska ajovarusteet vie lopun.
Onhan se 62,5kg/ henkilö.

vma sanoi:ps. jos joku kirjoittaja kehuu ja ehdottelee juuri sitä pyörää, millä juuri itse sattuu ajamaan, niin ne neuvot voi jättää omaan arvoonsa. Niistä kun hohkaa vain oman valinnan oikeellisuus ja ihanuus.
vstrom sanoi:Tuossa tapauksessa noin 50% moottoripyora.orgin kirjoituksista voi jättää omaan arvoonsa, eikä vain tämän keskustelun osalta.![]()
vma sanoi:Viitannet omiin kirjoituksiin? Silloin %- luku on väärin.
vma sanoi:ps. jos joku kirjoittaja kehuu ja ehdottelee juuri sitä pyörää, millä juuri itse sattuu ajamaan, niin ne neuvot voi jättää omaan arvoonsa. Niistä kun hohkaa vain oman valinnan oikeellisuus ja ihanuus.
XJ 900 sanoi:Noilla valintakriteereillä loppuu merkit ja mallit kesken kun lähes kaikkien pitäis ajaa erilaisilla pyörillä...
vma sanoi:Olettamasi on väärä, sillä kaikki eivät estottomasti kehu juuri sitä pyörä merkkiä ja mallia, jonka vaimo on sallinut ostaa, ja joka on ostohetkellä muuttunut "kaikkein parhaaksi kaikessa mahdollisessa käytössä".
vstrom sanoi:Joskus se vaimonkin sallima pyörämalli voi olla sellainen, että on useampi vaimo kauppaan suostunut ympäri maailmaa lähes parinkymmenen vuoden aikana, vaikka vain pieniä muutoksia on itse pyörämalliin tehty.
Kaikkea ne vaimot sitten saavatkin aikaan!![]()
PoS sanoi:Ajaahan ihmiset jollain Nissanin ja Kian paskoillakin. Monet ei tiedä paremmasta.
vstrom sanoi:Jotenkin on tunne, että keskustelu kiertää kehää offtopiccina, mutta omalta osalta lopuksi ihmettelen henkilöä, joka haluaa ajaa vuositolkulla pyörällä, jonka kokee huonoksi.
Tai ihmettelen sitä, että henkilö jolla on joku pyörämalli, ei voisi totuudenmukaisesti kertoa sen positiivisista ominaisuuksista.
Maailma on ihmeitä täynnä.
PoS sanoi:Ajaahan ihmiset jollain Nissanin ja Kian paskoillakin. Monet ei tiedä paremmasta.