• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

AAArrrrgghhh!!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi kamala...eihän tässä uskalla enää netistä kuvahaulla mitään hakea kun tämmösiä raiskauksia tulee vastaan.  
crazy.gif
Niin selkään sietäis tuon "moddarin" saada et... Uuuh, ei sanoja...happea...  
eek.gif
eek.gif
eek.gif

Kas tässä: Fazerin raiskausta!!!

Tosin tossa nyt ei taida paljoa alkuperästä olla mutta silti...Miten joku voi?

Joo ei tuo viritys kyllä oikeen silmää miellytä. Täytyy katsoa kännissä uudestaan jos se sitten näyttäis paremmalta, vähän niinkuin naiset.
biggrin.gif

Vähän kyllä kamala...mut olen nähnyt kamalia Kawasakejakin...huokaus...
tounge.gif

KARMEA!!!!!!!!!!!!!
bawling.gif
eek.gif
Olis valinnut edes jonkun vanhan rutkun modattavaksi, mutta miks just toi! Ens yönä ei nukuta.

Juuri kun luulin ettei Fazua voi enää rumentaa, niin tuo hirvitys tuli esiin
wink.gif
tounge.gif

Yamaha1 EI VARMASTI nuku toi vaatii jo muutaman sulatteluoluen viikonloppuna ....  
033102beer_1_prv.gif
Joo...ei oo mun syy sitte jos perjantaina otan muutaman olusen. Heh, asiaahan ei auta yhtään sekään et voitin jostain ihme arvonnoista vapaaliput Hanna Pakarisen keikalle Seurahuoneelle. Ja hemmetti sinne tulee esiintyyn myös Jimi Pääkallo...Toivottavasti portsarit ei päästä mua aseitten kans sisään.
omg.gif
Jotain pitää keksiä ettei vaan vahingossakaan tuota Jimiä livenä näe...vessaan telkeytyä keikan ajaksi tai jtn.
biggrin.gif

Jaa pitäskö viedä oma fazzeri samalle kaverille tuunattavaksi. Osataan sitä näköjään tehdä ihmeitä saksanmaallakin. No en nyt kumminkaan taida...ymmärtäsin hyvin jos toi olis tehty Hondalle tms, mutta että pitää oikein moottoripyörää alkaa pilaamaan
sad_orig.gif

Back