Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aivan.. keskityt nyt siihen kortin saamiseen ja sitten vasta työntekoon.. ja otat ihan rennosti ja rauhallisesti.. ei toina liikoja jännitellä hyvin se menee..Huhhuh.
Jännittää niin perkeleesti. Inssi on 3 tunnin päästä.
Työnteosta ei tule siis yhtään mitään!
Helevata ku se menis läpi niin sais hakea ton mopon pois tuolta liikkeestä pölyttymästä!
joo ja markka aikana kahvikuppi makso 3 markkaa ja nyt lähes 2 € onko reilua häh mitä häh..Johan on hinnat nouseet! Ajoin itse A-kortin vuonna 1980 maksoi viranomaismaksuineen noin 100mk (17e). Kortin sai suorittamalla teoria+ajokokeen,ja sillä selvä.
Olitkohan mun jälkeen siellä pyörimässäPääsin kuin pääsinkin inssin itsekin läpitte. Vielä ennen inssin tuloa harjoittelin tuota pujottelua joitakin kertoja ja viimenen käännös ei meinannut millään pysyä alueen sisällä. Sitten itse käsittelykokeessa tuokin meni kuin itsestään. Väistön jouduin ottamaan toiseen kertaan, kun ensimmäilellä yrittämällä inssi mittasi vauhdiksi 37km/h.![]()
![]()
Itse liikenteessä ajo sujui helposti eikä inssikään löytänyt virheitä kuin yhden. Ajolinja meni vähän leveäksi risteyksessä. Nyt kuitenkin lappu kädessä ja huomenna hakemaan heti aamusta pyörä liikkeestä pois.![]()
Juu minähän se ilmeisesti siinä hermostuneena odotin. Hienosti vielä tuo pyörä vaihtu sitten inssiin, kun ajelin sillä keltaisella erkillä ajotunnit.Olitkohan mun jälkeen siellä pyörimässä![]()
Läpihän se meni että hulmahti.
Hain pärrän samantien liikkeestä.
Tohkeissani perkele unohdin repun M-junaan Vantaankoskella. Sinne meni bränikät MP-asun ajohanskat, inssitodistus ja pyörän kuitti.. Perkele!![]()
Jos joku näkee yksinäisen sinisen haltin repun matkustamassa M-junassa tai sitten vantaan 53 bussissa, jossa em sisällys, mulle voi tuoda. Tarjoan kossupullon![]()
Pitää toivoa, että konnari on löytänyt sen ja vienyt löytötavaratoimistoon...
Noh, vitutus laimeni kun sain pyörän alle ja hain uudet hanskat motonetistä. Ihan hyvät on vaikka ei maksanut kuin 40€.
Kävin sitten muijan kans Hämeenlinnassa kebabilla. Ajokilometrejä ensimmäisen päivän jälkeen takana yli 250, jos lasketaan ajotunti ja inssi mukaan
Noniin, ei muuta kuin jatketaan![]()
Jos olet unohtanut tavaroitasi junaan, löytötavaraa voi tiedustella Suomen Löytötavarapalvelusta p. 0600 41 006 (1,67€/min + pvm).sanoi:Tohkeissani perkele unohdin repun M-junaan Vantaankoskella.
50c 80-luvun alussa -> jokusen prosentin devalvaatio -82 -> inflaation vaikutus lähes 30v kuluessa lopputulos ~1,5e. On se vähäsen kahvikupposen hinta noussut, mutta ei niin paljon, miten vanhaa "hyvää" markka-aikaa muistellen voisi kuvitella.joo ja markka aikana kahvikuppi makso 3 markkaa ja nyt lähes 2 € onko reilua häh mitä häh..Johan on hinnat nouseet! Ajoin itse A-kortin vuonna 1980 maksoi viranomaismaksuineen noin 100mk (17e). Kortin sai suorittamalla teoria+ajokokeen,ja sillä selvä.![]()
![]()
OHO, miten tuollaisen aikataulun saa aikaan.tänään oli ensimmäiset ajo tunnit. pari tuntia tuli päristeltyä. maanantaina ja tiistaina seuraavat ja keskiviikkona inssiedellyttäen että menee kirjalliset maanantaina läpi![]()
![]()
Katoppa hei asuinpaikka.OHO, miten tuollaisen aikataulun saa aikaan.tänään oli ensimmäiset ajo tunnit. pari tuntia tuli päristeltyä. maanantaina ja tiistaina seuraavat ja keskiviikkona inssiedellyttäen että menee kirjalliset maanantaina läpi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oletko jo MP-alan ammattilainen ( kokemusta 10 vuotta peltopyöristä jne. ) ja opettajat ja katsastusinssi tuttuja?
Pekka
![]()
![]()
![]()
no tämä on tämmönen pikkukylä. minun lisäksi oli vain 1 ison A kortin ajaja ja 3 piikki kortin ajajaa kurssillaOHO, miten tuollaisen aikataulun saa aikaan.tänään oli ensimmäiset ajo tunnit. pari tuntia tuli päristeltyä. maanantaina ja tiistaina seuraavat ja keskiviikkona inssiedellyttäen että menee kirjalliset maanantaina läpi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oletko jo MP-alan ammattilainen ( kokemusta 10 vuotta peltopyöristä jne. ) ja opettajat ja katsastusinssi tuttuja?
Pekka
![]()
![]()
![]()
Joo, ja siellä kaikki tuntee toisensa.Katoppa hei asuinpaikka.
Suomussalmella ei varmaan ole ihan yhtä kiirettä ku täällä PK seudulla