Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö ketään kiinnosta? Vielä olis melkein parisen viikkoa aikaa.. katastuskonttorin keilaradatkin on lähellä..Laitetaanpas tähän ketjuun...
Jos jollain "ei koskaan kaksipyöräisellä ajaneella" on aivan kauhea stressi käsittelykokeesta tai pyörän hallintalaitteista, minä lupaan opettaa muutaman tunnin Lohjalla (ensimmäiselle parille ilmoittautujalle) alkeita noilla mun talvipyörillä. Ei tarvitse sitten ottaa ylimääräisiä ajotunteja autokoulussa, kun on vähän hajulla hommasta.
Tarjous on voimassa kuun loppuun asti eli tasan 2vkoa, jonka jälkeen talvipyörät menevät seisontavakuutukseen. Rahaa en hommasta halua, jonkun euron saa heittää bensoista jos haluaa. Lyhytkasvuiset etusijalla (toinen pyöristä kevyt ja matala).
Niin ja ajokelejä ei ekalla kerralla välttämättä tarvii odotella, kyllä se pyörä pystyssä pysyy keskituella lumellakin... Siitä lähdetään liikkeelle..
Yammu
Kawa
Kyselyt privalla tai tänne.
Aloita modejen kiusaksi uus ketju, niin eiköhän sitä huomiotakin keräänny paremminEikö ketään kiinnosta? Vielä olis melkein parisen viikkoa aikaa.. katastuskonttorin keilaradatkin on lähellä..Laitetaanpas tähän ketjuun...
Jos jollain "ei koskaan kaksipyöräisellä ajaneella" on aivan kauhea stressi käsittelykokeesta tai pyörän hallintalaitteista, minä lupaan opettaa muutaman tunnin Lohjalla (ensimmäiselle parille ilmoittautujalle) alkeita noilla mun talvipyörillä. Ei tarvitse sitten ottaa ylimääräisiä ajotunteja autokoulussa, kun on vähän hajulla hommasta.
Tarjous on voimassa kuun loppuun asti eli tasan 2vkoa, jonka jälkeen talvipyörät menevät seisontavakuutukseen. Rahaa en hommasta halua, jonkun euron saa heittää bensoista jos haluaa. Lyhytkasvuiset etusijalla (toinen pyöristä kevyt ja matala).
Niin ja ajokelejä ei ekalla kerralla välttämättä tarvii odotella, kyllä se pyörä pystyssä pysyy keskituella lumellakin... Siitä lähdetään liikkeelle..
Yammu
Kawa
Kyselyt privalla tai tänne.
lit näköjään muuallakin jo mainostanut...Tähän vielä tarkennus, että "paperilappukortti" on voimassa ymmärrettävästikin vain Suomessa. Näin totesi insinjörtti ajon jälkeen. Saattoi lukea siinä lappusessakin.näinhän se nykyään taitaa mennä, ja ajo-oikeushan tosiaan alkaa jo tuosta paperilapuskastano voisimpa hyvällä omalla tunnolla sanoa, että sen inssin jälkeen kirjoitetaan paperilappu joka toimii ajokorttina kuvallisen henkkarin kanssa.
niihän se menee, että paperilappu on voimassa vain suomessa.. se muovilärpäke kelpaa muuallakinTähän vielä tarkennus, että "paperilappukortti" on voimassa ymmärrettävästikin vain Suomessa. Näin totesi insinjörtti ajon jälkeen. Saattoi lukea siinä lappusessakin.näinhän se nykyään taitaa mennä, ja ajo-oikeushan tosiaan alkaa jo tuosta paperilapuskastano voisimpa hyvällä omalla tunnolla sanoa, että sen inssin jälkeen kirjoitetaan paperilappu joka toimii ajokorttina kuvallisen henkkarin kanssa.
itse tein noin aikoinaan kun ajoin kevarikortinMielestäni B-kortin omaaville homma voisi toimia niin, että pakollista ajoa olisi vaikkapa 4x25 min, sen jälkeen käsittelykoe ja sitten vapaata harjoittelua omatoimisesti ja inssiin parin kuukauden sisään kun tuntuu siltä että homma on hansikkaassa. Mitä ihmeen iloa siitä on että liikennesäännöt todistettavasti tunteva ja pyörän käsittelyn hallitsevan kuskin perässä ajaa autokoulun heppu??
nykyään toi harjotuslupa on voimassa vaan oman kunnan alueella mikä oli mun mielestä harvinisen tyhmää mutta byrokratia on aina oikeessa jos byrokraateilta kysytään..itse tein noin aikoinaan kun ajoin kevarikortinMielestäni B-kortin omaaville homma voisi toimia niin, että pakollista ajoa olisi vaikkapa 4x25 min, sen jälkeen käsittelykoe ja sitten vapaata harjoittelua omatoimisesti ja inssiin parin kuukauden sisään kun tuntuu siltä että homma on hansikkaassa. Mitä ihmeen iloa siitä on että liikennesäännöt todistettavasti tunteva ja pyörän käsittelyn hallitsevan kuskin perässä ajaa autokoulun heppu??
ensin oli pakollinen 2-3kertaa ajoa omalla pyörällä sitten kolmio perään ja 2kk ajon jälkeen inssi
Noin se oli mulla jo vuonna 1990.. Sain tosin erikoisluvan Vihdin lisäksi käydä Kirkkonummella, koska Veikkolan bensa-asema oli lähimpänä Tervalammesta..nykyään toi harjotuslupa on voimassa vaan oman kunnan alueella mikä oli mun mielestä harvinisen tyhmää mutta byrokratia on aina oikeessa jos byrokraateilta kysytään..itse tein noin aikoinaan kun ajoin kevarikortinMielestäni B-kortin omaaville homma voisi toimia niin, että pakollista ajoa olisi vaikkapa 4x25 min, sen jälkeen käsittelykoe ja sitten vapaata harjoittelua omatoimisesti ja inssiin parin kuukauden sisään kun tuntuu siltä että homma on hansikkaassa. Mitä ihmeen iloa siitä on että liikennesäännöt todistettavasti tunteva ja pyörän käsittelyn hallitsevan kuskin perässä ajaa autokoulun heppu??
ensin oli pakollinen 2-3kertaa ajoa omalla pyörällä sitten kolmio perään ja 2kk ajon jälkeen inssi
Pari viikkoa sitten tein ison A-kortin kirjallisen kokeen, 10 kysymystä joista 3 saa olla väärin. Suhteellisen helppoja kysymyksiä olivat jos/kun kokeen tekijä tuntee liikennesäännöt. 16€ oli sen lystin hinta.>Mitenkäs on muuten toi sallittujen virheitten määrä A-kortin >teoriassa?
Juuh.Pari viikkoa sitten tein ison A-kortin kirjallisen kokeen, 10 kysymystä joista 3 saa olla väärin. Suhteellisen helppoja kysymyksiä olivat jos/kun kokeen tekijä tuntee liikennesäännöt. 16€ oli sen lystin hinta.>Mitenkäs on muuten toi sallittujen virheitten määrä A-kortin >teoriassa?
Kysymyksiä voi etukäteen harjoitella netin kautta, autokoulusta sai tunnukset sivuille. Mielestäni harjoittelusta oli selvästi hyötyä.
Hyvää onnea kaikille suorittajille![]()
Ite tein semmoisesta harjoitus vihkosta 5 kysymys taulukkoa, 2 vastausta meni väärin. Itse kokeessa oli niin dorkia kysymyksiä että täytyy olla imbesilli jos sen reputtaa ja on ennalta jo B tai C kortti. Silti kummaksuin että vaikka saa olla 3/10 väärin niin VAIN 75% oli päässyt läpi sillä koneella millä itse tein...Juuh.Pari viikkoa sitten tein ison A-kortin kirjallisen kokeen, 10 kysymystä joista 3 saa olla väärin. Suhteellisen helppoja kysymyksiä olivat jos/kun kokeen tekijä tuntee liikennesäännöt. 16€ oli sen lystin hinta.>Mitenkäs on muuten toi sallittujen virheitten määrä A-kortin >teoriassa?
Kysymyksiä voi etukäteen harjoitella netin kautta, autokoulusta sai tunnukset sivuille. Mielestäni harjoittelusta oli selvästi hyötyä.
Hyvää onnea kaikille suorittajille![]()
Eihän tuossa ole mitään hätää.
Tuota harjoitellut nyt parikymmentä kertaa tuolla netissä, niin nyt saamieni tietojen valossa, olisin saanut hylätyn tasan kerran.![]()
Jos maanantaina vaan pääsee, niin täytyy käydä se suorittamassa pois.
![]()
Itsekin ihmettelin samaa asiaa ääneen virkailijalle heti testin jälkeen, ja tuohon lukuun lisätään myös ne kuvasarjat liikennetilanteista. Ehkäpä sillä sitten ihan ymmärrettävät ne lukemat.Itse kokeessa oli niin dorkia kysymyksiä että täytyy olla imbesilli jos sen reputtaa ja on ennalta jo B tai C kortti. Silti kummaksuin että vaikka saa olla 3/10 väärin niin VAIN 75% oli päässyt läpi sillä koneella millä itse tein...Ei voi ymmärtää, sen verran typeriä nuo kysymykset on...![]()
![]()
pöh! Aprillipila kuitenkinJEE tänään ensimmäinen ajotunti klo.1500!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haa.JEE tänään ensimmäinen ajotunti klo.1500!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()