No ovathan nuo Italo kalliita jos rahamäärää hankkimiseen ajattelee ja vertaa ns. saman luokan muihin tarjokkaisiin. Oma Ducatini on kuitenkin todellakin hintansa arvoinen, vaikka sinänsä kallis olikin. Enkä ostanut sitä tunteen takia, vaan koska se on vaan todella hyvä ajaa ja ominaisuudet ovat kohdallaan, on laptimeria ja säätöjä ja kaikenlaista osaa saa.Koetas Jyri ny perustella, miks sunkin mielestä Ducatit on liian kalliita tai ainakin tuo mun ärrä? Siihen kai tää topikki erikoistarjouksista oli kohdistunu.
Eikä siinä mitään, et oo myymässä R:ääsi joten kai se on sitten ihan sama mitä lappuun laitat, vaikka laittaisit 59 t€ kun sulla sellainen on
Sitä vaan meinasin, että jos sä olisit sitä myymässä niin mun mielestä oikea hinta olisi enintään sama mitä uusi rinnakkaistuotu maksaa. Samanlaisia ne ovat, Bolognalaisia molemmat. Voi olla, että se harmaatuotu on kasattu vähemmän krapulassa tai enemmän, sitä ei tiedä
Minä en kuitenkaan ole oikea henkilö määrittelemään pyyntihintaasi, joten voit olla kohteliaasti huomioimatta kommenttiani ollenkaan.
Niin ja noista eroista... en ole ajanut 999R-mallia, mutta mulla on joku aavistus... se voi olla väärä kyllä, mutta...
Jos ei katsota kiiltäviä Ö-osia ja muita, luulisin, että ero 999R:n ja vaikkapa 999S:n tai hyvin säädetyn perusmallin välillä ei ole kamalan dramaattinen, joskin sen kyllä huomaa.
Olen vertaillut 748:ia, 749:iä ja 748R:ää toisiinsa ja jos ihan pelkkää ajamista ajattelee niin ei 748:ssa ja sen R-versiossa ole kovin suurta eroa joskin R-malli on tuntumaltaan parempi johtuen paremmasta jousituksesta ja hivenen tehokkaampi.
Eroja tuleekin siinä, että R-malli on kaikin tavoin enemmän säädeltävissä ja race-valmiimpi, se on enemmän ja lähempänä SBK-kilpuria kuin muut.
Mutta kyllä vaan hiilari ja magnesiumi ja muut special-osat aina lämmittää mieltä, minkä takia niitä muuten osteltaisiin kaikkiin merkkeihin