• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

999R tarjouksessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koetas Jyri ny perustella, miks sunkin mielestä Ducatit on liian kalliita tai ainakin tuo mun ärrä? Siihen kai tää topikki erikoistarjouksista oli kohdistunu.
No ovathan nuo Italo kalliita jos rahamäärää hankkimiseen ajattelee ja vertaa ns. saman luokan muihin tarjokkaisiin. Oma Ducatini on kuitenkin todellakin hintansa arvoinen, vaikka sinänsä kallis olikin. Enkä ostanut sitä tunteen takia, vaan koska se on vaan todella hyvä ajaa ja ominaisuudet ovat kohdallaan, on laptimeria ja säätöjä ja kaikenlaista osaa saa.

Eikä siinä mitään, et oo myymässä R:ääsi joten kai se on sitten ihan sama mitä lappuun laitat, vaikka laittaisit 59 t€ kun sulla sellainen on  
biggrin.gif

Sitä vaan meinasin, että jos sä olisit sitä myymässä niin mun mielestä oikea hinta olisi enintään sama mitä uusi rinnakkaistuotu maksaa. Samanlaisia ne ovat, Bolognalaisia molemmat. Voi olla, että se harmaatuotu on kasattu vähemmän krapulassa tai enemmän, sitä ei tiedä  
biggrin.gif

Minä en kuitenkaan ole oikea henkilö määrittelemään pyyntihintaasi, joten voit olla kohteliaasti huomioimatta kommenttiani ollenkaan.

Niin ja noista eroista... en ole ajanut 999R-mallia, mutta mulla on joku aavistus... se voi olla väärä kyllä, mutta...

Jos ei katsota kiiltäviä Ö-osia ja muita, luulisin, että ero 999R:n ja vaikkapa 999S:n tai hyvin säädetyn perusmallin välillä ei ole kamalan dramaattinen, joskin sen kyllä huomaa.

Olen vertaillut 748:ia, 749:iä ja 748R:ää toisiinsa ja jos ihan pelkkää ajamista ajattelee niin ei 748:ssa ja sen R-versiossa ole kovin suurta eroa joskin R-malli on tuntumaltaan parempi johtuen paremmasta jousituksesta ja hivenen tehokkaampi.

Eroja tuleekin siinä, että R-malli on kaikin tavoin enemmän säädeltävissä ja race-valmiimpi, se on enemmän ja lähempänä SBK-kilpuria kuin muut.

Mutta kyllä vaan hiilari ja magnesiumi ja muut special-osat aina lämmittää mieltä, minkä takia niitä muuten osteltaisiin kaikkiin merkkeihin  
cool.gif

Tulen Italo vuokraamaan sulta pyörän keväällä jos olen rahoissani. Älä myy sitä.  
biggrin.gif

Tuli ihan vaan asiasta viidenteen mieleen, että onko kukaan seurannut musiikkipuolella millaisilla härdelleillä esiintymislavojen valot ja raskas äänentoistolaitteisto on kiinnitetty roikkumaan katosta maailmantähtien saapuessa Suomeen konsertoimaan? Mikähän syy siinä on, että käyttävät moisia rakennelmia?  
omg.gif
Se sopii mainiosti Nina.

Ollaanpa yhteydessä ajo-aiheen tiimoilta kun kelit alkaa olla mallillaan. Enää muutama kuukausi, niin kylä lähtee
tounge.gif

Ps. Nähdäänköhän kohta Uunisaaressa klubin juhlissa..

...ei ,mut sitä olkapääjonotusta aattelinkin
tounge.gif

Ajokelit kyllä alkaa jo tammikuun lopulla...
smile_org.gif
epsanjassa, parinviikon päästä lastataan pyörät rekkaan.Tuohan olisikin kähee laite sovittaa kyytiin ja kruisailla aamupäivät, kun kaste haihtuu radalta. Olis oikeen mutkapätkäkin katottuna ; kaahattiin vuokrakotterolla (fiesta?) kauheella kiireellä Jerezistä Malagaan jotain vuoristoreittiä , meni muistaakseni Rondan kautta ja putos Marbellan kohdalla alas rantaan.Pätkä oli upea vuorenreuna-rotko kieputus, näkymiä piisasi, ja rattia sai kääntää tosissaan.Se täytyy joskus vielä ajaa fillarilla!

En tiedä onko kyseessä joku salajuoni, jolla Jyri yrittää mut saada luopumaan pyörästäni ns. alle puoleen hintaan (20-22t€).
tounge.gif

1. Ducati on minulle itselleni mukava merkki ja 999R hauskin pyörä, jolla olen ikinä ajanut. 1000km "sisäänajolla" ehtii jo melko hyvin päästä sisään pyörän antimiin.

2. Kyseinen yksilö on Hailac Oy:stä hommattu ja sen omakustannushinta 47.900€. Siihen nähden shopin tarjoushinta on siis alennettu jo pitkälle toistakymmentä prosenttia, jonka verran tappiota ollaan siis valmiit tuosta tässä vaiheessa ottamaan, jos joku ko. pyörän haluaa.

3. Elämässä tunneasiat on lopulta tärkeämpiä kuin ns. "järkisyyt" ja varsinkin mopoissa.

4. Uskon, että jokaikinen mopo merkistä tai mallista riippumatta on hommattu vapaasta tahdosta ja innostuksesta kyseiseen pyörään. Ehkä se ei ole unelmien unelma, mutta omistajalleen hauska lelu joka tapauksessa.

5. Moottoripyöräily on hauskaa ja sitä sen tulisi ollakin.

6. Nettivääntö koskien mopoja on vapaaehtoista, eikä mielestäni suurin osa Ducatisteista hauku muun merkin kuljettajia "vääristä" valinnoista. Useammin toisin päin.

7. En ymmärrä miksi joillekin muiden merkkien omistajille on tullut Ducatisteista ylimielinen kuva. Shit happens. Ehkä ei ymmärretä huumoria tms.

8. Topiikki koski 999R mopoa, joten taitaa olla aika luonnollista jos kyseisestä mallista on tässä jauhettu enemmän kuin muista mopoista.

9. Summa summarum. Rattoisaa kevään odotusta kaikille pyörän merkistä ja mallista riippumatta.
smile_org.gif

PS. Tervetuloa messuille osastolle 3e3.

PSPS. Jatkakaa vapaasti vääntöä
biggrin.gif

t. Spagu
En usko että Jyri yrittää saada sinun käytettyä ostettua uuden hinnalla. Näin arvelen.

Kommentteja:

1) Tuhannessa sisäänajo kilometrissa ei todellakaan pääse sisään "melko hyvin" pyörän antimiin.  Ehkä käyntiääni tulee tutuksi, mutta siihen se jää. Jos väität, että tonnissa olet tutustunut 999R:n ominaisuuksiin niin paljon ,että voit väittää tuntevasi pyörän ominaisuudet "melko hyvin", on pyörässä todella vähän ominaisuuksia, tai sitten olet aivan ilmiömiäinen kuljettaja ja pyörän viejä. En usko kumpaankaan.

2) ALV vähennys 22% on siis tehty firman kirjanpidossa ja siitä "hinnanalennus"? Uusia, ajamattomia, takuun alaisia 999Riä saa edelleen halvemmalla.
Pyörästä maksamasi hinta on tietenkin täysin oma asiasi. Onneksi markkinat toimivat tässä kohtaa, ja sielä määrittyy käytetyn oikea markkina- arvo. Uusia saa todellakin halvemmalla. Jo vanha kauppiaskansa totesi "ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa". Markkinahinta todellisuudessa on luultavammin lähellä Jyrin mainitsemaa summaa. Toisaalta, saahan omasta pyytää mitä haluaa, ja hyvä niin.

3) Elämässä tunnesyyt väite- on täysin henkilökohtainen mielipiteesi.

4, 5, 6, 7, 8)  
crazy.gif

ps.  
biggrin.gif

psps.  
tounge.gif

Zupe, serkku asuu Ezbanjassa ja sanoi, että siellä on sellaisia vuoristoteitä jotta heikompaa hirvittää. Se nk. Välimeren motari on myös aika omanlaisensa paikoin esim. kun tulee Alicantesta pohjoiseen.. On tullut vedettyä väliä Alicante - Valencia muutamaankin otteeseen ja jopa motari voi olla mielenkiintoinen.

Hyvät matkat sinne Jereziin, olen vähän kade!
smile_org.gif

Montako ducatistia tunnet IRL?

Useita vuosia ducatisteja niin radalla, endurolla ja EAK-kursseilla kouluttaneena voin kertoa, että ylimielisyys on kaukana ko. ryhmästä.
En yhtäkään
033102bebe_1_prv.gif

Ja jos muiden merkkien dissaaminen on samalla tasolla kuin täällä tuntuu olevan, niin ducatistit saavat ollakin rauhassa keskenään...

Ja koska tämä topicci ei enää jalostu mihinkään, vaikenen kuin muuri!
tounge.gif
biggrin.gif
pftroest.gif

Kukaanhan ei myönnä olevansa kateellinen, mutta lähes kaikki jollakin tasolla ovat..
Kerros Harri... miksi minun pitäisi olla Ducatistille kade? Kun toteat, että kaikki ovat kuitinkin jollain tasolla kateellisia, niin käännänpä toisinpäin... Oletko sinä/muiden merkkien omistajat sitten kateellisia vaikkapa mun Kawastani, johon mä olen jumalattoman tyytyväinen henk.koht.?

Vai onko tämä todella niin, että Ducatistit olettavat Ducatin olevan NIIN loistava laite, että koko motorisitkunta kadehtii heitä?

Montako ducatistia tunnet IRL?

Useita vuosia ducatisteja niin radalla, endurolla ja EAK-kursseilla kouluttaneena voin kertoa, että ylimielisyys on kaukana ko. ryhmästä.
En yhtäkään  
033102bebe_1_prv.gif

Ja jos muiden merkkien dissaaminen on samalla tasolla kuin täällä tuntuu olevan, niin ducatistit saavat ollakin rauhassa keskenään...

Ja koska tämä topicci ei enää jalostu mihinkään, vaikenen kuin muuri!
tounge.gif
biggrin.gif

pftroest.gif

Kukaanhan ei myönnä olevansa kateellinen, mutta lähes kaikki jollakin tasolla ovat..
Kerros Harri... miksi minun pitäisi olla Ducatistille kade? Kun toteat, että kaikki ovat kuitinkin jollain tasolla kateellisia, niin käännänpä toisinpäin... Oletko sinä/muiden merkkien omistajat sitten kateellisia vaikkapa mun Kawastani, johon mä olen jumalattoman tyytyväinen henk.koht.?

Vai onko tämä todella niin, että Ducatistit olettavat Ducatin olevan NIIN loistava laite, että koko motorisitkunta kadehtii heitä?
Hauska että kaikki jotka eivät ole Ducateista "kateellisia" tai muuten "kiinnostuneita" tulevat sen tänne Ducati foorumiin kertomaan, eivätkä tee sitä esimerkiksi Kawasaki talkissa
biggrin.gif

Saakos sellasen kavan vielä Happy Mealin mukaan Mc Donaldsilta (provo, ettei vääntö laantuisi)
withstupid.gif

Hauska että kaikki jotka eivät ole Ducateista "kateellisia" tai muuten "kiinnostuneita" tulevat sen tänne Ducati foorumiin kertomaan, eivätkä tee sitä esimerkiksi Kawasaki talkissa
biggrin.gif

Saakos sellasen kavan vielä Happy Mealin mukaan Mc Donaldsilta (provo, ettei vääntö laantuisi)
withstupid.gif
Hmmh... Katsos kun vääntö on aloitettu täällä, niin olishan se nyt sa*tanan tyhmää jatkaa sitä toisella foorumilla. Toisaalta, Ducatistithan sen (ymmärrettävää ehtä Ducati Talkissa) muiden merkkien "himottavuuden dissaamisen" aloittivat... Mutta ettehän te Ducatistit taas sitä huomanneet.

Mitä tulee Happy Mealiin, niin ei, se ei ollut kawa
wink.gif
. Sieltä jaetaan Hongziugzauzou 50cc skodea... Toki, aasialainen, mikä aasialainen...

biggrin.gif

withstupid.gif
Mikäli täällä se väite, että joku on kade Ducati kuskeille esitetään, niin kyllähän se täällä kyseenalaistetaan ja kysytään, että mistä pitäisi olla kateellinen. Tyhmäähän se olis siellä kawasaki foorumilla kysellä...

biggrin.gif

withstupid.gif
Mikäli täällä se väite, että joku on kade Ducati kuskeille esitetään, niin kyllähän se täällä kyseenalaistetaan ja kysytään, että mistä pitäisi olla kateellinen. Tyhmäähän se olis siellä kawasaki foorumilla kysellä...
Mä en ole ainakaan pätkääkään kateellinen kawakuskeille.
tounge.gif

biggrin.gif

withstupid.gif
Hmmh... Katsos kun vääntö on aloitettu täällä, niin olishan se nyt sa*tanan tyhmää jatkaa sitä toisella foorumilla. Toisaalta, Ducatistithan sen (ymmärrettävää ehtä Ducati Talkissa) muiden merkkien "himottavuuden dissaamisen" aloittivat... Mutta ettehän te Ducatistit taas sitä huomanneet.

Mitä tulee Happy Mealiin, niin ei, se ei ollut kawa
wink.gif
. Sieltä jaetaan Hongziugzauzou 50cc skodea... Toki, aasialainen, mikä aasialainen...
Niin, mutta yleensä tänne tullaan aina vänkäämään paskaa! Jonkun aikaa sitten kawatalkissa oli laitettu esille penkitetyn zetorin käyrät, ja kappas nekin saatiin heti dissatuksi soliferpuolelta..Honda miehet taitaa olla herrasmiehiä
tounge.gif

En tiedä onko kyseessä joku salajuoni, jolla Jyri yrittää mut saada luopumaan pyörästäni ns. alle puoleen hintaan (20-22t€).
tounge.gif

1. Ducati on minulle itselleni mukava merkki ja 999R hauskin pyörä, jolla olen ikinä ajanut. 1000km "sisäänajolla" ehtii jo melko hyvin päästä sisään pyörän antimiin.

2. Kyseinen yksilö on Hailac Oy:stä hommattu ja sen omakustannushinta 47.900€. Siihen nähden shopin tarjoushinta on siis alennettu jo pitkälle toistakymmentä prosenttia, jonka verran tappiota ollaan siis valmiit tuosta tässä vaiheessa ottamaan, jos joku ko. pyörän haluaa.

3. Elämässä tunneasiat on lopulta tärkeämpiä kuin ns. "järkisyyt" ja varsinkin mopoissa.

4. Uskon, että jokaikinen mopo merkistä tai mallista riippumatta on hommattu vapaasta tahdosta ja innostuksesta kyseiseen pyörään. Ehkä se ei ole unelmien unelma, mutta omistajalleen hauska lelu joka tapauksessa.

5. Moottoripyöräily on hauskaa ja sitä sen tulisi ollakin.

6. Nettivääntö koskien mopoja on vapaaehtoista, eikä mielestäni suurin osa Ducatisteista hauku muun merkin kuljettajia "vääristä" valinnoista. Useammin toisin päin.

7. En ymmärrä miksi joillekin muiden merkkien omistajille on tullut Ducatisteista ylimielinen kuva. Shit happens. Ehkä ei ymmärretä huumoria tms.

8. Topiikki koski 999R mopoa, joten taitaa olla aika luonnollista jos kyseisestä mallista on tässä jauhettu enemmän kuin muista mopoista.

9. Summa summarum. Rattoisaa kevään odotusta kaikille pyörän merkistä ja mallista riippumatta.
smile_org.gif

PS. Tervetuloa messuille osastolle 3e3.

PSPS. Jatkakaa vapaasti vääntöä
biggrin.gif

t. Spagu
En usko että Jyri yrittää saada sinun käytettyä ostettua uuden hinnalla. Näin arvelen.

Kommentteja:

1) Tuhannessa sisäänajo kilometrissa ei todellakaan pääse sisään "melko hyvin" pyörän antimiin.  Ehkä käyntiääni tulee tutuksi, mutta siihen se jää. Jos väität, että tonnissa olet tutustunut 999R:n ominaisuuksiin niin paljon ,että voit väittää tuntevasi pyörän ominaisuudet "melko hyvin", on pyörässä todella vähän ominaisuuksia, tai sitten olet aivan ilmiömiäinen kuljettaja ja pyörän viejä. En usko kumpaankaan.

2) ALV vähennys 22% on siis tehty firman kirjanpidossa ja siitä "hinnanalennus"? Uusia, ajamattomia, takuun alaisia 999Riä saa edelleen halvemmalla.
Pyörästä maksamasi hinta on tietenkin täysin oma asiasi. Onneksi markkinat toimivat tässä kohtaa, ja sielä määrittyy käytetyn oikea markkina- arvo. Uusia saa todellakin halvemmalla. Jo vanha kauppiaskansa totesi "ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa". Markkinahinta todellisuudessa on luultavammin lähellä Jyrin mainitsemaa summaa. Toisaalta, saahan omasta pyytää mitä haluaa, ja hyvä niin.

3) Elämässä tunnesyyt väite- on täysin henkilökohtainen mielipiteesi.

4, 5, 6, 7, 8)  
crazy.gif

ps.  
biggrin.gif

psps.  
tounge.gif
Moi taas
smile_org.gif

Kommentteja kommentteihin:

1. Kyllä ihmiset aika paljon lyhyempienkin koeajojen perusteella pyöriä hankkivat. Sovitaanko, että sun mieliksi mä en voi omistajana tietää noin vähillä kilsoilla yhtään, millainen se on ajaa? Happy now?

Mun mielipidettä tuo ei kuitenkaan hetkauta suuntaan eikä toiseen. 999R on nimittäin minusta äärimmäisen hyvä pyörä ajaa. Lisäkokemusta odotellessa.
tounge.gif

2. Ei Alv-vähennys tappiota firmalta mihinkään poista, kuten varmaan tiedätkin. Peli on penkitetty semi-race-putkella oikeiden säätöjen vuoksi, ei bling bling-tietoa varten ja ajettu ekat 1000km ja siitä "alennushinta".

Nuo ajamattomat "999R alepyörät" saattaa joka tapauksessa vaatia aika paljon vaivannäköä ja neuvottelua tehtaan/virallisen maahantuojan kanssa, josko sittenkään saisi sitä 5000kpl todistusta ja pyörän kilpiin. Onhan ne ihan rata-ajokeiksi kyllä todella edukkaita ostoksia. Suosittelen niitä lämpimästi kenelle tahansa.

Olen 99,9% varma, että kukaan 999R omistaja Suomessa ei pyöräänsä tässä vaiheessa myy likikään noihin hintoihin mitä ne ajamattomat uudet maksaa, eikä varsinkaan Jyrin ehdottamaan vakio 999:n markkinahintaan, joka on siellä parin kympin korvilla riippuen kilometreistä yms.

999 ei ole Suomessa kovin paljoa markkinoilla edes tarjolla. Toki ulkomailta saa niitäkin.

3. Mietipä uudestaan. Järkeä elämässä tarvitaan kyllä, mutta kulkuneuvoja hankittaessa kuorma- ja pakettiauto yms. ostetaan ehkä eniten järjellä, henkilöautot jo enempi tunteella ja prätkät lähes pelkästään tunteella. Jonkin uuden Japanilaisen superpyörän hankinta voi toki vastaisuudessa jäädä kakkoseksi vakuutuksiltaan halvemman eli heikomman teho/painosuhteen omaavalle Ducatille...

Lopuksi toteaisin, että oikeen hyvää uutta vuotta 2007 sulle!
062802moto_prv.gif

Koetas Jyri ny perustella, miks sunkin mielestä Ducatit on liian kalliita tai ainakin tuo mun ärrä? Siihen kai tää topikki erikoistarjouksista oli kohdistunu.
No ovathan nuo Italo kalliita jos rahamäärää hankkimiseen ajattelee ja vertaa ns. saman luokan muihin tarjokkaisiin. Oma Ducatini on kuitenkin todellakin hintansa arvoinen, vaikka sinänsä kallis olikin. Enkä ostanut sitä tunteen takia, vaan koska se on vaan todella hyvä ajaa ja ominaisuudet ovat kohdallaan, on laptimeria ja säätöjä ja kaikenlaista osaa saa.

Eikä siinä mitään, et oo myymässä R:ääsi joten kai se on sitten ihan sama mitä lappuun laitat, vaikka laittaisit 59 t€ kun sulla sellainen on  
biggrin.gif

Sitä vaan meinasin, että jos sä olisit sitä myymässä niin mun mielestä oikea hinta olisi enintään sama mitä uusi rinnakkaistuotu maksaa. Samanlaisia ne ovat, Bolognalaisia molemmat. Voi olla, että se harmaatuotu on kasattu vähemmän krapulassa tai enemmän, sitä ei tiedä  
biggrin.gif

Minä en kuitenkaan ole oikea henkilö määrittelemään pyyntihintaasi, joten voit olla kohteliaasti huomioimatta kommenttiani ollenkaan.

Niin ja noista eroista... en ole ajanut 999R-mallia, mutta mulla on joku aavistus... se voi olla väärä kyllä, mutta...

Jos ei katsota kiiltäviä Ö-osia ja muita, luulisin, että ero 999R:n ja vaikkapa 999S:n tai hyvin säädetyn perusmallin välillä ei ole kamalan dramaattinen, joskin sen kyllä huomaa.

Olen vertaillut 748:ia, 749:iä ja 748R:ää toisiinsa ja jos ihan pelkkää ajamista ajattelee niin ei 748:ssa ja sen R-versiossa ole kovin suurta eroa joskin R-malli on tuntumaltaan parempi johtuen paremmasta jousituksesta ja hivenen tehokkaampi.

Eroja tuleekin siinä, että R-malli on kaikin tavoin enemmän säädeltävissä ja race-valmiimpi, se on enemmän ja lähempänä SBK-kilpuria kuin muut.

Mutta kyllä vaan hiilari ja magnesiumi ja muut special-osat aina lämmittää mieltä, minkä takia niitä muuten osteltaisiin kaikkiin merkkeihin  
cool.gif
Jyri,
Se hintahomma ei ole noin yksioikoinen kuin ajattelet, vaikka en ärrääni olisikaan aktiivisesti myymässä.

Sanotaanko vaikka näin, että ennen vuodenvaihdetta joillakin oli (ehkä) hyvä mahdollisuus saada erityisen halpa ajamaton 999R jopa kilpiin. Se ei kuitenkaan millään tavoin vaikuta meidän firman omistaman pyörän myyntihintaan, paitsi ihan ajatustasolla ja jonkin asiasta kiinnostuneen odotuksissa.

Nyt kun kyselin tuota 5000kpl "häntälupa"-asiaa totesivat, että 999R-mallille ei sellaista lupaa ole Suomeen odotettavissa tehtaalta, kun ko. pyörät on tehtaalta jo loppu. Viimeinen meni juuri ennen vuodenvaihdetta. Epäilen myöskin, että kyseiset ulkomailla varastoissa seisoneet "ale"pyörät on joko jo ennen vuoden vaihdetta myyty asiakkaille tai sitten niille voi olla paikallisen maahantuojan toimesta haussa tuo häntälupa. Sillä pyörän voi rekisteröidä vain alkuperäismaahan, jossa ne tällä hetkellä ovat, jos edes ovat enää. Sen jälkeen ne voi toki tuoda Suomeenkin ja kilpiin, jos on ensin saatu alkuperämaassa kilvitettyä.

999R:ssä ei ole vakioiden kanssa teknisesti juuri muuta samaa kuin mallimerkintä ja ulkonäkö. Runko, kone, alustan osat, katteet, kiinnitysosat yms. ovat kaikki eri tavaraa.

Se, että mainitsemasi 999S voi olla rakennettu ja säädetty kulkemaan hyvällä kuskilla yhtä hienosti tai vaikkapa paremminkin, ei muuta kyseistä 999R:ksi. Markkina-arvokin on erikoismalleille aina ollut tietyn ajan jälkeen aivan toista luokkaa kuin vakioille. Toisaalta tavallisenkin 999:n arvon laskua hidastaa se, että uusia ei enää voi ostaa. Harvoin Ducatilla noin lyhyeksi jää minkään Designin valmistusikä.

Itse olen alkanut juuri selvitellä tulevan DesmoRR:n toimitusaikoja, koska se on äärimmäisen kiinnostava peli jatkoa ajatellen, semminkin kun siitä ei ole "tavallista" katupeliä edes tehtaan suunnitelmissa vielä. Jokainen pyörä tehdään maksavalle loppuasiakkaalle, eikä varastoihin yhden yhtä pyörää. Vaikka aika samoissa tehojen suhteen uudet japsit ovatkin kolmasosahinnalla, niin se ei aidon ratareplikan arvoa laske. DesmoRR täyttää Euro3 määräykset, joten sen saa kilpiin, joka on tärkeää moottoripyörien Ferraarille, jonka vertauksen DesmoRR kestää enemmän kuin hienosti.

Lopuksi toteaisin, että jatka vaan kirjoittelua. Sitä on hauska seurata, vaikka hiukan harmaalle alueelle oletkin välillä joutunut viestien sisällön kohdistuksen suhteen. Nautitaan me Ducateista ja antaa muiden nauttia mistä haluavat.

t. Spagu

Mä en ole ainakaan pätkääkään kateellinen kawakuskeille.
tounge.gif
Juurinäin arvelinkin... Enää jään ihmettelemään, että miksi kaikkien pitäisi siis olla kateellinen Ducati kuskeille?

Onko tästä "alemyynnistä" vielä jotain käsittelemättä vai vängätäänkö täällä enää tätä pelkkää Duce vs. muut merkit kateellisuussyndroomapaskaa. Ite voisin jo henk. koht. lopetella tän asian puimisen... (tai ainakin yritän taas
thumbs-up.gif
)

1. Kyllä ihmiset aika paljon lyhyempienkin koeajojen perusteella pyöriä hankkivat.
Nimenomaa... Ite en ajanu pyörälläni kilometriäkään ennen ku löin rahat tiskiin. Se vaan löi niin sydämmeen jo kuvissa jne. Nyt olen 3 vuotta ajellu tyytyväisenä ja varmaan ajelen toiset 3v lisää...

Jos Ducateista edelleen jauhetaan ni onhan se jo aika noitten 999 mallien halventua. Ovat kuitenki ehdottomasti rumimpia ducceja mitä sieltä on suollettu pitkään aikaan. Nyt tää uus palauttaa muotoilun kohdalleen ja ilmeisesti tehotkin on samalla tasolla? Jees... Eli nyt alkaa paketti oleen kohdallaan!!!
bowdown.gif

Enää jään ihmettelemään, että miksi kaikkien pitäisi siis olla kateellinen Ducati kuskeille?
Tai miksi jotkut luulevat näin? Tämän minäkin haluaisin vielä tietää...
Itsellä kateus tulee lähinnä mieleen kun lueskelee näitä yksisilmäisiä kommentteja ja dukatin mollaamista verrattuna japsikyykkyihin... Vai mistä muusta tuommoinen asenne johtuu?

Onko tosiaan ylivoimaisen mahdotonta ymmärtää, että kaikille muutamilla "puuttuvilla" hevosvoimilla ei tosiaankaan ole ratkaisevaa merkitystä vaan on muitakin huomattavasti merkityksellisimpiä arvoja?

Back