• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

999R tarjouksessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Eiköhän tuo 999R ole monelle omistajalleen "unelma" jonka rahallinen arvo on toissijainen asia.
Olen samaa mieltä Jassun kanssa. Itse ajan omaa "unelmaani", enkä ole ikinä ajatellut vaihtavani nykyistäni toiseen(sama pätee myös vaimoon...
wink.gif
), vaikka ajankin paljon "halvempaa" pyörää. Uskon, että monella on sama juttu.
Eri asia on nämä jatkuvasti tehon perässä juoksevat, sillä vaihtorumbahan jatkuu ikuisesti...
033102bebe_1_prv.gif

Ymmärrän ducatisteja, vaikken itse sellaista hankkisikaan. No, ehkä Monsteria voisin miettiä, omani lisäksi(mikäli lotossa lykästäisi)...
wink.gif

On muuten hauska huomata, että aina kun kyseenalaistetaan jonkun tuotteen hintaa, Ducatin tässä tapauksessa, vedetään kehiin "kateellisuuskortti"
smile_org.gif
Niinpä... Minun ensimmäinen kommentti kyseiseen keskusteluun johtui ainoastaan puhtaasta ilosta huomata, että kyseisillä pyörillä on näköjään ollut kunnolla ylihintaa, eikä ihmettelyt niiden hinnoista ole olleet todellakaan turhia. Kateutta on turha lähteä mainostamaan, koska eikö nuo pyörät tosiaan ole kaupasta saatavissa. Mikä ettei itselläkin Ducati joskus olisi.
062802moto_prv.gif

Ei mua ainakaan ahdista se vaikka joku pyytäisi pyörästään 100 000e käytettynä - ei ainakaan niin paljoa että jaksaisin siitä monta kuukautta jauhaa jossain foorumilla.
Jos käytetyn hinta on hirveästi isompi kuin vastaavan uuden, tilanne on erikoinen (ei minua ahdistava). Osannet tämän liiketaloudellisen erikoisuuden kuitenkin kokeneena mp-harrastajana pian selventää. Tietysti, jos aihe on kielletty kommentoitavaksi, voit kieltää keskustelut.

Kovin innokkaasti olet kommentoinut näitä epärealisisia käytetyn pyyntihintoja, joten jonkinlaista ahdistusta näyttää asia sielä suunnalla synnyttävän. Jauhaakin jaksat, väitteistäsi huolimatta.

Ei mua ainakaan ahdista se vaikka joku pyytäisi pyörästään 100 000e käytettynä - ei ainakaan niin paljoa että jaksaisin siitä monta kuukautta jauhaa jossain foorumilla.
Jos käytetyn hinta on hirveästi isompi kuin vastaavan uuden, tilanne on erikoinen (ei minua ahdistava). Osannet tämän liiketaloudellisen erikoisuuden kuitenkin kokeneena mp-harrastajana pian selventää.
Ei tuo sinänsä kauhean erikoista liene, varsinkaan kun ei toi mopo kai ihan tosissaan edes myynnissä ole. Mennee sarjaan jossa autotarvikeliikkeen omistaja voi kertoa että hyllystä löytyy kaikkea venttiilinhatuista oikeaan Ferrariin - onhan se fefe kaupan edessä ja myynnissä mutta enemmänkin omistajan leikkikalu/silmäterä vaan.

Tottahan toki tuo peli varmaan myydään jos molempia osapuolia tyydyttävä tukku kahisevaa vaihtaa omistajaa, "hyllytavarana" vielä saahan tuon samantien mukaan eikä tarvitse tilaustuotetta odottaa monia viikkoja/kuukausia.

sanoi:
Kovin innokkaasti olet kommentoinut näitä epärealisisia käytetyn pyyntihintoja, joten jonkinlaista ahdistusta näyttää asia synnyttävän. Jauhaakin jaksat, väitteistäsi huolimatta.
Enemmän olen ihmetellyt vaan sinun innokkuuttasi tähän yhteen ja ainoaan myynnissä olevaan ducatiin ja sen pyyntiin - myyjän päänsäkrkyhän se on jos pyynti on kova ja tuote ei mene kaupaksi. Mutta kuten sanoin niin ei tässä tapauksessa varmaan sitä peliä ihan 100% tosissaan edes olla kauppaamassa.

Ei ahdista käytetyn pyynnit pätkääkää, kun pyörää ostan niin osaan käyttää harkintaa mistä sen ostan - jos jossain yksittäisessä pelissä on mielestäni liian kova hinta niin osta pyöräni muualta - en tuhlaa energiaa ihmetellä jonkun yksittäisen pyörän pyyntihintaa foorumilla. Pyöriä on maailma täynnä, noita harvinaisia toki massakamaa vähemmän...

en tuhlaa energiaa ihmetellä jonkun yksittäisen pyörän pyyntihintaa foorumilla.
Nämä kommentit ja selittelyt eivät tuhlaa energiaasi? Tämä on sitä hallittua ja valikoivaa energiankäyttöä.  
lookaround_orig.gif
Joskus sitä vaan tulee viisasteltua itsensä nalkkiin ja sillä siisti...
biggrin.gif
Kokemuksen syvä rintaääni puhuu  
wink.gif
Juu minäkin joskus ja kiva huomata etten ole ainoa...
cool.gif

Nämä kommentit ja selittelyt eivät tuhlaa energiaasi? Tämä on sitä hallittua ja valikoivaa energiankäyttöä.
lookaround_orig.gif
Joskus sitä vaan tulee viisasteltua itsensä nalkkiin ja sillä siisti...
biggrin.gif
Kokemuksen syvä rintaääni puhuu
wink.gif
Juu minäkin joskus ja kiva huomata etten ole ainoa...
cool.gif
Kappas
tounge.gif
vanha
wink.gif
vääntökaveri aloitti kaverin etsinnän ko lajissa. Sori, taaskin joudut oleen yksin
cool.gif

Tietysti, jos aihe on kielletty kommentoitavaksi, voit kieltää keskustelut.
Kappas, olit tämmöisen lisän lisännyt vastaukseni aikana.

En näe syytä miksei tuosta aiheesta saisi puhua, enkä minä ole mikään aiheita kieltelemään. Olen vaan ihmetellyt onko sinulla jotain henkkohtaista tuon pyörän myyjää kohtaan tmv kun juuri tuon käytetyn 999R:n hinta tuntuu olevan piikkinä jotenkin lihassasi toistuvasti. Tuo on ainoa ihmetykseni aihe ollut, minua ei tuo hinta kiinnosta kun en ole tuon mallista pyörää etsimässä.

Pyörän myyjä varmaan vääntää hinnasta kanssasi jos katsoo asian tarpeeksi kiinnostavaksi.

Tavallista 999 Ducatia olen ajanut ja pahempaa inkvisitiolaitetta ei ole keksittykään. Kokemuksena valaiseva, tiedän ainakin mihinkä EN sijoita rahojani. Voi sitä tärinää koko pyörässä, v-koneen epämääräistä kapeaa vetoaluetta ja kidutusta, kun putket polttaa p*rsettä ja jalkoja
omg.gif
. Lisäksi Ducati aivan on h*lvetin kallis ostaa, vieläkin kalliimpi pitää ja huollattaa. Niihin ominaisuuksiin nähden aivan törkeän kallis, mitä rahalle vastinetta saa. Kestää huonosti ja on vielä epämukava ajaa. Tarttee kyllä sanoa, että 999:n jälkeen oma ex Suzuki tuntui lähinnä matkasohvalta siihen verrattuna, paitsi että kulkee paremmin ja on muutenkin huomattavasti parempi
biggrin.gif
. Ducatissa ei ole mitään erikoista tai tavoiteltavaa muutakuin se erikoisuus. Ei sillä oikeesti mitään tee
nixweiss.gif
..

Nyt törkkäsit oikeen ampiaispesään
biggrin.gif
Minkähänlainen älämölö tästä nousee
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif
Totuus voi kirpaista. En mä nyt tosissani usko, että kukaan tunnustaa, että "hups, tulipa sijoitettua 30 tuhatta p*skaan"
biggrin.gif
...
pftroest.gif
Makuja on monia. 999:iä en tosin ole ajanut, joten en voi siitä pyörästä sanoa mitään enempää. Muitakin Ducati malleja löytyy, mutta en sotke niitä tähän.

Niin makuja on monia. Itse tykkään moottorin tuntumisesta ja kuulumisesta (tärinä/äänet). 30k€ en kyllä pyörästä maksaisi, liian paljon muovista ja metallista.

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif
Totuus voi kirpaista. En mä nyt tosissani usko, että kukaan tunnustaa, että "hups, tulipa sijoitettua 30 tuhatta p*skaan"
biggrin.gif
...
pftroest.gif
"total reps"
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Vääntöä odotellessa
tounge.gif
Katsotaan miten trollaus toimii, kun kiihkeimmät tukaatistit kerkeävät tuon lukemaan.

Eiköhän tähän jotenkin tulevaisuudessa vielä GSX-R:kin liity..
tounge.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif
biggrin.gif
...
pftroest.gif
"total reps"
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Vääntöä odotellessa
tounge.gif
Katsotaan miten trollaus toimii, kun kiihkeimmät tukaatistit kerkeävät tuon lukemaan.

Eiköhän tähän jotenkin tulevaisuudessa vielä GSX-R:kin liity..
tounge.gif
Takuulla
tounge.gif
.
baaa.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif
biggrin.gif
...
pftroest.gif
Mä tunnustan, mut vaan 16 tuhatta. Kaikki mitä sanoit 999stä pätee myös monsteriin, poislukien persittä polttavat putket. Sen sijaan kesäisin takapytty kyllä kivasti hiillostaa jalkoväliä.

Edellinen pyöräni oli mukavampi, halvempi, tehokkaampi, moottorin käyttöalue oli laajempi ja vähemmän tärisevä. Kestävyydestä en osaa sanoa kun mun kaikki pyörät ovat kestäneet mukaan lukien monsteri. Mutta asiantuntijalausuntojen mukaan se hajoaa hetkenä minä hyvänsä. Tuskin kuitenkaan ennen kevättä. Tai ennen takuuajan loppumista. Huoltojen hinnoissa en ole huomannut mitään hirmueroja muihin merkkihuollettuihin pyöriin verrattuna kun ottaa huoltovälin huomioon. Mutta kai nekin on paaaljon kalliimmat kun kerran kaikki näin sanoo.

Ihan paska... ostaisko joku pois?
confused_orig.gif

biggrin.gif
wink.gif
biggrin.gif
...
pftroest.gif
Juu minunkin mielestäni totuus voisi kirpaista jos se olisi totuus
biggrin.gif

Mutta kun mulle ei juuri muita fillareita ole olemassa kuin noi italialaiset. Maksakoon mitä maksaa.

On totta että xx9:n pakoputki ja jäähdytysilma polttaa jalkoja, mutta ei se haittaa, eikä sekään haittaa ettei ajoasento ole kaikkein paras kaupunkiajelun kannalta. Tärinää en kuitenkaan allekirjoita. V- kone pitää omaa purinaansa ja värisee mutta mun mielestäni vain mukavasti.

Ainakin minulle kyseessä on sama asia kuin vaikkapa tarkasti käyvän paristokäyttöisen japsikellon ja epätarkasti käyvän mekaanisen Rolexin tai Omegan kanssa. Toinen on samperin kallis, painava, eikä se meinaa mahtua kauluspaidan hihan alle. Toinen on halpa, joita saa kuka tahansa hankittua, ei paina mitään ja pysyy vielä kaiken kukkuraksi ajassa.

Silti en ikinä, en ikinä osta halpaa paristokäyttöistä kelloa. Syyt ovat muualla.
tounge.gif

Listaa voisi jatkaa kuinka pitkälle tahansa, esimerkiksi ihminenhän ostaa vaatteita, kenkiä, laukkuja yms juttuja vain siksi että sellaisen haluaa vaikkei oikeasti tarvitsisi, ainakaan meillä ei vaatekaapissa kahdella imisellä oikeasti tarvitse olla 20+ paria kenkiä, mutta niin vain on.
Olen varma että osa niistä kengistä on huonompia ja kalliimpia kuin jotkut muut, mutta sillä ei ole merkitystä.

Siksipä ainakaan minua ei haittaa pätkääkään että puolta halvemmalla saisin tietyillä kriteereillä paremman mopon kuin nykyinen 999.
smile_org.gif

Omilla kriteereilläni pyörä on hyvä ja se siitä pitää maksaa se mitä siitä myyntihetkellä pyydetään.

Kovin näyttää energiantuhlaus maittavan, vaikka juuri äsken muuta todistelit.
Oma kantaaottavuutesi tietyn yhden pyörän ylihinnoitteluun on liikuttavaa. Olen vaan ihmetellyt, onko sinulla jotain henkilökohtaista pyörän myyjän kanssa, kun noin kiivaasti rinnalla pyrit pysymään.

Osta minulta pyörä. Kaikki merkit ja mallit löytyvät. Kun haluamasi merkki käytettynä löytyy, pistetään sille uuden hinta + 10.000Euroa ja tehdään kaupat. Tämmöinen hinnoiteluhan ei ollut mielestäsi erikoista.

Back