Mä en jaksanu latailla äänifilua ku näin sen koonJoo, vähän samaa mieltä. Mut me ollaanki niin jäyhiä jätkiä. Eihän tosta videosta toki voi äänistä paljoo sanoa, mut äkkiseltään kuulosti siltä, et mun mopossa on äänien hinta/laatu-suhde huomattavasti paremmalla tolalla. Multa tosin puuttuu toi nakutus, mut emmä ois kovin montaa tonnia valmis siihenkään laittamaanMussa toi laite nyt ei herätä mitään fiiliksiä, eikä ole mielestäni kovin racekaanEipä tuo mitään selityksiä kaipaakaan.. Laitteesta henkii vain yksi asia ja se on race![]()
![]()
Mutta pääasia että omistaja on tyytyväinen![]()
![]()
Mut kyllähän twinin ja singlen matala murina tai putputus aina sydäntä lämmittää![]()
Ja pääasia on, että Italo on ostokseensa tyytyväinen![]()
Muutenkin noi äänet on musta sellanen juttu, että paikallaan pärisyttely ei lämmitä yhtään. Laitteen pitää laulaa kovaa ja korkeelta, niin että äänestä kuulee että ajossa on asennetta ja yritystä ja että laite saa kunnolla kenkää. Se tuo fiilareita.
Ducatistit pitää mua varmaan typeränä massanuorena, mutta mun mielestä esmes mustassa -04 -mallisessa kymppikawassa on sitä jotain, brutaalia agrressiota siroissa kuorissa, ja vielä niin kaunissa paketissa