Poliisia en kyllä mene haneen sen takia, että hakisin kicksejä. Vaan sen takia, että haluan välttää täysin kohtuuttoman rangaistuksen. Kicksit tulee siinä "oheistuotteena"
Taitavat rangaistukset olla aivan kohdillaan. Nopea arvaus: mitättömät sakot voisit ottaa, mutta se tuskin vaikuttaisi mitenkään ajotapaasi.
Tai voihan nytkin "protestoida" ja riehua liikenteessä. Vielä jos piirtää tai kirjoittaa hävyttömyyksiä kypärään ja mopoon, niin on vielä enemmän punk ja undergroundia...
Mieti vaan mitä mietit, mutta ne rangaistukset nyt vaan on suurimman osan mielestä ihan älyttömiä. Katso vaikka se äänestys täältä.
Eikä sillä ole mitään tekemistä minkään protestoinnin tai undergroundin kanssa. Hipit, punkkarit ja muut hihhulit on ihan perseestä. Se on vaan kylmää taloudenhallintaa -> ei viitti maksaa turhaan monia tonneja jos kerran on jokin muukin mahdollisuus olemassa.
Nuo kovat rangaistukset aiheuttavat monilla vastareaktion, jengiä vituttaa enemmän ja ajetaan enemmän karkuun. Ei ne mun eikä monen muun ajotapaa muuta. Silloin vois myydä prätkän, mitä sillä enää tekis jos sillä vaan köröttelee.
Sit kannattais yrittää ehkä erottaa tahallinen provoilu noista viesteistä. Ei täällä nyt ole tapana niin tosissaan kirjoittaa
Hyvin se näyttää ainakin toimivan..
En vaan vieläkään käsitä tuota tuulimyllyjä vastaan taistelemista.
Mielestäni rangaistus tulee kärsiä kuin mies, eikä lähteä "haneen", kuin mikäkin hihhuli. Jos sakot tulee, ne tulee siksi, että niitä on ihan itse tilannut. Ei se ole mitään taloudenhallintaa.
En ainakaan itse halua, että rangaistuksia lievennettäisiin tuollaisissa tapauksissa, missä kuski ajaa ihan miten häntä huvittaa. En todellakaan halua, että joku leikkaa kovalla vauhdillani pyörääni/autoani päin kun tulee pieni virhearviointi kovassa vauhdissa. Kohtuullisen vähän luotan jonkun tuntemattoman jampan ajotaitoihin, vaikka olisi ilokaasut yms.
Vaihtoehtoja on - radalle ajamaan. Siellä saa päästellä. Harmi vaan, että sielläkin on
sääntöjä, joita pitää noudattaa, ja karkuunlähtö on vaikeaa.
Tylyttäjä: jos löydän jostain sellaisen neonvärisen keskisormi-tarran (niitä oli 80-luvulla pv-suzukeissa), lahjoitan sen sinulle jos tavataan jossain