Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin siinä käyttöohjekirjassa sanotaan, tarkastin vielAi kilosen K5:n manuaalissa suositellaan 98:a? Kumma juttu, mutta mun Service Manual (korjaamokäsikirja siis) kertoo, että 95 riittää, ja käytännössäkään en ole tasan huomannu mitään eroa laittaako 95, 98 vai V-poweria.. Ameriikan malleissa riittä 90 oktaaninen, tosin siellähän oktaanit ilmoitetaan hiukan eri tavalla.
Puristukset pitää olla 13 tai yli ennen kuin tarttee 98:a.
Eiköhän kaikki ole lähtöisin näistä esson-baarin-isotpojat-on-kertonut jutuista. Kun ei oikeasti ymmärretä mistä tossa oktaaniluvussa on kysymys. Sinänsä jokainen saa tankata sitä mitä haluaa ja jos perstuntumalla mopo toimii paremmin 98 kuin 95 niin siitä vaan. Itse olen käyttänyt kumpaakin ja näillä hinnoilla siirryn aivan varmasti 95 vaikka ajankin vain ja ainoastaan radalla vakio vessalla.Aika harvassa pyörässä vaaditaan 98:a, eli sitä en ymmärrä, jos kerran 95 riittää ja se kerrotaan ohjekirjassa, niin miksi 98?
Ne on henkimaailman juttuja![]()
Johan ovat tempun tehneet.. Tehtaan tekemässä manuaalissa kerrotaan että 95 riittää, niin onko sitten Suomipoika (virallinen maahantuoja, vai kuka sen opuksen on sitten kirjoittanutkaan) ihan itse päätellyt että kuitenkin pitäis 98:a laittaaNo niin siinä käyttöohjekirjassa sanotaan, tarkastin vielAi kilosen K5:n manuaalissa suositellaan 98:a? Kumma juttu, mutta mun Service Manual (korjaamokäsikirja siis) kertoo, että 95 riittää, ja käytännössäkään en ole tasan huomannu mitään eroa laittaako 95, 98 vai V-poweria.. Ameriikan malleissa riittä 90 oktaaninen, tosin siellähän oktaanit ilmoitetaan hiukan eri tavalla.
Puristukset pitää olla 13 tai yli ennen kuin tarttee 98:a.Näyttääpi olevan eri suositukset kuin korjaamokäsikirjassa. Muuta syytähän mulla ei 98:lla oo ees ajaa, mut oon käyttänyt vehkeissä sellasta bensaa, mitä ohjekirjassa sanotaan.![]()
Jos noin on, kun sanot, ni enskesänä säästetään ja päästellään 95:lla![]()
Niinpä. Olisko käänösvirhe. 95 on vahingos suomennettu 98Johan ovat tempun tehneet.. Tehtaan tekemässä manuaalissa kerrotaan että 95 riittää, niin onko sitten Suomipoika (virallinen maahantuoja, vai kuka sen opuksen on sitten kirjoittanutkaan) ihan itse päätellyt että kuitenkin pitäis 98:a laittaa![]()
Jos täällä on sitten niin kylmä että 95 jäätyy suuttimiin ja sillä 98 on pop?Niinpä. Olisko käänösvirhe. 95 on vahingos suomennettu 98Johan ovat tempun tehneet.. Tehtaan tekemässä manuaalissa kerrotaan että 95 riittää, niin onko sitten Suomipoika (virallinen maahantuoja, vai kuka sen opuksen on sitten kirjoittanutkaan) ihan itse päätellyt että kuitenkin pitäis 98:a laittaa![]()
![]()
Näin siinä kuitenkin on sanottu. Tuntuu kyllä kummalliselta. Sama mopo ja erikieliset manuskat, ni johan on erilaiset suositukset![]()