Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo rengas on ihan ok c-sarjan zetoriin. Tiedot noista renkaan merkinnöistä löytyvät helposti Googlesta, mutta näin ne menee: 170/60= leveys/halkaisija senteissä, Z on nopeusluokka(240), R on vyörengas, 17 on vanteen halkaisija tuumissa, 72 on painoindeksi, W kertoo, että renkaalla voi ajaa jatkuvaa yli 270 km/h nopeutta, TL on tubeless ja ME Z4 renkaan merkki.Kertokaapas joku tietämättömälle onko kyseinen rengas ok ja mitä nuo kaikki merkinnät tarkoittavat:
METZELER: 170/60 ZR 17 (72W) TL ME Z4
Vai oliskohan se kuitenkin tuo 170/60 näin että 170=renkaan leveys millimetreinä ja tuo 60=renkaan profiili(korkeus) eli tässä tapauksessa 60% 170mm:stä.Tuo rengas on ihan ok c-sarjan zetoriin. Tiedot noista renkaan merkinnöistä löytyvät helposti Googlesta, mutta näin ne menee: 170/60= leveys/halkaisija senteissä, Z on nopeusluokka(240), R on vyörengas, 17 on vanteen halkaisija tuumissa, 72 on painoindeksi, W kertoo, että renkaalla voi ajaa jatkuvaa yli 270 km/h nopeutta, TL on tubeless ja ME Z4 renkaan merkki.Kertokaapas joku tietämättömälle onko kyseinen rengas ok ja mitä nuo kaikki merkinnät tarkoittavat:
METZELER: 170/60 ZR 17 (72W) TL ME Z4
Komppaan edellista, pari sarjaa on loppuunajettu ZRX:lla.joo ainakin metzin Z6:set toimii ja kestää ihan hyvin.
Mutta eiks jossain varoiteta käyttämästä ylileveitä.Jos käy niin paremminhan noita ois saatavilla mutta onko laitonta?Itse olen käyttänyt 180/55zr17, Menee mutkaan mukavammin.
Ei toi ero niin iso ole. 190:kin toimii profiilista riippuen ihan hyvin (kokeiltu on). 180 alla nyt. Alkup. koko 170.Mutta eiks jossain varoiteta käyttämästä ylileveitä.Jos käy niin paremminhan noita ois saatavilla mutta onko laitonta?Itse olen käyttänyt 180/55zr17, Menee mutkaan mukavammin.