• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

851/888 kokoontuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabio T.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyi! Japanilaisia moottoripyöriä.. yäk.
tounge.gif

Mulla on kaverin polttarit 13.8., joten 6.8. sopii siinä mielessä paremmin.

6.8.2005 pätee edelleenkin...

Olen ollut ja olen vieläkin muuttopuuhissa, joten en ole paljon netissä kerinnyt hääriä.. enkä myöskään ajella... :=(((

Opastettu kiertokäynti on tilattu..ja mikäli haluaa jotakin napostella, niin sen ehtii tilata paikan päällä...

Mihin aikaan kokoonnutaan..? ..klo 14...vaiko myöhemmin ??...ovat avoinna klo 10 - 19

Tuo mielummin joku säiliö.
tounge.gif
Okei, tulkitsen säiliön tyhjäksi Mehukatti-pänikäksi, joten sellaiseen sitten. Siihen on helppo lasketella ja osumatarkkuus on kohtuullinen: katti leipälävelle ja sitten vaan tyhjennys päälle..
biggrin.gif
eusa_think.gif

Enpä tiedä riittääkö koko...
biggrin.gif
biggrin.gif
Liian iso vatsa Sportiin?
biggrin.gif
Ei, ei se kyllä... vai oisko? Ei se kyllä millään... Kun on kesän alusta tähän päivään mennessä lähtenyt 5 kg ja nyt miehellä kokoa 192cm/85kg.
tounge.gif

Pahoinvointi vaan voi yltyä sellaisiin mittoihin, ettei mehukatti-tönikkä riitä..
biggrin.gif
biggrin.gif
Tosin voihan sen aina tyhjentää välillä!
idea3.gif

Niin ja tämän ketjun aihetta sivuten: Klo 14.00 käy hyvin, ettei ihan yötä myöden tarvitse olla liikenteessä.

Iltalehti tiesi tänään kertoa Ducati kokoontumisesta Vehoniemellä.
Samaan aikaan myös Alfä-romeo-kokoontuminen.
Eikähän ala porukka näkemään punaista!
mime

jopas jotakin, alfatkin samalla
inlove.gif
omassa alfassa ei ole koukkua niin ei voi molempia tuoda paikalle. Mut sitten kun tulee pahaa ääntä pitävä 90-mallinen ducati ss paikalle niin se on GAMMA500
biggrin.gif
Ääni todellakin on kamala, jotakin HD:n ja jenkkikasin väliltä
biggrin.gif

Siis tämähän on jo tällä viikolla  
smile_org.gif

Toivottavasti toteutuu! Onkos Fabio vielä hereillä kyseisen asian suhteen?

Back