• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

851/888 kokoontuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabio T.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyi! Japanilaisia moottoripyöriä.. yäk.
tounge.gif

Mulla on kaverin polttarit 13.8., joten 6.8. sopii siinä mielessä paremmin.

Vieläkö 6.8 on voimassa Fabio T. ?
Tietäis milloin menee Kuopion Finita-tapahtumaan.
mime

6.8.2005 pätee edelleenkin...

Olen ollut ja olen vieläkin muuttopuuhissa, joten en ole paljon netissä kerinnyt hääriä.. enkä myöskään ajella... :=(((

Opastettu kiertokäynti on tilattu..ja mikäli haluaa jotakin napostella, niin sen ehtii tilata paikan päällä...

Mihin aikaan kokoonnutaan..? ..klo 14...vaiko myöhemmin ??...ovat avoinna klo 10 - 19

Tuo mielummin joku säiliö.
tounge.gif
Okei, tulkitsen säiliön tyhjäksi Mehukatti-pänikäksi, joten sellaiseen sitten. Siihen on helppo lasketella ja osumatarkkuus on kohtuullinen: katti leipälävelle ja sitten vaan tyhjennys päälle..
biggrin.gif
eusa_think.gif

Enpä tiedä riittääkö koko...
biggrin.gif
biggrin.gif
Liian iso vatsa Sportiin?
biggrin.gif
Ei, ei se kyllä... vai oisko? Ei se kyllä millään... Kun on kesän alusta tähän päivään mennessä lähtenyt 5 kg ja nyt miehellä kokoa 192cm/85kg.
tounge.gif

Pahoinvointi vaan voi yltyä sellaisiin mittoihin, ettei mehukatti-tönikkä riitä..
biggrin.gif
biggrin.gif
Tosin voihan sen aina tyhjentää välillä!
idea3.gif

Niin ja tämän ketjun aihetta sivuten: Klo 14.00 käy hyvin, ettei ihan yötä myöden tarvitse olla liikenteessä.

Iltalehti tiesi tänään kertoa Ducati kokoontumisesta Vehoniemellä.
Samaan aikaan myös Alfä-romeo-kokoontuminen.
Eikähän ala porukka näkemään punaista!
mime

jopas jotakin, alfatkin samalla
inlove.gif
omassa alfassa ei ole koukkua niin ei voi molempia tuoda paikalle. Mut sitten kun tulee pahaa ääntä pitävä 90-mallinen ducati ss paikalle niin se on GAMMA500
biggrin.gif
Ääni todellakin on kamala, jotakin HD:n ja jenkkikasin väliltä
biggrin.gif

Siis tämähän on jo tällä viikolla  
smile_org.gif

Toivottavasti toteutuu! Onkos Fabio vielä hereillä kyseisen asian suhteen?

Back