Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aiemmin oli Castrol R4 10W-50Castrol gps 10W40 pyörii omassa lootassa![]()
Oma kytkin toimii moitteettomastiJeps Delvakkia suosittelen![]()
Joskus käyttäny tuota Castrolia, kai tuo muuten ihan ok
mutta ei kytkin pelaa tuolla Castrolilla![]()
Niin se tuntuu olevan että toisilla se toimii samassa mallissa ja toisilla ei. Sitä en tiedä että onko sitten syy esim. mallikohtaisissa eroissa.Motul on varmasti ihan hyvää 6R:ään. Kumma juttu ettei jollain kykä toimi Castrolilla, kyllä mulla toimi. Castrol GPS:stä kokemuksia: GPZ 500S, Bandit 1200, ZX-6RR, ZXR 750.
Motul 5000 10W-40 kokemuksia: FZR 1000: ei valittamista.
Laita valmistajan suositusten mukaista öljyä niin ei voi mennä kovin väärin.
Oiskohan eri vuoden vehje kyseessä?Niin se tuntuu olevan että toisilla se toimii samassa mallissa ja toisilla ei. Sitä en tiedä että onko sitten syy esim. mallikohtaisissa eroissa.Motul on varmasti ihan hyvää 6R:ään. Kumma juttu ettei jollain kykä toimi Castrolilla, kyllä mulla toimi. Castrol GPS:stä kokemuksia: GPZ 500S, Bandit 1200, ZX-6RR, ZXR 750.
Motul 5000 10W-40 kokemuksia: FZR 1000: ei valittamista.
Laita valmistajan suositusten mukaista öljyä niin ei voi mennä kovin väärin.
Mobil 1 Racing 4T 15W-50.kesä 08 tuli ajettua mobilin 4 t täyssynt öljyillä noin 15.000 km eli 2 vaihtoa kesässä ja hyvin toimi![]()
![]()
![]()
Mitäs delvacia tämä tarkalleen on? onko tuotenumeroa?Eiköhän jo sovita, että DELVAC 15W-40 on hyvääkin hyvempää öljyä...!!![]()
![]()
Mitäs tarkalleen motorex:in öljyä käytät? onko ihan Motorex 10w-40 ? ei mitään "lisänimeä"? itellä ZX-6R -05Castrolia en laittais omaani vaikka saisin öljyt joka kerta ilmaiseksi. Delvacia en laittais vaikka annettais öljyt ilmaiseksi ja vielä maksettais rahaakin. Motorexin kymppinelikymppisen oon todennu velipojan kans hyväks. Oma on -06 ja velipojan -03. Kannattaa käyttää vähintää puoli-synteettist oli merkki sit mikä hyvänsä
No pitää vissiin munkin lopettaa Castrolin käyttö kun sulla oli esittää näin kaikenkattavat perustelut. Kun on se toiminut GPZ 500S, Bandit 1200, ZX-6RR, ZXR 750.Castrolia en laittais omaani vaikka saisin öljyt joka kerta ilmaiseksi.
Joo no mun entisis pyöris ei toiminu.. Jokainen käyttää mitä tykkääNo pitää vissiin munkin lopettaa Castrolin käyttö kun sulla oli esittää näin kaikenkattavat perustelut. Kun on se toiminut GPZ 500S, Bandit 1200, ZX-6RR, ZXR 750.Castrolia en laittais omaani vaikka saisin öljyt joka kerta ilmaiseksi.
Pistin yv:tMitäs tarkalleen motorex:in öljyä käytät? onko ihan Motorex 10w-40 ? ei mitään "lisänimeä"? itellä ZX-6R -05
Ei haluis sinne mitään kuraa työntää. Ja todella neuvoton vielä pyörien kanssa kun on ensimmäinen "iso" pyörä. Kun tullut leikittyä noilla nelipyöräsillä enemmän.