• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

6r:n moottoriöljyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikko.k
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
morjesta kaikille!!
oon aika juniori 6r:n omistaja, joten voisitteko vihjailla mitä öljyjä ootte koneisiinne lykännyt?? tarjottiin motulia.

Castrol gps 10W40 pyörii omassa lootassa
smile_org.gif

Jeps Delvakkia suosittelen
tounge.gif

Joskus käyttäny tuota Castrolia, kai tuo muuten ihan ok
mutta ei kytkin pelaa tuolla Castrolilla
shaun.gif

motoxissa, moto-raumassa ja nakkilan pyörässä ja mopossa suositeltiin motulia?? onko kellään kokemuksia?

voittekos laittaa samalla minkä ikänen pyörä teillä on?
smile_org.gif

Motul on varmasti ihan hyvää 6R:ään. Kumma juttu ettei jollain kykä toimi Castrolilla, kyllä mulla toimi. Castrol GPS:stä kokemuksia: GPZ 500S, Bandit 1200, ZX-6RR, ZXR 750.

Motul 5000 10W-40 kokemuksia: FZR 1000: ei valittamista.

Laita valmistajan suositusten mukaista öljyä niin ei voi mennä kovin väärin.

Motul on varmasti ihan hyvää 6R:ään. Kumma juttu ettei jollain kykä toimi Castrolilla, kyllä mulla toimi. Castrol GPS:stä kokemuksia: GPZ 500S, Bandit 1200, ZX-6RR, ZXR 750.

Niin se tuntuu olevan että toisilla se toimii samassa mallissa ja toisilla ei. Sitä en tiedä että onko sitten syy esim. mallikohtaisissa eroissa.

Niin se tuntuu olevan että toisilla se toimii samassa mallissa ja toisilla ei. Sitä en tiedä että onko sitten syy esim. mallikohtaisissa eroissa.
Oiskohan eri vuoden vehje kyseessä?

kesä 08 tuli ajettua mobilin 4 t täyssynt öljyillä noin 15.000 km eli 2 vaihtoa kesässä ja hyvin toimi
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

tattis neuvoista!! niin hyviä kuin ne olivatkin niin päädyin tervaan nimeltä motul 15w-50.... käynti hiljeni edellisestä tosi paljon...

Castrolia en laittais omaani vaikka saisin öljyt joka kerta ilmaiseksi. Delvacia en laittais vaikka annettais öljyt ilmaiseksi ja vielä maksettais rahaakin. Motorexin kymppinelikymppisen oon todennu velipojan kans hyväks. Oma on -06 ja velipojan -03. Kannattaa käyttää vähintää puoli-synteettist oli merkki sit mikä hyvänsä

Castrolia en laittais omaani vaikka saisin öljyt joka kerta ilmaiseksi. Delvacia en laittais vaikka annettais öljyt ilmaiseksi ja vielä maksettais rahaakin. Motorexin kymppinelikymppisen oon todennu velipojan kans hyväks. Oma on -06 ja velipojan -03. Kannattaa käyttää vähintää puoli-synteettist oli merkki sit mikä hyvänsä
Mitäs tarkalleen motorex:in öljyä käytät? onko ihan Motorex 10w-40 ? ei mitään "lisänimeä"? itellä ZX-6R -05
Ei haluis sinne mitään kuraa työntää. Ja todella neuvoton vielä pyörien kanssa kun on ensimmäinen "iso" pyörä. Kun tullut leikittyä noilla nelipyöräsillä enemmän.

Castrolia en laittais omaani vaikka saisin öljyt joka kerta ilmaiseksi.
No pitää vissiin munkin lopettaa Castrolin käyttö kun sulla oli esittää näin kaikenkattavat perustelut. Kun on se toiminut GPZ 500S, Bandit 1200, ZX-6RR, ZXR 750.

Motorexissä ei varmastikaan ole mitään vikaa, omat Castrolit olen alennuksilla saanut tähä asti niin sitä on tullut käytettyä, kuten myös ELF:iä, Motul:ia, Bel-Ray:tä.

PzQ86: Veikkaisin Motorex Moto Formula 4T 10W-40... Löytyy pk-seudulta ainakin Storm Motor:sta, Ruosilankuja 3, Konala, HKI.

Back