• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

4.12.2006 superminimotoilemaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mulle mahtuu..raahataa sun telkka tänne ...ja pelit ja vehkeet....
smile_org.gif

meniskö se tammikuulle? jos joulukuussa vielä....ni 16.12..lauantai...
jes.. no en ihan viiti tota töllötintä raahata mut kaikki muut kyllä...eli toi ps2 nen ja ostan ton pelin jos o tarvis..  
Mites muille sopii ajankohta... ?
Pitäskö laittaa uus aihe tuonne  Muut kuin orgin kokoontumiset..?
itel ainaskin sopii kalenteriin ihan kumpipäivä vaan 15. tai 16.12 jos mukaan mahtuu
biggrin.gif
ja sithän on hyvä muutamia
033102beer_1_prv.gif
ottaa
smile_org.gif

meniskö se tammikuulle? jos joulukuussa vielä....ni 16.12..lauantai...oon kyl soipinu sillekki jo muuta...mut en oikein oo innostunu siitä....jos mä saisin ne tärskyt siirettyä perjantaille ni sit se lauantai ois ookoo
wink.gif
Muistutetaan et 16.12. on Orgin Heurekan reissu, ettei joillain mene sitten 2 asiaa päällekkäin :

.ORG! Heureka
joo...yöllä muistin et voi vitsi et sillonhan on ne orgin bileet...ei tiettykää voi päälekkäin laittaa...tosin en sinne heurekaan pääse ku oon kolmeen duunissa....

meikäläinen aina likaa innostuu ja sit huomaa et sata asiaa päälekkäin....
biggrin.gif
eli kehitellää tätä peli ideaa...oisko se sit pe...?

meniskö se tammikuulle? jos joulukuussa vielä....ni 16.12..lauantai...oon kyl soipinu sillekki jo muuta...mut en oikein oo  innostunu siitä....jos mä saisin ne tärskyt siirettyä perjantaille ni sit se lauantai ois ookoo  
wink.gif
Muistutetaan et 16.12. on Orgin Heurekan reissu, ettei joillain mene sitten 2 asiaa päällekkäin :

.ORG! Heureka
joo...yöllä muistin et voi vitsi et sillonhan on ne orgin bileet...ei tiettykää voi päälekkäin laittaa...tosin en sinne heurekaan pääse ku oon kolmeen duunissa....

meikäläinen aina likaa innostuu ja sit huomaa et sata asiaa päälekkäin....  
biggrin.gif
eli kehitellää tätä peli ideaa...oisko se sit pe...?
Tiistaina on se ruokailu ja keskiviikkona sukelletaan; pitäisikö peli-ilta säästää tammikuulle? Jos vaikka pukki toisi Tourist Trophyn, niin ehtisi treenatakin
smile_org.gif
.

Ai niin toi Heureka... Joo siirretään vaan vaik tammikuulle jos jengille käy paremmin....ja näin ehtis suunnitella paremmin...
Ja tosiaan jos sais jonkunlaisen isomman tilan ja projektorin/ tykin niin tästähän voisi tulla .ORG! : in TT mestaruus-skaba.....
No tää ny o tällänen idea...Ehkä taas kurkottelen liian korkeelle...
No kummiskin ....
buttrock.gif

Ai niin toi Heureka... Joo siirretään vaan vaik tammikuulle jos jengille käy paremmin....ja näin ehtis suunnitella paremmin...
Ja tosiaan jos sais jonkunlaisen isomman tilan ja projektorin/ tykin niin tästähän voisi tulla .ORG! : in TT mestaruus-skaba.....
No tää ny o tällänen idea...Ehkä taas kurkottelen liian korkeelle...
No kummiskin ....
buttrock.gif
taitaa tosiaan olla parempi siirtää tammikuulle...ens viikko näyttää tosiaan aika kiireiseltä....mut suunitellahan kannattaa alkaa jo nyt.. varsinki jo meinaatte sitä isompaa tilaa.....et mist semmosen sais ..paljon maksaa...jne...selvitäks sä thesukka...?
ja taas tulee mulla duuniin kiire...
biggrin.gif

maanantai näyttää vähän huonolta minimotoilun suhteen....eli ei aikoja....mut huomen selvii yks epävarma tilaus....jos ne peruuttaa ni vapaata olis 20.00-21.00.....
ilmottelen huomenna illemalla...

eipä onnistunu ens maanataille minimotoilu
bawling.gif

ei ollu vapaata vuoroo...mut kuulemma on tulossa ens vuodelle vakkarivuoro minimotoiluun
062802jumpie_prv.gif
ja hintaki pitäis olla halvempi...
062802jumpie_prv.gif
kollit ollu kuulemma vähän saamattomii asian suhteen mut on vireillä on....
thumbs-up.gif

Back