Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luigi ilmoittautuu. Privaa tulossa.Vahinkoilmoitukseen tarvitsisi saada 2 todistajaa
Voin samaistua fiilikseen......lohduttoman näköinen on pyörä![]()
En mee kyllä vannomaan mutta kyllä se 80 mun mielestä oli..Onko muuten muistikuvaa mikä oli tuossa nopeusrajoitus? Oliko se 60 vai 80 km/h, kaikkihan me tultiin reippaasta alle 60 tuohon mutkaan (kuten poliisikin totesi) et ei sillee niin väliä mutta haluavatten tietää tuon tossa vahinkoilmoituksessa.
Kyllä se rajoitus oli 80km/h...En mee kyllä vannomaan mutta kyllä se 80 mun mielestä oli..Onko muuten muistikuvaa mikä oli tuossa nopeusrajoitus? Oliko se 60 vai 80 km/h, kaikkihan me tultiin reippaasta alle 60 tuohon mutkaan (kuten poliisikin totesi) et ei sillee niin väliä mutta haluavatten tietää tuon tossa vahinkoilmoituksessa.
NoJuteltiin lenkin päätteeksi kahvilla tapahtuneesta, ja yksi ulkopuolinen vanhempi herra tiesi kertoa että sitä Boxin pätkää terrorisoi joku mielipuoli... On kuulemma ollut kylttejä että "EI KAAHAREITA" tms. ja hiekkaa on tullut sitä mukaa lisää kun sitä on tien puhtaanapitäjä käynyt lakaisemassa...![]()
![]()
![]()
![]()
Reilua peliä... Joku taitaa tykätä...![]()
EarthendKukas se kolmas oli? Jassu, Jetro ja![]()
Me kolme lähdettiin peräkkäin.sanoi:Ajoitteko peräkkäin vai lähtikö letkasta sieltä täältä välistä?
Mä pääsinkin näkee ihan aitiopaikalta (Earthendin takapenkiltä)...EarthendKukas se kolmas oli? Jassu, Jetro ja![]()
Me kolme lähdettiin peräkkäin.sanoi:Ajoitteko peräkkäin vai lähtikö letkasta sieltä täältä välistä?