• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2pv TouRinki 26.5.-27.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin äsken pyörähtää Neste Tuuliruusun pihalla ja oletin, et Go-Za on jo perustanut leirin johonkin nurkkaan makuupusseineen mutta ei näkynyt, tai sit oli hyvin maastoutuneena:D

Tonnijammu sanoi:
oletin, et Go-Za on jo perustanut leirin johonkin nurkkaan makuupusseineen
Mulla on leiri tän Sprinterin ohjaamossa pe-la yöhön n. Klo 01.00 asti...

Niin.. Vielä saa ilmoittautua!!!

Viimeksi muokattu:
Hei mitenkäs muuten, onks siinä yöpymisen yhteydessä mahdollisuus ruokkia itsensä, vai syödäänks ennen majoittumista? :O ...Vai otanko omat eväät :D

Redo sanoi:
Hei mitenkäs muuten, onks siinä yöpymisen yhteydessä mahdollisuus ruokkia itsensä, vai syödäänks ennen majoittumista? :O ...Vai otanko omat eväät :D

No jos sieltä ei grillipaikkaa löydy ni :rant:

Kait sinne pitää joku henkiinjäämis -muonapakkaus varuiksi ottaa>>laukut täyteen grillimakkaraa:;):

Saa kattoa mitä hanuri tykkää reissusta kun taitaa mennä se 600 kilsaa päivään.
Kai se menee kivasti, turun jannuthan ei valita matkasta :p

Suzu-ukko sanoi:
Tais mennä puihin tämä väistöliike... Menee liikaa hyvää pätkää hukkaan eli en kierräkkään...ajetaan rallia prkl!

Jep, ei haittaa. Jos toi on se pätkä missä on ne luolahieroglyfit niin se on ihan piisofkake. Olen sen enskalla vetässyt pariin kertaan....Aluks aattelin, jotta tällä uudella sportsterilla ei vielä viittis lähtee; mut ajetaan vaan prkl!

Jaa, vähän muuten kun muistelen niin siinä tais olla kyl muutamia nypyltä lievän oikeen kautta alas ja vasemmalle kaartavia ulos kallistuvia kuulalaakerimutkia :grin:

editoitu ja en osaa kirjoittaa ja prkel ne ol kalliomaalauksia

Ei hel... Makkaraa ?! Joo mihinköhän reissuun oon pääni pistäny :D

Niin ja mulla ei sitten hirveemmin ajokokemusta ole hiekkateiltä niin köröttelen sit varmaan 5km/h :D

Redo sanoi:

Niin ja mulla ei sitten hirveemmin ajokokemusta ole hiekkateiltä niin köröttelen sit varmaan 5km/h :D

:D No, mä voin tulla yhtä lujaa. Parempi 5kmh ajaen ku 0,1kmh työntäen...

Mut vakavissaan niin jos on kovapohjaisia "sorateitä" niin helposti nuo menee; melkeenpä sama kuin asfaltilla ajais, vähän vaan rauhallisemmin...

Redo sanoi:

Nou hätä. Lyöttäydy siihen mun perään niin mä näytän mutkiin sopivat jarru paikat. Hyvin se menee jarrulla kurviin ja kaasulla ulos. Muistaa vaan pitää pyörä pystyssä ja keholla hakee painon sisä mutkaan. :WAZAAP:

marko.fzs sanoi:
Nou hätä. Lyöttäydy siihen mun perään niin mä näytän mutkiin sopivat jarru paikat. Hyvin se menee jarrulla kurviin ja kaasulla ulos. Muistaa vaan pitää pyörä pystyssä ja keholla hakee painon sisä mutkaan. :WAZAAP:

Marko.fzs: Moottoripyöräilyn erityisen lyhyt oppimäärä :;):

marko.fzs sanoi:

Jarrulla ? Tarkoitit varmaan et "moottorijarrulla" ? :grin:

Back