Go-Za
TET Linesman Finland
Joke sanoi:Voi rähmä! Meikä joutuu valitettavasti heittämään pyyhkeen kehään ja perumaan oman osallistumisen.
???!!!??? No toivottavasti talobisnekset menee putkeen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joke sanoi:Voi rähmä! Meikä joutuu valitettavasti heittämään pyyhkeen kehään ja perumaan oman osallistumisen.
Malek sanoi:Olisin kiinnostunut lähtemään mukaan ajelemaan viikonlopuksi.
Go-Za sanoi:Oliko tämä siis ilmoittautuminen??
Mulla on leiri tän Sprinterin ohjaamossa pe-la yöhön n. Klo 01.00 asti...Tonnijammu sanoi:oletin, et Go-Za on jo perustanut leirin johonkin nurkkaan makuupusseineen
Redo sanoi:Hei mitenkäs muuten, onks siinä yöpymisen yhteydessä mahdollisuus ruokkia itsensä, vai syödäänks ennen majoittumista?...Vai otanko omat eväät
![]()

Tonnijammu sanoi:Kait sinne pitää joku henkiinjäämis -muonapakkaus varuiksi ottaa>>laukut täyteen grillimakkaraa![]()
W-P sanoi:No mä heittäydyn Suzu-Ukon väistöletkaan.![]()
Suzu-ukko sanoi:Tais mennä puihin tämä väistöliike... Menee liikaa hyvää pätkää hukkaan eli en kierräkkään...ajetaan rallia prkl!

Redo sanoi:Ei hel... Makkaraa ?! Joo mihinköhän reissuun oon pääni pistäny
Niin ja mulla ei sitten hirveemmin ajokokemusta ole hiekkateiltä niin köröttelen sit varmaan 5km/h![]()
Redo sanoi:Ei hel... Makkaraa ?! Joo mihinköhän reissuun oon pääni pistäny
Niin ja mulla ei sitten hirveemmin ajokokemusta ole hiekkateiltä niin köröttelen sit varmaan 5km/h![]()

marko.fzs sanoi:Nou hätä. Lyöttäydy siihen mun perään niin mä näytän mutkiin sopivat jarru paikat. Hyvin se menee jarrulla kurviin ja kaasulla ulos. Muistaa vaan pitää pyörä pystyssä ja keholla hakee painon sisä mutkaan.![]()

marko.fzs sanoi:Nou hätä. Lyöttäydy siihen mun perään niin mä näytän mutkiin sopivat jarru paikat. Hyvin se menee jarrulla kurviin ja kaasulla ulos. Muistaa vaan pitää pyörä pystyssä ja keholla hakee painon sisä mutkaan.![]()