• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

28.6 pk-seudulta ajeluseuraa Tammisaareen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kattinen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nukuinkohan ohi...
Katoin reitin , näytti hyvältä, vois lainata.
Olikos missään hiekkatietä?

Tuliks missään kuuma..
cool.gif

Oliko hiekkateitä hmmm....:) Oli juu yks 2km pätkä ja sit toinen 10km pätkä mutta ne ois voinut välttää jos hmm ois ajanut toista reittiä...:)

Mukavia mutkia oli ja toivottavasti oli vauhtiakin kaikille mukavasti. Kiitos myös hienosta ajoseurasta('
sport05.gif
'). Oli siellä myös kotkalle sopivia hiekkapätkiä, mutta ne otettiin hyvin hyvin hyvin rauhallisesti sillä muilla ei ollut kotareita alla.
nixweiss.gif

Kiitoksia seurasta. Kertakaikkiaan mukava päivä vaikka meinas aamulla hieman kiirettä tulla, onneks kerkes mukaan. Tämmösiä ex tempore reissuja lisää vaan.

Taitaa mun osalta jäädä mopo täks päiväks parkkiin ja sille olutlinjallehan täälläkin mennään.

"Nopeiden" paluumatka oli myös mielenkiintoinen, mökkipaluuliikenne oli vissiin käynnistynyt 51:llä
eek.gif
Toivottavasti vauhtia ei ollut liikaa. Koitin vetää sellaisella sopivalla matkavauhdilla ja tehdä helppoja ohituksia, että pysyy porukka kasassa. Ei vaan jaksa junnaa jonossa ja varsinkaan 75km/h 100:sen alueella kuten siinä yhdessä kohtaa. Onneksi oli mopolla liikkeellä eikä tarvinnut jonotella  
sport05.gif

Mä en ymmärrä mikä tuossa 25- ja 51-tien liittymässä on. Tuntuu, että puolet kerroista missaan sen liittymän ja puolet kerroista huomaan sen viime tipassa  
withstupid.gif

Meikäläinen nukkui pommiin, plääh
sad_orig.gif
no tuli kuitenkin reilu 200 km ajeltua tänään läykkä-tammela-pusula -kolmion alueella
cool.gif

"Nopeiden" paluumatka oli myös mielenkiintoinen, mökkipaluuliikenne oli vissiin käynnistynyt 51:llä
eek.gif
Toivottavasti vauhtia ei ollut liikaa. Koitin vetää sellaisella sopivalla matkavauhdilla ja tehdä helppoja ohituksia, että pysyy porukka kasassa. Ei vaan jaksa junnaa jonossa ja varsinkaan 75km/h 100:sen alueella kuten siinä yhdessä kohtaa. Onneksi oli mopolla liikkeellä eikä tarvinnut jonotella  
sport05.gif

Mä en ymmärrä mikä tuossa 25- ja 51-tien liittymässä on. Tuntuu, että puolet kerroista missaan sen liittymän ja puolet kerroista huomaan sen viime tipassa  
withstupid.gif
Ei ollu liikaa vauhtia vaan juurikin sopivasti ja kun mä jäin tumpeloimaan niin sainhan mä sitten justjust teijät kiinni
baaa.gif

Mä kattelin siinä risteyksessä että jahas, jätkät lähti Hyvinkäälle
biggrin.gif
Nopiaanhan te sieltä takaspäin tulitte, wiuhwiuh vaan kuulu ja taas tuli kiire ettette pääsy karkuun siinä 51:sen alussa

Että näitä lisää
062802jumpie_prv.gif

Back