Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti vauhtia ei ollut liikaa. Koitin vetää sellaisella sopivalla matkavauhdilla ja tehdä helppoja ohituksia, että pysyy porukka kasassa. Ei vaan jaksa junnaa jonossa ja varsinkaan 75km/h 100:sen alueella kuten siinä yhdessä kohtaa. Onneksi oli mopolla liikkeellä eikä tarvinnut jonotella"Nopeiden" paluumatka oli myös mielenkiintoinen, mökkipaluuliikenne oli vissiin käynnistynyt 51:llä![]()
Ei ollu liikaa vauhtia vaan juurikin sopivasti ja kun mä jäin tumpeloimaan niin sainhan mä sitten justjust teijät kiinniToivottavasti vauhtia ei ollut liikaa. Koitin vetää sellaisella sopivalla matkavauhdilla ja tehdä helppoja ohituksia, että pysyy porukka kasassa. Ei vaan jaksa junnaa jonossa ja varsinkaan 75km/h 100:sen alueella kuten siinä yhdessä kohtaa. Onneksi oli mopolla liikkeellä eikä tarvinnut jonotella"Nopeiden" paluumatka oli myös mielenkiintoinen, mökkipaluuliikenne oli vissiin käynnistynyt 51:llä![]()
![]()
Mä en ymmärrä mikä tuossa 25- ja 51-tien liittymässä on. Tuntuu, että puolet kerroista missaan sen liittymän ja puolet kerroista huomaan sen viime tipassa![]()