Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Hajuhan on maku kysymys, eikä niitä mäntiä vaihdeta kun sadan tonnin välein.![]()
Ai niin, paitsi sikakireistä piikinröttelöistä.
sanoi:Silti en ymmärrä miksi ne kuristukset pitää ottaa pois sieltä. Ehkä sanktiot on liian pienet![]()
Vaikka tämmösellä. Omalla vastaavalla ajoin yli satatonnia ennen porautusta/mäntien vaihtoa. En siis avannut konetta kertaakaan aikaisemmin.Jaa mää luulin et rgf on pienen litratehon matkavessa.![]()
Nyt menee kyllä ankarasti ohi aiheen mutta missä kaksitahtisessa männät kestää satatonnia?
No ei kyllä kajota ruiskuun. Ainoastaan se rautapalikka mikä rajoittaa kaasua.Tee itselles palvelus ja älä pidä sitä kauaa 25kw:na. Mulla on kawan Z750 ja siinä kuristus tehtiin rajottamalla kaasun avautumista ja ilmeisesti myös kajottiin ruiskuun.
Riippuu varmaan siitä et ootko vetänyt pöpelikköön 270km/h vai pyörä kaatunu kun jalka uppos hiekkaan. Ei ainakaan mulla vakuutustarkastaja rajottimia kyselly ku naarmuja korjattiin.. *viheltelee*Heeiii! Mitä penaltia tulee jos kruisii täystehosel, mut pyörä on merkitty 25kw, ja itel on pikkukortti?
ja sit toinen kyssäri, mitä jos mä mällään moponi, saanko kaskosta rahaa normaalisti?
Jos kunnolla mälläät ja käy ilmi niin ei varmaan maksa. Tietäähän sen tyhmempikin että jos vakuutusyhtiö saa itse päättää että maksaako vai eikö, niin lopputuloksen tietää jo etukäteen.Heeiii! Mitä penaltia tulee jos kruisii täystehosel, mut pyörä on merkitty 25kw, ja itel on pikkukortti?
ja sit toinen kyssäri, mitä jos mä mällään moponi, saanko kaskosta rahaa normaalisti?