• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

244 @ 80 km/h Lohjalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fredde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
276kmh gps nopeutta isolla plexillä ja tekstiili kamppeilla/vakio väleillä,,,,ei tietoa tutkasko poliisit.
confused_orig.gif

Lähes jokainen joskus testaa huippunopeutta, on vain tuurista kiinni milloin saa sakot.
Onneksi minulla on ollut mahdollisuus testata sitä ulkomaanmatkoilla, "vain" 4 ylinopeussakkoa viimeisen 20 vuoden ajalta. Se kuuluu harrastuksen luonteeseen.

Jokainen meistä tietenkin kokeilee sitä vauhtia siellä, missä se vähiten aiheuttaa vaaraa ulkopuolisille, eli ei tarvitse kukkahattusetien siunailla tätä hirvittävää kauheutta.
Amen.

Kuinkas moni käy autolla säännöllisen epäsäännöllisesti kokeilemassa huippuja?
Ei ole vielä tullut mieleenkään, ei toi kinneri kyllä mihinkään kuljekkaan.

Pyörän huippuja olen sitten kokeillut useammankin kerran. Yleensä hyytynyt vähän reiluun sataankahteenkymppiin. Voi turvallisin mielein ja vailla pelkoa kortin menetyksestä käydä lähes millä tahansa motarilla kokeilemassa.

033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Lähes jokainen joskus testaa huippunopeutta, on vain tuurista kiinni milloin saa sakot.
Onneksi minulla on ollut mahdollisuus testata sitä ulkomaanmatkoilla, "vain" 4 ylinopeussakkoa viimeisen 20 vuoden ajalta. Se kuuluu harrastuksen luonteeseen.

Jokainen meistä tietenkin kokeilee sitä vauhtia siellä, missä se vähiten aiheuttaa vaaraa ulkopuolisille, eli ei tarvitse kukkahattusetien siunailla tätä hirvittävää kauheutta.
Amen.
Eli nytkö tuli se neljäs rapsu?

"Asikkalassa kaahasi 1977 moottoripyöräilijä perjantaina klo 19.10 poliisin tutkaan 154km/h.  Paikalla on 80km/h nopeusrajoitus.  Mies yritti välttää kiinnijoutumisen kaahaamalla karkuun, mutta poliisi tavoitti moottoripyöräilijän tämän ajettua Körrin (paikallinen huoltsikka) kohdalla erään talon pihaan."
Aikamoiset vehkeet ollu jo 1977!
biggrin.gif
Tai oisko siitä vuodesta 77 ajellut tähän päivään asti karkuun kun nyt vasta uutisoitiin?

Back