Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itl sanoi:Milloinkohan 2021 jäsenkortit ja Eurobikerin alennuskoodit tulevat. Pitäisi tehdä hankintoja![]()
itl sanoi:Milloinkohan 2021 jäsenkortit ja Eurobikerin alennuskoodit tulevat. Pitäisi tehdä hankintoja![]()

pupu sanoi:Sellasta oisin kyselly, ku kyllästyin tähän PöndePupuiluun, ja muutan takas "isolle kirkolle" reilun kk pääst.
Niin odotanko siihen/laitanko kauppaan uuden tulevan osoitteen/vai mitä teen?
Ku en haluu, et nää Ingåboende saa mun jäsenkortin ja rällästää ja ryyppää sillä sitten mun piikkiin![]()
Jos/kun se postitaan tänne periferiaan, vasta muuttoni jälkeen
Tää tuli mieleen, ku kirjauduin kauppaan ja hokasin, et siellä mun vanha osoite ajalt ennen pöndePupu uraa![]()
Helkkarin hyvä että tuli ilmi... mullaki oli vanha asuinosoite kaupassa vaik täällä on oikeaKerberos sanoi:Kunhan voorumilla on oikea postitusosoite niin olet kuivilla, turvassa ja hyvässä seurassa
Kerberos sanoi:Kunhan voorumilla on oikea postitusosoite niin olet kuivilla, turvassa ja hyvässä seurassa

pupu sanoi:Niin mut jos mun osoite on, vain nyt tällähetkellä oikea! Mut väärä siin vaiheessa, ku te postitatte sen mun floppy ears whit no limits card ?![]()