Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wanha juttu jo.En tiedä joko tää on täällä -dyno shoot-
Ei kauheasti vakuuta ton mukaan, kovat lupaukset jne...
Tiedä sitten kuinka luotettava testi ja taisi olla vielä Amerikan malli kyseessä.
2010 10R 158.22 hp
2011 10R 159.61 hp
2010 S1000R 167.30 hp![]()
Joo, ja bemari rapiat 191. Ei noita oikein vakavasti voi lukea.Akran sivuilta kattelin, niin karvan auki 184 heppaa Kawa puskee kokoputkella takarenkaalta...
Mun mielestä uus kymppi oli livenä laadukkaan olonen ja paremman näköinen kuin kuvissa.Jaa jaa. on ollut tuo pyöränvaihto mielessä!Nykyinen zx10r-05.on kaikessa mielessä ollut minulle se paras pyörä.Mutta nyt olen vähän miettinyt,että pitäskö vaihtaa merkkiä.Muita ei täällä hetkellä olisi,kuin Bemarin RR.Johon vaihtaisin.mutta vanhana kawa miehenä ei viitsisi lipsua merkistä.Toivottavasti uusi kymppi messuilla miellyttää silmää!!![]()
Missä uskovaiset? Täytyyhän tuon olla maksettu kusetus.Fast bikes-lehden dynotesti S1000RR vs 10R: http://www.fastbikesmag.com/2011....he-dyno
Niitä odotellessa...Missä uskovaiset? Täytyyhän tuon olla maksettu kusetus.Fast bikes-lehden dynotesti S1000RR vs 10R: http://www.fastbikesmag.com/2011....he-dyno![]()
Niin että sillä ei voi ajaa tiellä, kun siinä "ei ole ala- ja keskialueella" tehoa?Oiva matkapyörähän tuo, 'no low and midrange power'.![]()
Noo, kyllä se siitä.![]()
Ei todellakaan ja eikö tuossa ollut taas kyseessä rajoitettu malli??Ja vaikka testissä tulee kolmanneks, niin ei se sitä tarkoita, etteikö pyörä olisi paras![]()
Ja olethan jo muutenkin tottunut tuon bemarin kanssa siihen että vetoja on kuin kusiaisessa alhaalla ja keskellä.Ei todellakaan ja eikö tuossa ollut taas kyseessä rajoitettu malli??Ja vaikka testissä tulee kolmanneks, niin ei se sitä tarkoita, etteikö pyörä olisi paras![]()
![]()
Joko siihen saa kolmen laukun setin ja sissyn ?Testi ajettu ja 3. sija.....vasta.![]()
KLIKS
Nooh, mä ostanki tämän matkapyöräksi, joten hyvältä näyttää.![]()