• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2011 ZX10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvähän se vaan on, että ongelmat pyritään ratkaisemaan mahdollisimman pian kun ne on havaittu. Uusissa malleissa on aina lastentauteja.

En tiedä joko tää on täällä -dyno shoot-
Ei kauheasti vakuuta ton mukaan, kovat lupaukset jne...
Tiedä sitten kuinka luotettava testi ja taisi olla vielä Amerikan malli kyseessä.

2010 10R 158.22 hp
2011 10R 159.61 hp
2010 S1000R 167.30 hp
tounge.gif

En tiedä joko tää on täällä -dyno shoot-
Ei kauheasti vakuuta ton mukaan, kovat lupaukset jne...
Tiedä sitten kuinka luotettava testi ja taisi olla vielä Amerikan malli kyseessä.

2010 10R 158.22 hp
2011 10R 159.61 hp
2010 S1000R 167.30 hp
tounge.gif
Wanha juttu jo.

Kyseessä tietenkin ennen tech holdttia olevat hilut sisässä ja vielä ameriikan rajootukset.
tounge.gif

Oikeita tuloksia saamme varmaan piakkoin.
biggrin.gif

Juu, aika optimaalisen oloisia vetoja Akran sivuilla.

Mistä ne repiiki noin kovia tuloksia.
omg.gif

Jaa jaa. on ollut tuo pyöränvaihto mielessä!Nykyinen zx10r-05.on kaikessa mielessä ollut minulle se paras pyörä.Mutta nyt olen vähän miettinyt,että pitäskö vaihtaa merkkiä.Muita ei täällä hetkellä olisi,kuin Bemarin RR.Johon vaihtaisin.mutta vanhana kawa miehenä ei viitsisi lipsua merkistä.Toivottavasti uusi kymppi messuilla miellyttää silmää!!
cool.gif

Jaa jaa. on ollut tuo pyöränvaihto mielessä!Nykyinen zx10r-05.on kaikessa mielessä ollut minulle se paras pyörä.Mutta nyt olen vähän miettinyt,että pitäskö vaihtaa merkkiä.Muita ei täällä hetkellä olisi,kuin Bemarin RR.Johon vaihtaisin.mutta vanhana kawa miehenä ei viitsisi lipsua merkistä.Toivottavasti uusi kymppi messuilla miellyttää silmää!!
cool.gif
Mun mielestä uus kymppi oli livenä laadukkaan olonen ja paremman näköinen kuin kuvissa.
inlove.gif

Tuskin menee kovin vikaan otti kumman hyvänsä.
thumbs-up.gif

Back