• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2009 Gsx-r 1000?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raikkonen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muut nyt ovat uusillakin malleilla vielä wanhan kiksuttimen jaloissa.
Toi potkulauta ei mee vakiona 1800 metriin kuin 275-278. Turha luulla sen paremmaks.
Kaippa se nyt vähän paremmin menee, kun vanhemmillakin vedellään yli 300km/h tuolla matkalla.
Jaa vakioilla vai
biggrin.gif
? Tuskin.... Virit erikseen.

Muut nyt ovat uusillakin malleilla vielä wanhan kiksuttimen jaloissa.
Toi potkulauta ei mee vakiona 1800 metriin kuin 275-278. Turha luulla sen paremmaks.
Kaippa se nyt vähän paremmin menee, kun vanhemmillakin vedellään yli 300km/h tuolla matkalla.
Jaa vakioilla vai
biggrin.gif
? Tuskin.... Virit erikseen.
No jos putkiviritteinen wanha malli menee yli 300, niin eipä kai uusi K9 voi kovin montaa km/h jäädä..

Sanokoon SE joka on vetänyt wanhalla VAKIOLLA vm. 05-08 giksulla 1800 m kiihtyvyyden loppunopeudeksi yli ton em.
Ei kukaan!
No juuri siksi tuota 2009:ä odotellaan kuin kuuta nousevaa
wink.gif

Tosin pettymys on varmaan luvassa; kuten Suzuki itsekin sanoo, hyvää on vaikea parantaa. Pari hepoa patopaineella tai kierroksia nostamalla saadaan, ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.

... ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.
Ai tässä vai?  
tounge.gif
Valitettavasti tuo painon nousu on tuntunut olevan trendi viimeisen parinvuoden aikana uusissa pyörissä, varmaan pitkälti tiukentuneiden saasterajoitusten takia.
No ei. Kun siinä, että mieluusti näkisi, että joku joskus esittäisi jotain täysin uutta ja paljon parempaa kuin aikaisemmin
062802moto_prv.gif

Onneksi nuo saasterajoituksen tuomat lisäkilot pystyy vielä kohtuuhelposti heivaamaan autotallin hyllylle. Onko määräyksiin tulossa ensi vuodellekin tiukennuksia?

Sanokoon SE joka on vetänyt wanhalla VAKIOLLA vm. 05-08 giksulla 1800 m kiihtyvyyden loppunopeudeksi yli ton em.
Ei kukaan!
wink.gif

Tosin pettymys on varmaan luvassa; kuten Suzuki itsekin sanoo, hyvää on vaikea parantaa. Pari hepoa patopaineella tai kierroksia nostamalla saadaan, ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.
Tuskin suzukilla mietitään, miten pyörä saadaan kulkemaan parhaiten 0-1800 m ja paljon tällöin on loppunopeus..miettisivät vaikka edes punosletkut vakioiks..
smile_org.gif

Ei kukaan!
wink.gif

Itse olen tykännyt kovasti tuosta K7/-K8 mallistakin vaikka ei 1800 metrillä kulkisikaan. Pieniä muutoksia K5-K6 malliin, mutta kuitenkin kaikinpuolin (paitsi kytkin) parantunut. Varsinkin alustan toiminta, jarrut, yleinen ketteryys parempaa. Koneessa ei isoja eroja huomaa, tosin uudemman motti tuntuu vakio kamppeissa hieman riskimmälle alhaalta asti, vaikka ei pitäisi yhtä hyvä olla. (ainakaan paperilla)  
smile_org.gif
Aika paljon on tullut peräkanaa nuita malleja tahkottua ja kyllä se uusi malli aina on parantunut. Tuskin K9 tekee poikkeusta.

... ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.
Ai tässä vai?  
tounge.gif
Valitettavasti tuo painon nousu on tuntunut olevan trendi viimeisen parinvuoden aikana uusissa pyörissä, varmaan pitkälti tiukentuneiden saasterajoitusten takia.
Ei tosin tunnu uudempi malli kovin painavalle tai kömpelölle verratuna aikaisempaan, vaikka painavampi onkin. Ketterämpi se on varsinkin kaupunki ajossa, ehkäpä kiitos ohjausiskarin joka ei hankaa vastaan.

Ai tässä vai?  
tounge.gif
Ei tosin tunnu uudempi malli kovin painavalle tai kömpelölle verratuna aikaisempaan, vaikka painavampi onkin. Ketterämpi se on varsinkin kaupunki ajossa, ehkäpä kiitos ohjausiskarin joka ei hankaa vastaan.
Jep, sama homma myös 10R:ssä, -08 tuntuu ketterämmälle vaikka painaa enemmän kuin edeltäjänsä. Ja putkenvaihdollahan noista lähtee äkkiä se 10-15 kiloa.

Muutoksia on tulossa -09 malliin kuulemma melko paljon eli ei mikään pikkupäivitys. Pahus kun en saanut udeltua enempää
tounge.gif

No jos pelkälllä ulkonäöllä mentäisiin niin alla olisi R1.
Hyvä pyörä se on kyllä muutenkin, mutta suzuki vie voiton moottorin luonteen ansiosta.

mielenkiinnolla odottelen millasia päivityksiä tuossa k9 on!!ei tosin ole ollut mitään valittamista k7:kaan 21000km ja hyvin rokkaa
062802jumpie_prv.gif

k9 pitäs muistuttaa aikalailla pikkusiskoja,moottoristakin tullee kokonaan uusi,isku lyhenee,hyvästi vääntö
bawling.gif

Back