Kaippa se nyt vähän paremmin menee, kun vanhemmillakin vedellään yli 300km/h tuolla matkalla.Toi potkulauta ei mee vakiona 1800 metriin kuin 275-278. Turha luulla sen paremmaks.Muut nyt ovat uusillakin malleilla vielä wanhan kiksuttimen jaloissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaippa se nyt vähän paremmin menee, kun vanhemmillakin vedellään yli 300km/h tuolla matkalla.Toi potkulauta ei mee vakiona 1800 metriin kuin 275-278. Turha luulla sen paremmaks.Muut nyt ovat uusillakin malleilla vielä wanhan kiksuttimen jaloissa.
Jaa vakioilla vaiKaippa se nyt vähän paremmin menee, kun vanhemmillakin vedellään yli 300km/h tuolla matkalla.Toi potkulauta ei mee vakiona 1800 metriin kuin 275-278. Turha luulla sen paremmaks.Muut nyt ovat uusillakin malleilla vielä wanhan kiksuttimen jaloissa.
No jos putkiviritteinen wanha malli menee yli 300, niin eipä kai uusi K9 voi kovin montaa km/h jäädä..Jaa vakioilla vaiKaippa se nyt vähän paremmin menee, kun vanhemmillakin vedellään yli 300km/h tuolla matkalla.Toi potkulauta ei mee vakiona 1800 metriin kuin 275-278. Turha luulla sen paremmaks.Muut nyt ovat uusillakin malleilla vielä wanhan kiksuttimen jaloissa.? Tuskin.... Virit erikseen.![]()
Sanokoon SE joka on vetänyt wanhalla VAKIOLLA vm. 05-08 giksulla 1800 m kiihtyvyyden loppunopeudeksi yli ton em. Tai varmaan noista Joensuun tuloksista näkee VAKIOIDEN loppunopeudet...Toi potkulauta ei mee vakiona 1800 metriin kuin 275-278. Turha luulla sen paremmaks.Muut nyt ovat uusillakin malleilla vielä wanhan kiksuttimen jaloissa.
Ei kukaan!Sanokoon SE joka on vetänyt wanhalla VAKIOLLA vm. 05-08 giksulla 1800 m kiihtyvyyden loppunopeudeksi yli ton em.
No juuri siksi tuota 2009:ä odotellaan kuin kuuta nousevaaEi kukaan!Sanokoon SE joka on vetänyt wanhalla VAKIOLLA vm. 05-08 giksulla 1800 m kiihtyvyyden loppunopeudeksi yli ton em.
Ai tässä vai?... ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.
No ei. Kun siinä, että mieluusti näkisi, että joku joskus esittäisi jotain täysin uutta ja paljon parempaa kuin aikaisemminAi tässä vai?... ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.Valitettavasti tuo painon nousu on tuntunut olevan trendi viimeisen parinvuoden aikana uusissa pyörissä, varmaan pitkälti tiukentuneiden saasterajoitusten takia.![]()
Tuskin suzukilla mietitään, miten pyörä saadaan kulkemaan parhaiten 0-1800 m ja paljon tällöin on loppunopeus..miettisivät vaikka edes punosletkut vakioiks..No juuri siksi tuota 2009:ä odotellaan kuin kuuta nousevaaEi kukaan!Sanokoon SE joka on vetänyt wanhalla VAKIOLLA vm. 05-08 giksulla 1800 m kiihtyvyyden loppunopeudeksi yli ton em.![]()
Tosin pettymys on varmaan luvassa; kuten Suzuki itsekin sanoo, hyvää on vaikea parantaa. Pari hepoa patopaineella tai kierroksia nostamalla saadaan, ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.
Itse olen tykännyt kovasti tuosta K7/-K8 mallistakin vaikka ei 1800 metrillä kulkisikaan. Pieniä muutoksia K5-K6 malliin, mutta kuitenkin kaikinpuolin (paitsi kytkin) parantunut. Varsinkin alustan toiminta, jarrut, yleinen ketteryys parempaa. Koneessa ei isoja eroja huomaa, tosin uudemman motti tuntuu vakio kamppeissa hieman riskimmälle alhaalta asti, vaikka ei pitäisi yhtä hyvä olla. (ainakaan paperilla)No juuri siksi tuota 2009:ä odotellaan kuin kuuta nousevaaEi kukaan!Sanokoon SE joka on vetänyt wanhalla VAKIOLLA vm. 05-08 giksulla 1800 m kiihtyvyyden loppunopeudeksi yli ton em.![]()
Tosin pettymys on varmaan luvassa; kuten Suzuki itsekin sanoo, hyvää on vaikea parantaa. Pari hepoa patopaineella tai kierroksia nostamalla saadaan, ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.
Ei tosin tunnu uudempi malli kovin painavalle tai kömpelölle verratuna aikaisempaan, vaikka painavampi onkin. Ketterämpi se on varsinkin kaupunki ajossa, ehkäpä kiitos ohjausiskarin joka ei hankaa vastaan.Ai tässä vai?... ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.Valitettavasti tuo painon nousu on tuntunut olevan trendi viimeisen parinvuoden aikana uusissa pyörissä, varmaan pitkälti tiukentuneiden saasterajoitusten takia.![]()
Jep, sama homma myös 10R:ssä, -08 tuntuu ketterämmälle vaikka painaa enemmän kuin edeltäjänsä. Ja putkenvaihdollahan noista lähtee äkkiä se 10-15 kiloa.Ei tosin tunnu uudempi malli kovin painavalle tai kömpelölle verratuna aikaisempaan, vaikka painavampi onkin. Ketterämpi se on varsinkin kaupunki ajossa, ehkäpä kiitos ohjausiskarin joka ei hankaa vastaan.Ai tässä vai?... ja ehkä kilo pari painoa pois... Tosin olen hyvin mielelläni myös väärässä tässä asiassa.Valitettavasti tuo painon nousu on tuntunut olevan trendi viimeisen parinvuoden aikana uusissa pyörissä, varmaan pitkälti tiukentuneiden saasterajoitusten takia.![]()
No ei se onneksi voi kawan rumuuteen yltää.Voikohan Suzuki mennä vieläkin rumemmaksi....?
.![]()
Boring...meidän isi vs. teidän isi vääntö alkakoon.No ei se onneksi voi kawan rumuuteen yltää.Voikohan Suzuki mennä vieläkin rumemmaksi....?
.![]()
En tiedä, mutta rumuuden tittelistä tuntuu joka vuosi taistelevan Kawasaki tosissaan. Hondakin on alkanut petraamaan. Onneksi Yamahaan ja Suzukiin voi luottaaVoikohan Suzuki mennä vieläkin rumemmaksi....?
.![]()