No periaatteessa, mutta odota ny hetki viel. Koitetaan tänään / huomenna saada ohjeet homman suorittamiseen matkaanJoko saa maxaa?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No periaatteessa, mutta odota ny hetki viel. Koitetaan tänään / huomenna saada ohjeet homman suorittamiseen matkaanJoko saa maxaa?![]()
![]()
Mää jo ihan käytännössäkin maksoin jäsenmaksun, toivottavasti se meni oikeinNo periaatteessa, mutta odota ny hetki viel. Koitetaan tänään / huomenna saada ohjeet homman suorittamiseen matkaanJoko saa maxaa?![]()
![]()
![]()
Sama juttu... nyt kuule hävis meidän tuohet bittiavaruuteenMää jo ihan käytännössäkin maksoin jäsenmaksun, toivottavasti se meni oikein.![]()
Eivät hävinneet, voi noita maksella jo toki, mutta ohjeissa on miten tulee vanhat tiedot tarkastaa jne.Sama juttu... nyt kuule hävis meidän tuohet bittiavaruuteenMää jo ihan käytännössäkin maksoin jäsenmaksun, toivottavasti se meni oikein.![]()
![]()
Noin siinä kävi minullakin! Jos meni mun kakskymppinen väärään paikkaan, niin ryypätkää rahat ja pyytäkää lisää!Mää jo ihan käytännössäkin maksoin jäsenmaksun, toivottavasti se meni oikeinNo periaatteessa, mutta odota ny hetki viel. Koitetaan tänään / huomenna saada ohjeet homman suorittamiseen matkaanJoko saa maxaa?![]()
![]()
.![]()
Kyä sunkin nyt pitää, kun mekin jo......mää maltan odottaa ohjeita ennen maksua...
Jos noin käsket niin kyl se ehdottomasti sit meni joo väärään paikkaanJos meni mun kakskymppinen väärään paikkaan, niin ryypätkää rahat ja pyytäkää lisää!![]()
![]()
![]()
Ei sen itseasiassa tarvii, köpi hoiti itsensä tilintarkastajan hommiin ja siitä palkkiona on jäsenyys.Kyä sunkin nyt pitää, kun mekin jo......mää maltan odottaa ohjeita ennen maksua...![]()
Sori.. ei se mennytkään väärään paikkaan! The Hallitus joutuukin Nenänvalkaisuleirille - oikein kerrottiin, että fyffet on oikeassa paikassa!Jos noin käsket niin kyl se ehdottomasti sit meni joo väärään paikkaanJos meni mun kakskymppinen väärään paikkaan, niin ryypätkää rahat ja pyytäkää lisää!![]()
![]()
![]()
![]()
Mutta voithan silti vähän sponsoroida hallitusta, muutamalla ylimääräisellä maksulla...Sori.. ei se mennytkään väärään paikkaan! The Hallitus joutuukin Nenänvalkaisuleirille - oikein kerrottiin, että fyffet on oikeassa paikassa!Jos noin käsket niin kyl se ehdottomasti sit meni joo väärään paikkaanJos meni mun kakskymppinen väärään paikkaan, niin ryypätkää rahat ja pyytäkää lisää!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vuosikokouksessa olisi voinut mielipiteensä ilmaista niin että se olisi tullut virallisesti esille, tuo aihe käsiteltiin myös siellä ja budjetissa varattu siivu on vuosikokouksen yksimielisesti hyväksymä.Hitsin hitsi, en löytänyt haulla sitä surullisenkuuluisaa läppäri-orggin-ratapäiville topiccia.
Sama se, en maksa 2007 jäsenmaksua mm siksi että en koe tuota ostosta perustelluksi.
Valitaan mikä hyvänsä päivä niin aina se on jollekin huono, tälläkertaa se oli huono näköjään sinulle.Hitonko takia se kokous piti järjestää samaan aikaan kun oli vuoden kohokohta eli mp-näyttelyn jälkeiset iltabileet?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Perinteisesti ry:n kokous on ollut aina mp-messujen lauantain päätteeksi. Tämä päivä on ollut senkin takia hyvä että moni pitkämatkalainenkin on kaupungissa silloin muutenkin, joten saadaan hoidettua "kaksi kärpästä yhdellä iskulla".
Valitaan mikä hyvänsä päivä niin aina se on jollekin huono, tälläkertaa se oli huono näköjään sinulle.
Se on sitten ihan oma valintakysymys punnitseeko arvojärjestyksen mitenkä.
Helpoimmalla varmaan pääsee jos poistaa bookmarkin orgin sivuille. Jos haluat varmistaa asian, niin vaihda vaikka salasanasi joksikin satunnaiseksi merkkijonoksi, poistaa kaikki viitteet mistä sen itse voisi saada selville, ja loggaa ulos.Kaasukahva on minun valintani, voit potkia minutkin ulos tästä nettiyhteisöstä kavereideni kava10:n ja Kaasunallen seuraan![]()
Tämä on tullut jo selväksi. Onnea valitsemallasi tiellä.Kaasukahva on minun valintani,
Jos haluat tunnuksesi poistettavan, voit tehdä niinkuin kaasunalle, eli lähettää mailia yllapito@moottoripyora.org osoitteeseen ja pyytää tuota.sanoi:voit potkia minutkin ulos tästä nettiyhteisöstä kavereideni kava10:n ja Kaasunallen seuraan![]()