No sitten on ostanut ihan vääränlaisen pyörän.
hamekankaan uhallakin totean, että jos noin on, niin sitten minä teen jotain väärin ja pyydän julkisesti anteeksi moottoripyöräni väärinkäyttöä.
Uskoisin ymmärtäväni kantasi, mutta ainakin minulle moottoripyörän suorituskyky on hyvää kiihtyvyytta suunnilleen sallituilla nopeuksilla. Ja sitä en saa ilman 200+ huippunopeutta, joten siinä mielessä maksoin ominaisuudesta jota en käytä,
Ensimmäisen pyöräni huiput jäi kokeilematta, mutta ehti sekin radalla käydä.
Toinen mopo pyöri radalla vaatimattoman 5% kilometreistään eli pari tuhatta ennen kuin taitamattomuuttani rikoin sen ja IF halusi ostaa romun.
Bemu kävi vain yhden reissun ja kuski sekä mopo olivat aivan toivottomia. Pannu ei ole vielä ehtinyt enkä ole huippua kokeillut vaikka kuulemma onkin enemmän kuin lentokentällä Suskalle mitattu valmistajan ilmoitus + 1 km/h. Radalla sekin vielä käy, kunhan tarjoutuu nykyisen vakuutuksen vaatima opetustilanne.
Autoni huiput olen kokeillut vuonna -90 Saksassa. Sen jälkeen en.
Kaikesta tästä huolimatta pyöräni suorituskyky on minulle merkitsevä asia ja yksi selkeä syy vaihtaa nykyiseen pyörääni.
Kärjistäen voisin jopa heittää nopeuskokeilusta, että minä voin tuon kokeilla pleikkarillakin. Ketä kiinnostaa luukuttaa kaasu auki suoraan?
Kun oppisi vain ajamaan...